Camping Le Vallon Rouge

8.1Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Colle sur Loup

Op vakantie geweest naar Le Vallon Rouge?

8.1Fantastisch

• 5.5Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info

152 reviews over Camping Le Vallon Rouge

• 2018
    8Verhallen16-08-2018

Verrassend leuke camping

Deze camping was echt een verrassing. Een prachtige staanplaats direct aan het riviertje waar de kinderen naar harte lust in gespeeld hebben. Een fijn, schoon zwembad met voldoende ligbedden. Sanitaire voorzieningen waren prima, niets bijzonder maar wel schoon. Het restaurant was geweldig. Een overheerlijke risotto, werkelijk chef-kok waardig. De presentatie alleen al. Het leuke optreden van 2 zangeressen in de avond maakte het af. WiFi betaald.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Kurt tuithof23-07-2018

goede camping

Is heel goed omdat je snel geholpen word en het zwembad is goed

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

8renske timmers07-09-2017

Prachtige rivier en omgeving

Mooie uitvalsbasis voor Vence, St Paul de Vence en de kust. Buiten hoogseizoen, dus plaats aan de rivier, mooie toegang tot rivier, schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar, vriendelijke ontvangst, dagelijks vriendelijkheid bij het brood halen. Fijn zwembad.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 7Janssen15-08-2016

Prima camping, je krijgt wat je mag verwachten

Vriendelijke ontvangst met begeleiding naar huurtent. Wij hebben bewust gekozen om eigen beddengoed mee te nemen en dat was een goede keuze. Huurtent voldeed aan de verwachting, over de hygiëne valt te twisten, en ook de uitrusting is zeer beperkt. Wij hadden onze eigen kampeeruitrusting voor zekerheid meegenomen omdat we voor het eerst een huurtent hadden, en dat bleek geen overbodige luxe. Ook een extra stoel is prettig anders zit je de hele vakantie op een picknickbank. Supermarkt in klein winkelcentrum met bakker is op 3 kilometer rijden met auto. Hier kun je je dagelijkse boodschappen doen. Je kunt ook brood op de camping bestellen, maar dat hebben wij niet gedaan. Zwembad is top, er is geen toezicht, en onze zoon mocht gewoon met zijn lange zwemshort het zwembad in. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Strand in deze omgeving bestaat voornamelijk uit kiezels. Als je 15 kilometer rijdt, heb je bij Juan le Pins zandstrand. Sanitair is acceptabel, er zit een lichtsensor in de doucheruimte zodat je s' avonds laat wel eens in het donker komt te staan. Gasten op de camping is een mix van nationaliteiten. De toegangsweg naar de camping is stijl met een scherpe bocht, en misschien voor grote campers en caravans niet ideaal. Voor een week was het hier prima toeven!

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Ellen22-07-2016

mevrouw

Super vakantie gehad. Chalet was prima. Prettige camping met de kinderen. Prachtige omgeving.

Gereisd in juli 2016

• 4Linda20-08-2015

Wees gewaarschuwd!

Mooi gelegen aan een riviertje en vlak bij Cannes en Nice, maar! Accommodatie vies: alles kleefde. Toilet lekte. Borden en bestek vies. Inventaris een rommeltje. Na melden dat niet alles compleet was en vies: geen reactie. Wel € 300,- borg voor accommodatie en € 80,- !!!! voor schoonmaak. Na vertrek (in alle vroegte i.v.m. zwarte zaterdag) bleef men via de mail volhouden dat we een plastic tuinstoel hadden kwijtgemaakt. Dus: sta op een oplevering, noteer álles wat ontbreekt en laat ze daar voor tekenen en blijf na afloop tot je je borg volledig terug hebt!!! Verder is er de hele dag keiharde muziek vanaf het zwembad en 's avonds luide karaoke. Het restaurant serveert prima eten en wijn, maar is door de weeks alleen 's avonds open, zodat je (ook in het hoogseizoen) overdag niets kunt kopen, ook geen ijsje of snack. Van zo'n camping op zo'n prachtplek moet toch veel meer te maken zijn! Jammer ze doen zichzelf tekort, niet in de laatste plaats door hun klantonvriendelijke bejegening.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8annelies01-09-2014

Rustige camping

Een goede rustige camping, mooi gelegen aan een riviertje (je kan zo met je tent of caravan naast de rivier staan). Goede ontvangst, zwembad met kinderbadje, leuke rustige sfeer, echt genieten! Minpuntje is het sanitair dat wel eens vernieuwd mag worden. Goed gelegen nabij Grasse en Nice. Super kort verblijf gehad!

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6M. Uijen24-06-2013

Teleurstelling

Camping is erg op de fransen gericht en niet erg klant vriendelijk. Weinig broodkeuze 's morgens en als je na 9.15u kwam was het vaak op. Wij hadden zelf een mooie plek aan het water, maar bij veel plekken moest je wel even van de kant klimmen. Onze kinderen misten toch wel een beetje aanspraak van Nederlandse kinderen, gelukkig maakte het riviertje het een beetje goed.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 5petra03-08-2012

voor ons geen topper

verbleven in huurtent tussen andere tent en stacaravan ingepropt, heel dicht op elkaar. De Poolse bouwvakkers in de stacaravan achter ons(50 cm van de tent af) staan dagelijks om 05.30 uur op om aan het werk te gaan. Het leek wel of ze de halve caravan verbouwden alvorens te vertrekken,wij werden er dagelijks door gewekt, niet fijn. 2 x bij de receptie gemeld maar er werd niets aan gedaan. Ongeveer 8 a 10 caravans op de camping waren bezet met deze Poolse bouwvakkers,dat geeft een andere sfeer dan vakantiegangers.Erg jammer want camping is mooi gelegen,heeft leuk riviertje,is niet duur.Als ze de Polen & de animatie(5 x per week 's avonds tot 24.00uur,uitsluitend in het Frans) zouden skippen dan zou deze camping alle potentie hebben voor een leuke vakantie.Overduidelijk is het voor de norse eigenaar niet de doelstelling om mensen een leuke vakantie te bezorgen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 4Jeanny 04-07-2012

Tegenvaller

Gehele vorige week in een Mobil Home op Le Vallon Rouge gelogeerd. Type Super Mercure.Niet tot de uitrusting behoorden: radio, t.v.,afvalemmer, magnetron, ligstoelen, waterkoker, broodmes, schoonmaaksetje (men moest wel zelf schoonmaken anders kost het je € 80,-). Voorzieningen, die de meeste Mobil Homes elders wel hebben, ontbreken dus. Restaurant was alleen in het weekend open. Er kon slechts uit 3 gerechten worden gekozen. Kampwinkeltje was gesloten. Zwembad (niet bewaakt) sluit 's avonds om 18.30 uur terwijl het daarna nog heel lang licht was. We stonden naast een pomp van de watervoorziening die 's nachts veel nachtrustverstorend geluid maakte. Was allemaal niets aan te doen.

Andere campings zijn goedkoper met hun Mobil Homes die bovendien beter uitgerust zijn. Wat was er dan goed? De ligging en het weer.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012