Camping Le Vallon Rouge

33 reviews over Camping Le Vallon Rouge in het Nederlands

Geweldig!

Dhr. S.,
28-8-2018

Prachtig gelegen. Weg van de drukte van de cote d'azur maar strand wel op 20 minuten rijden. In de heuvels/bergen aan prachtige rivier. Camping heeft goede scheiding van mobile homes en kampeergedeelte. meeste plekken hebben schaduw. Sanitair ok, maar houdt niet over. Prachtig groot zwembad. Vooral veel fransen op de camping ,gemoedelijke sfeer. Camping relatief duur. Plekken aan rivier het mooist. Rivier kun je in zwemmen (wel fris) en heeft mooie stroming om met band af te gaan. Ideaal voor kinderen. Zeer veel moois te zien/beleven, allemaal ruimebinnen het uur te rijden. Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Verrassend leuke camping

Verhallen,
16-8-2018

Deze camping was echt een verrassing. Een prachtige staanplaats direct aan het riviertje waar de kinderen naar harte lust in gespeeld hebben. Een fijn, schoon zwembad met voldoende ligbedden. Sanitaire voorzieningen waren prima, niets bijzonder maar wel schoon. Het restaurant was geweldig. Een overheerlijke risotto, werkelijk chef-kok waardig. De presentatie alleen al. Het leuke optreden van 2 zangeressen in de avond maakte het af. WiFi betaald.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

goede camping

Kurt tuithof,
23-7-2018

Is heel goed omdat je snel geholpen word en het zwembad is goed

Gereisd anders in juli 2018

Prachtige rivier en omgeving

renske timmers,
7-9-2017

Mooie uitvalsbasis voor Vence, St Paul de Vence en de kust. Buiten hoogseizoen, dus plaats aan de rivier, mooie toegang tot rivier, schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar, vriendelijke ontvangst, dagelijks vriendelijkheid bij het brood halen.

Fijn zwembad.

Gereisd met partner in september 2017

Helaas nooit meer.

Sander,
26-7-2017

Camping waar we al 4 jaar met caravan komen. Mooie ligging. Plek aan het water gereserveerd. Zwembad was uitgebreid en netjes. Betaalde wifi 25 euro per week Dekking was slecht op onze plek. Helaas hadden we bij vertrek een vervelende ervaring. Om van de camping af te komen met de carvan moet er een speciale zeer steile helling naar boven genomen worden. Aan het einde zit een hek wat vroeger met een code zelf kon worden geopend. Nu zijn er automatische hekken. Tijdens ons verblijf op de camping hebben wij 1 gezin zien vertrekken met caravan. We hoorden de auto boven aan de helling erg slippen. Omdat we bezorgd waren het zelfde lot te hebben bespraken we dit bij de receptie. Men verzekerde ons dat de hekken op tijd zouden open gaan als we met de caravan rustig omhoog zouden rijden. Dit gebeurde niet en vervolgens hadden wij hetzelfde. Hek ging langzaam en veel te laat open en we moesten op de te steile helling stoppen. Vervolgens verbranden we al slippend onze koppeling toen we noodgedwongen een helling proef maakten. Camping hierover gemaild en oplossingen voorgesteld. De reacties waren teleurstellend. Er volgde een welles nietes mail wisseling. Men had hierover geen klachten. Uit niets bleek dat men zelf hier actief naar gingen kijken. Men was niet van plan hier iets aan doen. Hierom helaas nooit meer

Gereisd met partner in juli 2017

Vriendelijke ontvangst met begeleiding naar huurtent. Wij hebben bewust gekozen om eigen beddengoed mee te nemen en dat was een goede keuze. Huurtent voldeed aan de verwachting, over de hygiëne valt te twisten, en ook de uitrusting is zeer beperkt. Wij hadden onze eigen kampeeruitrusting voor zekerheid meegenomen omdat we voor het eerst een huurtent hadden, en dat bleek geen overbodige luxe. Ook een extra stoel is prettig anders zit je de hele vakantie op een picknickbank. Supermarkt in klein winkelcentrum met bakker is op 3 kilometer rijden met auto. Hier kun je je dagelijkse boodschappen doen. Je kunt ook brood op de camping bestellen, maar dat hebben wij niet gedaan. Zwembad is top, er is geen toezicht, en onze zoon mocht gewoon met zijn lange zwemshort het zwembad in. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Strand in deze omgeving bestaat voornamelijk uit kiezels. Als je 15 kilometer rijdt, heb je bij Juan le Pins zandstrand. Sanitair is acceptabel, er zit een lichtsensor in de doucheruimte zodat je s' avonds laat wel eens in het donker komt te staan. Gasten op de camping is een mix van nationaliteiten. De toegangsweg naar de camping is stijl met een scherpe bocht, en misschien voor grote campers en caravans niet ideaal. Voor een week was het hier prima toeven!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vreselijk!!!!!

C. Oremus
24-7-2016

Vieze accomodatie, koste een paar uur om alsnog schoon te maken. Linnengoed is erg slecht; lijkt meer op plastic en ze durven er ook nog eens een absurd bedrag voor te vragen. Onze klachten hierover werden niet serieus genomen.

Er was een erg lawaaierige disco met een een dj die vooral zichzelf graag hoorde schreeuwen. Dit duurde tot 23.30 uur en er was geen begrip voor de enorme overlast waardoor onze kinderen niet konden slapen.

De mensen op de camping waren enigszins asociaal te noemen, waardoor wij ons genoodzaakt voelde om zo veel mogelijk buiten de camping te ondernemen. Kortom geen gezellige omgeving voor de kinderen om vriendjes en vriendinnetjes te maken.

Wij komen hier nooit meer terug!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

mevrouw

Ellen
22-7-2016

Super vakantie gehad. Chalet was prima. Prettige camping met de kinderen. Prachtige omgeving.

Gereisd anders in juli 2016

Wees gewaarschuwd!

Linda
20-8-2015

Mooi gelegen aan een riviertje en vlak bij Cannes en Nice, maar! Accommodatie vies: alles kleefde. Toilet lekte. Borden en bestek vies. Inventaris een rommeltje. Na melden dat niet alles compleet was en vies: geen reactie. Wel € 300,- borg voor accommodatie en € 80,- !!!! voor schoonmaak. Na vertrek (in alle vroegte i.v.m. zwarte zaterdag) bleef men via de mail volhouden dat we een plastic tuinstoel hadden kwijtgemaakt. Dus: sta op een oplevering, noteer álles wat ontbreekt en laat ze daar voor tekenen en blijf na afloop tot je je borg volledig terug hebt!!! Verder is er de hele dag keiharde muziek vanaf het zwembad en 's avonds luide karaoke. Het restaurant serveert prima eten en wijn, maar is door de weeks alleen 's avonds open, zodat je (ook in het hoogseizoen) overdag niets kunt kopen, ook geen ijsje of snack. Van zo'n camping op zo'n prachtplek moet toch veel meer te maken zijn! Jammer ze doen zichzelf tekort, niet in de laatste plaats door hun klantonvriendelijke bejegening.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Rustige camping

annelies
1-9-2014

Een goede rustige camping, mooi gelegen aan een riviertje (je kan zo met je tent of caravan naast de rivier staan). Goede ontvangst, zwembad met kinderbadje, leuke rustige sfeer, echt genieten! Minpuntje is het sanitair dat wel eens vernieuwd mag worden. Goed gelegen nabij Grasse en Nice. Super kort verblijf gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vallon Rouge in La Colle sur Loup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vallon Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.