Hotel Sainte Valerie

Hotel Sainte Valerie

We hebben een aantal aanbieders voor Sainte Valerie voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sainte Valerie in het Nederlands

Geweldig

Jan en Trijnie
24-9-2016

Een van de leukste hotels van de laatste jaren hebben verbleven. Kleinschalig en super vriendelijke ontvangst. En elke ochtend een geweldig ontbijt in de mooie tuin. Mooie kamers. Ideale ligging in Juan les Pins en ook 5 minuten wandelen van strand. Maar ook 15-20 minuten wandelen naar Antibes (of in een paar minuutjes met de bus).

Dank en we komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sainte Valerie in Juan-les-Pins (bij Antibes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sainte Valerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sainte Valerie scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.