Appartement Résidence Open Les Pins Bleus

7.4Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Juan-les-Pins (bij Antibes)

7.4Goed

• 5.8Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Open Les Pins Bleus voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

10 reviews over Appartement Résidence Open Les Pins Bleus

• 7pascale04-07-2010

Goed!

komen er nu al 6 jaar,bevalt nog alijd goed.aan de app.mogen ze wel wat meer flair geven.Poetsen moet je natuurlijk op en na je vakantie niet doen,dus betalen en laten doen.we zijn net terug maar ga snel weer boeken voor 2011.vive la France

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Karin10-08-2009

Les Pins Blues van Odalys ipv van OPen (!!)

10 jaar geleden ben ik voor de voorlaatste keer in dit appartement geweest. Voor franse begrippen is dit n redelijk verzorgd appartement. Wij hadden n studio 2-4 personen, maar ik zou er nooit met vieren in gaan, da's aan de krappe kant. Het viel me op dat veel appartementen verkocht zijn aan fransen en toeristen niet echt meer welkom zijn in dit complex. De receptie zat vroeger in het gebouw zelf, maar is nu gevestigd een stukje verderop. De restanten van de balie waren nog aanwezig in het gebouw... Beneden het appartement zit een redlijk grote supermarkt en het strand is via n mooie tuin te bereiken. Alles binnen kleine loopafstand dus. Wij zijn hier met 2 volwassenen geweest, voor kinderen is hier niets te beleven. Het complex heeft n relatief klein zwembad en de poolbar is opgedoekt. Wij hebben voor dit appartement gekozen vanwege de rustige ligging en dat Golfe Juan centraal ligt voor uitstapjes te maken naar bijv. het drukke Juan les Pins, Monaco en Cannes.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7wilma02-07-2009

sober

Mooi aangelegd complex vlak bij het strand, maar zeer sober ingericht appartement. Moet overal extra voor betalen; schoonmaak, linnengoed,airco, parkeergarage en maar liefst 300 euro borg. Complex is bijna niet te vinden,staat nergens aangegeven. Druk, klein strand en Juan les Pins is slecht te voet te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Vermeiren01-07-2009

Dit nooit meer!!!

De 4persoonskamers zijn piepklein. We waren er met ons 2, maar ik zag daar geen 4p zitten. Geen airco en dus puffen geblazen. Onvoldoende poetsgerei om zelf de eindschoonmaak te doen (moesten 52 euro betalen voor de kuisvrouw). Waarom mogen er zelfs geen honden op het privestrand? Centrum is te voet moeilijk bereikbaar. Wat mij vooral ergerde, was dat je er eff. maar 5d bent ipv 7, want je mag pas op het app. na 17u op zat. en moet er al weg vóór 10u op vrijdag. Wij gaan er zeker niet meer naartoe.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7SLEECKX KRISTINA18-09-2006

Had er veel meer van verwacht. De kamers zijn sober en badkamer is aan vernieuwing toe. Er is ook niet voldoende poetsgerei aanwezig voor diegenen die zelf eindschoonmaak wensen te doen dus ofwel betalen ofwel zelf poetsgerei bijkopen. Misschien prima als je uitzicht op het park hebt maar wij zaten aan de zijkant van het gebouw weinig interessant uitzicht. Zaten ook in een vluchtroute van vliegtuigen die landen op nice. De TGV reed ook op een vijftigtal meters van het complex. Strand niet onderhouden (enkel waar privestrand was en moest je voor betalen). Ook geen mooie wandelweg naar het centrum. Kortom ongezellige vakantie, wij gaan daar geen tweede keer naartoe.

Krysia & Eric

Gereisd in september 2006

• 8Inge Oldewelt11-09-2006

Ik kom al zo'n 9 jaar in Les Pins Bleus, ieder jaar in juni en september en dat bevalt prima. Wel belangrijk is het om een appartement aan de zeezijde (zwembadkant) te reserveren anders zit je aan de achterkant en dat is een stuk minder. De appartementen zijn wel iets gehorig dus je moet het wel een beetje treffen met je bovenburen maar de ligging van het complex is uitstekend, echter voor rolstoelgebruikers iets minder geschikt. Ook ligt er een schitterend park voor het complex waar het bij minder (strand-)weer heerlijk toeven is. Alles wat je nodig zou kunnen hebben, ligt op max. 100 m. afstand, het is echter geen uitgaansgebied dus jongeren die Salou o.i.d. gewend zijn, hebben hier niet veel te zoeken.

Gereisd met familie in september 2006

• 8Jacqueline28-07-2005

Wij zijn hier voor de derde keer geweest en gaan volgend jaar weer terug. Alan verzorgt iedereen prima van een hapje en een drankje. Geweldig. Mooie appartementen, goede parkeergelegenheid. Supermarkt tegenover het complex. Jacqueline, Kees en Rick

Gereisd in juli 2005

0 tips over Appartement Résidence Open Les Pins Bleus