Hotel Domaine De Mousquety

KinderhotelWeer vandaag24°12°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine De Mousquety voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Domaine De Mousquety in het Nederlands

terras : 2 stoelen ipv de 4 plus tafel

dit nooit meer

Van Roy-Rochtus
1-10-2010

van maandag 20 Sep./tot maandag 27 Sep.

niet proper,in heel het complex tapijt vies en vuil

geen uitgebreid buffet en te koud, laatste ontbijt zelfs geen charcuterie!

kamers vuil,geen verse lakens midden in de week en geen opmaak van bed,badlinnen vers eerst vrijdag

positief,het is er rustig en mooie domein

niet proper

DE GROOTE DIANE
24-9-2010

eten niets speciaal.

geen nieuwe laken midden de week.

op de muur van de kamer waren veel vuile vlekken.

Een echte aanrader

Rogiers L.
25-7-2010

Prachtig domain, goed onderhouden, mooi zwembad en kinderbad, ideaal voor de kinderen. De kamers proper en genoeg verspreid over het domein. Restaurant ook in orde, heel veel variatie elke dag en de wijn ook goed bij het eten. Dus alles in orde, een echte aanrader.

prijs/kwaliteit kan veel beter!

Fam. Tourné-Himpens
4-8-2009

domein is mooi gelegen en personeel en directrice zijn vriendelijk!

onze kamer was nieuw en in orde.

ontbijt was aan de povere kant. Avondmaaltijden waren soms niet warm en beperkt.

het zwembad gaf een onderkomen indruk: geen parasols voorzien (wel op internet!) en vuile ruiten en vieze geur aan de toiletten.

Zoals aangegeven drie sterren in de brochure kan dit zeker beter!

middelmatig naar slecht

Van gucht-Van Win
20-7-2009

ontbijt pover, warme maaltijd niet altijd warm, smerige vuile glazen en karaffen,

geen structuur in restaurant (geen maitre aanwezig), jobstudenten negeren opmerkingen door te geven, geen zeep bij aankomst, bedlinnen wordt na 3 maal vragen pas gewisseld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine De Mousquety in L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine De Mousquety zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.