Camping La Baie des Anges

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Ciotat

7.8Goed

• 5.2Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Baie des Anges voor je op een rij gezet:

Meer camping info

235 reviews over Camping La Baie des Anges

• 2019
    5Susan20-08-2019

Teleurstellend

De foto’s beloven veel, maar zo ziet het er in het echt niet uit. Het is een saaie camping. Animatie alleen in het Frans. De meeste medewerkers spreken geen andere taal en doen ook geen moeite. Fitness, eetgelegenheden, zwembad enz stellen niks voor. Je moet er zelf wat van maken. De omgeving is erg mooi!

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Jeanette19-08-2019

Mooie omgeving, maar wel druk.

Prachtige omgeving met leuke uitstapjes naar The Callanques, Marseille, Toulon of zelfs ST-Tropez. De camping is door een weg verdeeld in tweeën . Wij zaten gelukkig op het rustige gedeelte waardoor we geen last hadden van de weg of van de trein. De caravan had een prachtig uitzicht over de zee maar was niet superschoon en was wel heel krap ingedeeld. Het zwembad was voor zoveel bezoekers veel te klein, na 1 keer hadden we het daar wel gezien. Gelukkig zijn er in de omgeving leuke strandjes , maar ook deze lagen wel boordevol. Het is een camping waar vooral veel Fransen komen, ook de animatie. Wij hadden voor deze camping gekozen omdat het een animatieprogramma had voor tieners, in werkelijkheid viel dat alleen tegen. Er was een hoekje waar zich een paar tieners verzamelden, maar daar hield het mee op. Het personeel op de camping en het winkeltje was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Prima vakantie, maar geen 2de keer voor ons.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kees Ravestijn28-04-2019

Dat hetGoed is hier

Dat het mooi is een zeer goede camping

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9GUBRI Vincent06-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 8Joris Weckhuysen04-03-2018

Ideale plaats voor een sfeervolle zonvakantie.

Rustig gelegen camping op ongeveer 2 kilometer gelegen van de mooie stranden van La Ciotat. We zijn op de camping ontvangen en begeleid doorheen ons verblijf door 2 heel lieve en behulpzame medewerkers van touroperator. Je hebt wel een auto nodig om de mooie omgeving te ontdekken. Een boottocht naar de Callanques is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

3Janneman05-09-2017

Geen rust

De camping op zich is prima: vriendelijke mensen, een leuk zwembad, dichtbij leuke dorpjes. Echter een groot gedeelte van de stacaravans zijn gelegen pal naast een snelweg. Wij vonden het teleurstellend en opvallend dat hier nog weinig over geschreven is. Aan de andere zijde van de camping loopt een treinspoor, dus als je pech hebt hoor je zelfs zowel de voorbijscheurende auto's en ook nog eens de trein. Als je voor rust op vakantie gaat moet je deze camping naar onze mening echt vermijden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 7Hoevenaars13-08-2017

2 heerlijke weken

De camping is simpel maar prima voor een heerlijke vakantie. Wij hebben in een stacaravan gezeten via touroperator, de stacaravan was netjes. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Wel was het fijn geweest als we vooraf hadden geweten dat kinderen onder de 1.30m niet alleen van de glijbaan mogen. Tip: Ga zeker met de kinderen een dagje naar Aqualand!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Saskia05-08-2017

Goeie vakantie gehad!

De camping is in tweeën gedeeld door een weg. Dit hadden we wel willen weten van te voren aangezien dit met kinderen die nog niet alleen de weg op mogen wel een dingetjes is...

Weinig mensen die Engels praten op de camping, bij de animatie al helemaal niet. Wij vonden er maar weinig Nederlanders stonden. Voor ons prima en uiteindelijk hadden de kids ook snel een Nederlands vriendje gevonden.

Zwembad is netjes, niet heel groot. Ze hebben geen parasol en in spitsuur te weinig ligbedjes.. Winkeltje elke dag open en hele dag vers stokbrood.

De stranden daar waren erg vol aangezien er maar weinig echte zandstranden zijn. In de weekenden niet aan te raden. Cassis is mooi om te bezoeken, wel rond 9.30u daar wel zijn ivm drukte en parkeermogelijkheden. Leuk ook om dam gelijk een rondvaart te boeken.

Temperaturen waren twee weken super! gemiddeld 32graden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Ronny van den Bosch31-08-2016

Super!

Let vooral niet op de bekrompen typisch Nederlandse reacties die eerder zijn geplaatst. Een prima camping, heel vriendelijk personeel die volop voor leuke animatie zorgen. Uiteraard alleen in de maanden juli en augustus zoals vermeld op de website. Zeer nette stacaravan en nette camping. Daarnaast zit er een leuk restaurant bij en een zeer ruime en prettige campingwinkel. Het zwembad is niet heel groot, prima voor een duik of een uurtje, dus als zwembad heel belangrijk is en je daar veel tijd door wil brengen, zou ik daar niet voor kiezen. Voor ons was een keer een duik echter voldoende en wij zijn dan ook volop tevreden!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Anja04-09-2015

Prima Franse camping in prachtige omgeving

Ben je op zoek naar een camping aan de Cote d'Azur waar je niet het gevoel hebt op een Nederlandse camping te staan, dan moet je hier naartoe gaan. In augustus was de camping vol maar toch ging alles heel rustig. Mooi zwembad. De campingwinkel (Vival) heeft een heel ruim assortiment en iedere dag vers brood. Op benedengedeelte alleen maar stacaravans. Op bovengedeelte ook logde-huurtenten en campingplaatsen en oude olijfbomen. Wij stonden hier met eigen caravan. Twee prima schone sanitairgebouwen. De jeu de boulesbanen werden volop gebruikt: echt Frans. De omgeving is prachtig, Wij hebben het heel goed naar ons zin gehad. Dank aan Carla voor de ontvangst en tips!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015