Camping La Baie des Anges

Camping La Baie des Anges
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Baie des Anges voor je op een rij gezet:

Laatste review

Speeltuin

26 reviews over Camping La Baie des Anges in het Nederlands

GUBRI Vincent,
6-8-2018

Ideale plaats voor een sfeervolle zonvakantie.

Joris Weckhuysen,
4-3-2018

Rustig gelegen camping op ongeveer 2 kilometer gelegen van de mooie stranden van La Ciotat. We zijn op de camping ontvangen en begeleid doorheen ons verblijf door 2 heel lieve en behulpzame medewerkers van touroperator.

Je hebt wel een auto nodig om de mooie omgeving te ontdekken. Een boottocht naar de Callanques is zeker een aanrader.

Geen rust

Janneman,
5-9-2017

De camping op zich is prima: vriendelijke mensen, een leuk zwembad, dichtbij leuke dorpjes.

Echter een groot gedeelte van de stacaravans zijn gelegen pal naast een snelweg. Wij vonden het teleurstellend en opvallend dat hier nog weinig over geschreven is. Aan de andere zijde van de camping loopt een treinspoor, dus als je pech hebt hoor je zelfs zowel de voorbijscheurende auto's en ook nog eens de trein. Als je voor rust op vakantie gaat moet je deze camping naar onze mening echt vermijden.

2 heerlijke weken

Hoevenaars,
13-8-2017

De camping is simpel maar prima voor een heerlijke vakantie. Wij hebben in een stacaravan gezeten via touroperator, de stacaravan was netjes. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Wel was het fijn geweest als we vooraf hadden geweten dat kinderen onder de 1.30m niet alleen van de glijbaan mogen.

Tip: Ga zeker met de kinderen een dagje naar Aqualand!

Goeie vakantie gehad!

Saskia,
5-8-2017

De camping is in tweeën gedeeld door een weg. Dit hadden we wel willen weten van te voren aangezien dit met kinderen die nog niet alleen de weg op mogen wel een dingetjes is...

Weinig mensen die Engels praten op de camping, bij de animatie al helemaal niet. Wij vonden er maar weinig Nederlanders stonden. Voor ons prima en uiteindelijk hadden de kids ook snel een Nederlands vriendje gevonden.

Zwembad is netjes, niet heel groot. Ze hebben geen parasol en in spitsuur te weinig ligbedjes..

Winkeltje elke dag open en hele dag vers stokbrood.

De stranden daar waren erg vol aangezien er maar weinig echte zandstranden zijn. In de weekenden niet aan te raden. Cassis is mooi om te bezoeken, wel rond 9.30u daar wel zijn ivm drukte en parkeermogelijkheden. Leuk ook om dam gelijk een rondvaart te boeken.

Temperaturen waren twee weken super! gemiddeld 32graden

Super!

Ronny van den Bosch
31-8-2016

Let vooral niet op de bekrompen typisch Nederlandse reacties die eerder zijn geplaatst. Een prima camping, heel vriendelijk personeel die volop voor leuke animatie zorgen. Uiteraard alleen in de maanden juli en augustus zoals vermeld op de website. Zeer nette stacaravan en nette camping. Daarnaast zit er een leuk restaurant bij en een zeer ruime en prettige campingwinkel.

Het zwembad is niet heel groot, prima voor een duik of een uurtje, dus als zwembad heel belangrijk is en je daar veel tijd door wil brengen, zou ik daar niet voor kiezen.

Voor ons was een keer een duik echter voldoende en wij zijn dan ook volop tevreden!

Ben je op zoek naar een camping aan de Cote d'Azur waar je niet het gevoel hebt op een Nederlandse camping te staan, dan moet je hier naartoe gaan. In augustus was de camping vol maar toch ging alles heel rustig. Mooi zwembad. De campingwinkel (Vival) heeft een heel ruim assortiment en iedere dag vers brood.

Op benedengedeelte alleen maar stacaravans. Op bovengedeelte ook logde-huurtenten en campingplaatsen en oude olijfbomen. Wij stonden hier met eigen caravan. Twee prima schone sanitairgebouwen. De jeu de boulesbanen werden volop gebruikt: echt Frans. De omgeving is prachtig, Wij hebben het heel goed naar ons zin gehad. Dank aan Carla voor de ontvangst en tips!

Nooit meer!

A straver
28-1-2015

Een super saaie,alleen maar franse,slechte ongezellige ,onvriendelijk camping waar voor de jeugd geen reet te doen is en voor volwassene ook niet,of je moet frans spreken en van travestie houden!!!!! De omgeving is wel mooi wij hebben er zelf wat van gemaakt,komen al jaren in frankrijk, maar dit was echt de ongezelligste camping,wij zijn genezen,gaan nu naar spanje kijken of de mensen daar wat gezelliger zijn😜sucses groetjes uit brabant

prima vakantie gehad

Wilma
3-8-2013

Prima vakantie gehad in tent van touroperator. Super aardige host. Vanuit de tent uitzicht op zee! Toiletgebouw is prima, maar druk. Iets verder lopen is een ruim, rustig en schoon toiletgebouw. Strand op loopafstand is allen maar rotsen, dus beter met de auto naar bv St Cyr sur Mer, waar een grote parkeerplaars is. Zwembad is leuk, maar veel te klein. Verder heel veel Fransen op de camping, nauwelijks Nederlandse kinderen. Nauwelijks animatie en alleen een overvol sportveldje. Wij zijn niet in het restaurant geweest.

Onze jongens (13 en 10) hebben een leuke vakantie gehad.

Voor ons niet weer!

Scheppink
25-10-2012

Wat een stacaravanpark. Onze stacaravan was oud en zeker niet schoon, een pluspuntje de overdekte veranda. Alle stacaravans staan hutje mutje op elkaar gepakt. Bovenlangs de camping ligt een spoorbaan die druk bereden wordt, maar na een paar dagen hoor je deze niet meer. Zwembad eigenlijk te klein, het was er altijd overvol. De campingwinkel heeft een klein assortiment en is duur. Kunnen we ook nog een pluspunt vinden? Ja, het personeel is erg vriendelijk en het is een goede uitvalsbasis voor veel leuke uitstapjes. De stranden zijn niet ver, helaas moet je wel met de auto (lastig want de parkeerplaatsen zijn bijna altijd vol). Zeker doen: de weg oversteken en naar le liouquet wandelen.

Gregory van Homair, responsable marketing, 14-1-2013

Beste klant,

Wij bedanken u voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf op camping 'La Baie des Anges' in La Ciotat.

Uit uw reactie blijkt dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen.

Bij deze bieden wij onze welgemeende excuses aan.

Wij streven ernaar onze service steeds te verbeteren. Wij hechten dan ook veel waarde aan uw reactie.

Uw mening helpt ons elk jaar om de beste campings en de beste faciliteiten te selecteren, en om onze accomodaties volledig aan uw wensen te laten voldoen.

Wij hopen u in de nabije toekomst terug te zien op één van onze campings.

Met vriendelijke groeten,

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Baie des Anges in La Ciotat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Baie des Anges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.