Camping La Baie des Anges

Camping La Baie des Anges
7,5

6 tips over Camping La Baie des Anges

A straver, 28-1-2015
Ga savonds lekker naar de boulevard en maak er wat van👍
fam straver, 12-8-2014
cassis prachtig stadje waar je mooie boodtocht kunt maken,mooie kiezelstrandjes in la ciotat waar je mooi kon snorkelen,bandol mooie avondboulevard met leuke markt en hoop gezelligheid.
Wilma, 3-8-2013
Elke avond markt in La Ciotat op de boulevard. Met leuke terrasjes en restaurants. Super lekker gegeten in een zijstraat van de markt bij Fifi.

We hebben een aantal aanbieders voor La Baie des Anges voor je op een rij gezet:

d. van de weijgert, 22-7-2012
Meer een camping als je veel naar het strand gaat.
Margot Arends, 18-6-2012

-Zandstrand Renecros ten westen van Bandol is zeer kindvriendelijk: geen golven en langzaam aflopend in zee.

-Mooie provencaalse stadjes: Le Castellet en Cadiere d'Azur

-Wandeling le petit prince vanuit Cassis is leuk met jonge kinderen.

Ekko, 10-2-2012
Bel eerst de TO, voordat je gaat boeken!