Camping Airotel La Sorguette

18-8-2018

Verblijf

Eric
    11-8-2018

Een ideale camping, dichtbij L’Isle-sur-la-Sorgue. In de Vaucluse en Luberon zijn mooie uitstappen te maken. Zon en natuur.

Prima camping met zeer vriendelijk personeel

Monique
    8-8-2018

Prima camping met zeer vriendelijk personeel. Sanitair is eenvoudig, schoon en verzorgd

Mooi en netjes en vriendelijk

Dekkers
    4-8-2018

Een trekkers camping voor campers. Meer

Voor volwassenen dan voor jeugd.

Voor tenten minder geschikt plekken zijn aan de smalle kant, ( caravan ook).

Voor kinderen weinig te doen nagenoeg niks. Geen vrij zwemwater in de buurt. Verkoeling moeilijk te vinden met kinderen.

Leuke camping

joanna
    16-7-2018

Deze camping is een prima plek om de omgeving te bekijken. Met pasen is er een grote antiekmarkt in het stadje. Heel gezellig. De camping was ook zo goed als vol.

Mooie kleine veldjes, 4 plekken. Wel vrij veel grote campers, waar de camping eigenlijk niet op berekend is. Stadje is dichtbij, loop/fietsafstand.

Je kunt leuk fietsen in de omgeving, in het vroege voorjaar wel veel wind, mistral. Gezellige restaurants in het stadje, snackkar voor de deur. Brood op bestelling.

Mobil home

Rob
    13-7-2018

Niet al te schoon Mobil home, kapotte bank , rook muf, binnen gordijn deur vies, overkapping oud en verweerplekken, trap naar beneden zeer gevaarlijk erg wankel, groen aan de balustrade erg verwilderd.

Ramen konden niet op tussenstand, internet was slecht, was ook 1dag eerder afgesloten,

De voorwaarden voor vertrek kan ook beter.

Wij hebben heel veel meegemaakt tijdens ons verblijf op de

Jose en Pieter Huberts -Erren
      8-10-2017

Wij hebben heel veel meegemaakt tijdens ons verblijf op de camping.

Onze overbuurman kreeg een tia(opgenomen in het ziekenhuis ) , ik kreeg een blauw/zwarte wijsvinger (vasculair vaat probleem)en ik ben gevallen (enkel brase en krukken gekregen i.h. ziekenhuis)

Emilie en haar team hebben er samen voor gezorgd dat onze overbuurman en ik in een goed ziekenhuis terecht zijn gekomen.

De zorg en verzorging was helemaal top CHAPEAU lieve Emilie en collega's .

Ik zal jullie nooit meer vergeten, wij hebben samen veel meegemaakt in 3 weken tijd.

Wij wensen jullie heel veel geluk met de camping en in jullie leven.

En bedankt dat jullie er voor ons waren toen wij jullie nodig hadden.

Jose en Pieter Huberts-Erren

dikke poot van KWINCY

Hadden huisje met manco en hebben ander, groter, huisje toegewezen gekregen dit alles zonder problemen personeel behulpzaam en snel. Prima alles.

Wij hadden verleden jaar gereserveerd en ook reserveringskosten betaald. Helaas konden wij niet komen vanwege een defect aan de auto.

Wij dachten € 80,- in depot te hebben maar dat bleek toch niet het geval te zijn

Dat viel ons tegen en hadden hier enig begrip verwacht

Overigens de camping is een prima camping en ligt op korte afstand van de stad

Prima camping

MO
        25-9-2017

Prima camping. Verhoudingsgewijs veel campers/caravans en asfalt. Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Airotel La Sorguette in L' Isle sur la Sorgue (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Airotel La Sorguette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.