Camping Airotel La Sorguettestersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse)

8.2Fantastisch

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 8.7Sfeer in stad
  • 7.7Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Airotel La Sorguette voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

259 reviews over Camping Airotel La Sorguette

• 2018
    7Martha08-10-2018

Erg donker bij de toiletten doorhelpen grote boom!

Gereisd in oktober 2018

• 8Horn18-08-2018

• 9Eric11-08-2018

Verblijf

Een ideale camping, dichtbij L’Isle-sur-la-Sorgue. In de Vaucluse en Luberon zijn mooie uitstappen te maken. Zon en natuur.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Monique08-08-2018

Prima camping met zeer vriendelijk personeel. Sanitair is eenvoudig, schoon en verzorgd

• 6Dekkers04-08-2018

Mooi en netjes en vriendelijk

Een trekkers camping voor campers. Meer Voor volwassenen dan voor jeugd. Voor tenten minder geschikt plekken zijn aan de smalle kant, ( caravan ook). Voor kinderen weinig te doen nagenoeg niks. Geen vrij zwemwater in de buurt. Verkoeling moeilijk te vinden met kinderen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7joanna16-07-2018

Leuke camping

Deze camping is een prima plek om de omgeving te bekijken. Met pasen is er een grote antiekmarkt in het stadje. Heel gezellig. De camping was ook zo goed als vol. Mooie kleine veldjes, 4 plekken. Wel vrij veel grote campers, waar de camping eigenlijk niet op berekend is. Stadje is dichtbij, loop/fietsafstand. Je kunt leuk fietsen in de omgeving, in het vroege voorjaar wel veel wind, mistral. Gezellige restaurants in het stadje, snackkar voor de deur. Brood op bestelling.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2018

• 6Rob13-07-2018

Mobil home

Niet al te schoon Mobil home, kapotte bank , rook muf, binnen gordijn deur vies, overkapping oud en verweerplekken, trap naar beneden zeer gevaarlijk erg wankel, groen aan de balustrade erg verwilderd. Ramen konden niet op tussenstand, internet was slecht, was ook 1dag eerder afgesloten, De voorwaarden voor vertrek kan ook beter.

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

10Jose en Pieter Huberts -Erren08-10-2017

Wij hebben heel veel meegemaakt tijdens ons verblijf op de camping. Onze overbuurman kreeg een tia(opgenomen in het ziekenhuis ) , ik kreeg een blauw/zwarte wijsvinger (vasculair vaat probleem)en ik ben gevallen (enkel brase en krukken gekregen i.h. ziekenhuis) Emilie en haar team hebben er samen voor gezorgd dat onze overbuurman en ik in een goed ziekenhuis terecht zijn gekomen. De zorg en verzorging was helemaal top CHAPEAU lieve Emilie en collega's . Ik zal jullie nooit meer vergeten, wij hebben samen veel meegemaakt in 3 weken tijd. Wij wensen jullie heel veel geluk met de camping en in jullie leven. En bedankt dat jullie er voor ons waren toen wij jullie nodig hadden.

Jose en Pieter Huberts-Erren dikke poot van KWINCY

• 10Staat v/h sanitair

• 8J.p.04-10-2017

Hadden huisje met manco en hebben ander, groter, huisje toegewezen gekregen dit alles zonder problemen personeel behulpzaam en snel. Prima alles.

• 8Henk Brinkers03-10-2017

Wij hadden verleden jaar gereserveerd en ook reserveringskosten betaald. Helaas konden wij niet komen vanwege een defect aan de auto. Wij dachten € 80,- in depot te hebben maar dat bleek toch niet het geval te zijn Dat viel ons tegen en hadden hier enig begrip verwacht Overigens de camping is een prima camping en ligt op korte afstand van de stad

• 8Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Airotel La Sorguette

• Sib Houttequiet, 16-01-2012

Prachtig stadje op wandelafstand... Goede uitvalsbasis om de Provence te verkennen.. Wat wil je nog meer ?

• Patrick Van de Velde, 16-01-2012

Ga zeker een keertje eten in l'Isle-sur-la-Sorgue. Je kan er lekker en romantisch langs het water dineren. Ik kan ook iedereen aanraden om een halve dag te gaan kayakken. De natuur is er gewoon prachtig. Verder kan ik iedereen aanraden om de talrijke antieke dorpjes in de omgeving te bezoeken zoals Gordes, Fontaine-de-Vaucluse, Lacoste, Menerbes, Orange, Avignon, etc. Ga zeker ook een keertje wijn degusteren. Er zijn namelijk talrijke wijnboeren.

• Bert, 27-10-2014

Voor een verblijf als het droog is best te doen. De omgeving met plaatsen als Avignon, Apt, Gordes, Menerbes e.a. en natuurlijk Isle en de Luberon en goed uitgangspunt, maar er zijn veel meer campings in de omgeving.

0 vragen over Camping Airotel La Sorguette

• SchaduwplaatsenAanwezig