Appartement Les Résidences du Soleil–Le Domaine des Oliviers

Appartement Les Résidences du Soleil–Le Domaine des Oliviers

Appartement

1 review over Appartement Les Résidences du Soleil–Le Domaine des Oliviers in het Nederlands

niet voor herhaling vatbaar

Marjo
14-8-2011

Kleine studio en nog kleiner balkon. Kleine kitchenette met gebrek aan alles. Badkamer ging wel. Ligging op domein maar altijd lawaai van de erbij gelegen snelweg. Wij waren hier voor een week maar waren zo weinig mogelijk in het appartementje. Jammer.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• TennisbaanAanwezig

• AdresRue De La Barbarie 83740(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Résidences du Soleil–Le Domaine des Oliviers in La Cadiere d'Azur (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Résidences du Soleil–Le Domaine des Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Les Résidences du Soleil–Le Domaine des Oliviers