Vakantiehuis L'Oustau de Sorgue

8Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

8Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor L'Oustau de Sorgue voor je op een rij gezet:

12 reviews over Vakantiehuis L'Oustau de Sorgue

• 7Fam Clé-Laeremans01-08-2016

Goed maar kan beter

Huisje was in orde. Badkamer aan de kleine kant maar in orde. Keuken was super. terras iets te klein voor huisje 6 pers. slaapkamer in orde. airco werkte niet !!!!! zwembad in orde maar veeeeel te weinig ligstoelen max 8 voor 74 huisjes. parking zeer goed wel niet afgesloten poort stond dag en nacht open. zeer goede ligging vlakbij het supergezellige dorpje.

• 5ereurekas22-06-2016

tegenvaller

We hadden een 6-persoonshuisje. Zag er op het eerste gezicht goed uit.; Echter, we hadden een klein terras (te klein voor 6 pers.) en omdat daar tegenover een woonhuis stond hadden ze er ook nog eens een schutting van 2 meter hoog tegen aan gezet, zodat een soort benauwd binnenplaatsje ontstond. Een douche zonder douchegordijn, harde bedden en in de keuken alleen een mini afvalemmertje. Een te klein zwembad met maar 10 ligstoelen. (Er zijn ong. 70 huisjes!!). Er is geen enkele poging gedaan om het complex een beetje aan te kleden met bv. bloembakken of zo. Kale ongezellige boel. En waarom gaat de receptie op wisseldagen niet eerder open. Tegen 4 uur staat de hele hal vol. Toen we een uur later terugkomen nog steeds veel mensen. Twee receptionistes met wat hulpjes om lakenpakketten uit te delen (bij prijs inbegrepen, ook de wissel). De dames konden het (begrijpelijk) niet aan. Een chaotische bende. Toen we aan de beurt waren liep ze tot 3x zonder iets te zeggen weg om iets anders te regelen. Je mag niet met de auto bij het huisje om je bagage uit te laden, dus je loopt behoorlijk te slepen met de spullen. Toen wij er waren was er alleen wifi bij de receptie. Daar zou je dan ook nog eens 5 euro per dag voor moeten betalen. Nee, wij vinden het absoluut geen aanrader.

• 7Bertus13-09-2015

Netjes

Huisje voor 6 personen gehad. 1 slpkmr met twee pers bed, 1 kamer met stapelbed en de slaapbank beneden in de kamer. Huisje is netjes. Kleine badkamer. Erg klein terras, afgeschermd door hoge struiken. Je mag niet met de auto tot voor het huisje. De paden tussen de huisjes zijn kleine kiezelsteentjes. Parkeerruimte is er genoeg. S'avonds is die afgesloten. WiFi bij de receptie is gratis. Na sluitingstijd wifi bij de voordeur van de receptie. Anders 20 euro per week. Muis gezien in de keuken. Totaal geen 8,6 maar een 7 !! Isla sur la Sorgue is zeker de moeite waard. Markt op zondagochtend.

• 7De zonnige genieters 23-07-2015

Leuk

Qua ligging zeer goed om andere dorpjes en steden te bezoeken. Huisje voor 4 personen ruim Maar we waren ook maar met 2 volwassenen en 1 baby 1 slaapkamer met dubbelbed en een slaapzetel in woonruimte , dus met 4 zou ik dit niet aanraden. Wel niet echt proper bij aankomst ... Vloer vuil daarbuiten ok

Zwembad zeer proper , 1 groot nadeel véél te weinig ligstoelen en parasols Voor het aantal personen dat er aanwezig zijn, zeer vaak ons terug moeten omdraaien 😒 daarbuiten Een zeer aangenaam en Zonnig verblijf gehad :-)

• 9Wim & Lydia31-08-2013

Prachtig als je rust en comfort wil

Met 5 in een huisje voor 8 geeft top comfort en ruimte. Kraak proper en volledig uitgerust. Uiterst vriendelijke en behulpzame receptie. Misschien iets te rustig voor kinderen die ter plaatse iets willen beleven. Een aanrader als vertrekpunt voor uitstappen. Een ideale plaats voor wie een rustig vakantieadres wil.

Met jonge kinderen

• 7Sofie & Willem28-07-2013

Mooie ligging, goede prijs kwaliteit verhouding

Woning heeft alle benodigdheden - waterkoker, broodrooster, terras, airco, potten en pannen,.. Met ons twee hadden we een woning voor 4, heel veel ruimte. Echter onze mede reisgenoten 4 volwassene en 2 kinderen zaten in een bungalow voor 8 en dit was reeds nipt voor 6 personen. Huisjes zijn geschikt voor 2 tot 6 personen.

Grootste nadeel : beperkt zwembad, geen speeltuin voor kinderen

Groot voordeel: goede ligging, Isle sur la Sorgue is zeker een aanrader om te bezoeken. Heel vriendelijk onthaal

Met jonge kinderen

• 10crientje8829-06-2013

Een droomresidentie!

Een aanrader! prachtige huisjes, mooi zwembad met goede ligstoelen en parasols! vriendelijk personeel, veilige parking, voldoende toeristische informatie aan de receptie en ideale uitvalsbasis om de parels van de Provence te ontdekken. Zo goed als perfect! enkele minpuntjes, maar die je zeker niet mogen tegenhouden deze residentie te boeken: soms was de receptie tijdens openingsuren niet open, in badkamer ontbreekt een douchegordijn, stapelbed niet al te stevig voor volwassenen en ons terrasje was door bladerval niet al te proper. Maar nogmaals, verder is deze residentie PERFECT!

Anders

• 9Raes Marc22-10-2011

Aanrader!

Goede ontvangst. Wij hadden een huisje van 6 pers. Goed uitgerust(koffiezet,broodrooster,vaatwas, zonnescherm, grote frigo, tv, radio, DVD speler wifi aan receptie enz) Alles is wel ietje kwetsbaar (witte muren, goedkopere toestellen-opletten dus-))Bij aankomst kon iets beter gekuist zijn. Bij betrekken aandacht geven aan in te vullen formulier waarop je gebreken kan vermelden.Zeer goed gelegen niet ver van Isle sur Sorgue(zeer mooi) Intermarché en Super U op loopafstand. Zeer goede uitvalbasis voor uitstappen . Ieder huisje heeft terras met tuinmeubels. Als begroeiing hoger zal zijn zal er meer privacy zijn op het terras. Waarborg van 300 euro te betalen. Wel duur in zomer tenzij men het huisje volledig bezet. Voor kinderen, buiten klein zwembad, niet veel te beleven. Goed adres!

• 0blacklab17-09-2010

Drama

Park is nog niet klaar, het is een bouwput. Sta je daar met 2 stellen en al je bagage. Probeer dan maar wat te regelen. Overigens ligt het vlak langs een drukke weg en staan de huisjes erg dicht op mekaar.

Met vrienden

2 tips over Vakantiehuis L'Oustau de Sorgue

• Raes Marc, 22-10-2011

Parking geen probleem, afgesloten terrein.

• Bertus, 13-09-2015

Markt op zondagochtend. Avignon is vlakbij.

1 vraag over Vakantiehuis L'Oustau de Sorgue

• rik de sadeleer, 04-04-2013

wie kan mij helpen

Wij gaan op vakantie naar dit domein, kan iemand mij vertellen hoe het gaat met de waarborg moet die worden betaald met een kaart of met geld. Indien wij met geld betalen hoe krijgen wij onze waarborg terug, wordt dit gestort op de rekening of krijgen we het de dag terug bij vertrek ? Ik dank degene die mij daar iets kan over zeggen dank u

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6