Camping Airotel La Sorguette

8,2

• Activiteiten7,7
  • Sfeer in stad8,7

33 reviews over Camping Airotel La Sorguette in het Nederlands

Wij hebben heel veel meegemaakt tijdens ons verblijf op de

Jose en Pieter Huberts -Erren, 8-10-2017

Wij hebben heel veel meegemaakt tijdens ons verblijf op de camping.

Onze overbuurman kreeg een tia(opgenomen in het ziekenhuis ) , ik kreeg een blauw/zwarte wijsvinger (vasculair vaat probleem)en ik ben gevallen (enkel brase en krukken gekregen i.h. ziekenhuis)

Emilie en haar team hebben er samen voor gezorgd dat onze overbuurman en ik in een goed ziekenhuis terecht zijn gekomen.

De zorg en verzorging was helemaal top CHAPEAU lieve Emilie en collega's .

Ik zal jullie nooit meer vergeten, wij hebben samen veel meegemaakt in 3 weken tijd.

Wij wensen jullie heel veel geluk met de camping en in jullie leven.

En bedankt dat jullie er voor ons waren toen wij jullie nodig hadden.

Jose en Pieter Huberts-Erren

dikke poot van KWINCY

Hadden huisje met manco en hebben ander, groter, huisje toegewezen gekregen dit alles zonder problemen personeel behulpzaam en snel. Prima alles.

Wij hadden verleden jaar gereserveerd en ook reserveringskosten betaald. Helaas konden wij niet komen vanwege een defect aan de auto.

Wij dachten € 80,- in depot te hebben maar dat bleek toch niet het geval te zijn

Dat viel ons tegen en hadden hier enig begrip verwacht

Overigens de camping is een prima camping en ligt op korte afstand van de stad

Prima camping

MO, 25-9-2017

Prima camping. Verhoudingsgewijs veel campers/caravans en asfalt. Vriendelijk personeel.

Mooie camping, mobil home matig

Anouk MACHIELSEN, 19-9-2017

Een mooi verzorgde camping met een perfecte ligging op loopafstand van het erg leuke Isle sur la Sorgue. Wij hadden een mobil home geboekt, welke wij helaas niet helemaal schoon vonden. Het rook niet fris, het was nog stoffig en het kookgerei nog vettig. Al met al hebben wij wel een heerlijke week gehad.

Rustig

Elisa SCHOLTE, 1-9-2017

De omgeving was geweldig vooral der rivier en bergen en dorpen.

Matig

Edwin SCHNIEDERS, 6-8-2017

Toiletten en douches nodig aan vernieuwing toe warmwater in de douche is er niet als het 40 graden is is het niet erg.

Parkeerplaats voor de camping is hangplek voor jeugd uit Isle sur la Sorgue dat is niet erg als ze niet de hele nacht schreeuwen en harde house musiek draaien locatie van de camping is goed langs de rivier de Sorgue en dicht bij de stad.

De locatie maakt deze camping aantrekkelijk

Joseph VAN ZWIETEN, 23-6-2017

Minder last `dan in 2016 van stuif- en stofoverlast van de weg langs de camping. Jammer dat de reparatie van de warmwatervoorziening zo lang duurde !De "nids de poule " in de weg zijn voor oudere mensen in het doker niet zonder gevaar. De verlichting van het terreien zou beter kunnen.

P B M MAJOOR, 4-5-2017

Erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving,prachtige markt,

Heerlijke plek

Geert Simons, 8-6-2016

Mijn vrouw en ik vonden de camping keurig, ruim en rustig. Heel mooi gelegen langs de rivier en aan de weg naar Apt. Andere plaatsen om te bezoeken goed te bereiken. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Airotel La Sorguette in L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Airotel La Sorguette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Airotel La Sorguette scoort een 8.16 uit 10 op basis van 181 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: