Camping Les Bois de Mont-Redon

1 review over Camping Les Bois de Mont-Redon in het Nederlands

prettige omgeving

monique brouwer
14-6-2010

ik heb jaren in mijn jeugd doorgebracht op deze camping.altijd veel plezier gehad.sanitair is iets verbeterd in de loop van de jaren,maar nog niet helemaal goed.de plekjes zijn lekker vrij,ook voor de huurcaravans(welke goed en schoon zijn)zwembad is erg mooi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bois de Mont-Redon in La Crau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bois de Mont-Redon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bois de Mont-Redon scoort een 6.81 uit 10 op basis van 41 reviews.