Appartement No 28

AppartementWeer vandaag27°22°
Appartement No 28
8,9

50 reviews over Appartement No 28 in het Nederlands

Voor de tweede keer verbleven wij in het súpergezellige en smaakvol ingerichte (van àlle gemakken voorzien) appartement Zinco wat een lekker groot zonnig overdekt terras (met véél privacy) heeft waar je in feite ‘leeft’, voorzien van een fijne broccante eettafel aan schaduwkant. Het uitzicht is héérlijk; palmbomen, mooie residences èn de pràchtige groene tuin van Jeannette (de zéér vriendelijke, gastvrije eigenaresse). De redelijk drukke (schóne!) straat waaraan no. 28 ligt, vinden wij alleen maar erg gezellig (je bent lopend zó in hartje Juan les Pins) en ondervinden daar geen geluidsoverlast van (de naar binnen openslaande deuren van terras zijn voorzien van rolluiken). De ligging is perfect; aan de ene kant loop je naar het publieke strand van Antibes en de andere kant naar de strandtentjes van Juan les Pins. Het trein station is 10 min. lopen en vandaar uit kun je fantàstische dagtochten maken naar andere mooie plekjes/ steden.

Heerlijke vakantie gehad op No 28.

Frank en Tineke
26-9-2017

We verbleven in appartement Nero. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt en is knus en sfeervol ingericht. Een tuintje dus lekker buiten ontbijten. Perfecte ligging tussen Juan les Pins en Antibes. Absoluut een aanrader.

erg goed

fam. vermeer
12-9-2017

perfecte ligging halfweg Juan les Pins en Antibes; beide in 15min te voet bereikbaar. Appartement Zinco was zeer compleet ingericht, evenwel zonder televisie maar die hebben wij helemaal niet gemist. Wat we wel misten was een airco. Dat zou fijn geweest zijn bij temperaturen van elke dag boven de 30 graden.Verder zou je er zo kunnen wonen zonder zelf iets mee te brengen. Jeannette is zeer gastvrij en zorgzaam. Wij hebben een heel fijne vakantie gehad.

Super accomodatie!

Bart
28-8-2017

Een super gastvrije gastvrouw! En een prima appartement!

Perfecte ligging

Agnes en Walter
26-8-2017

De locatie van het appartement (Zinco) is werkelijk perfect, precies tussen Antibes en Juan-les-Pins. Alles op loopafstand Wij mochten de auto een week geparkeerd laten staan op het terrein. Weliswaar lag het appartement aan een drukke doorgaande weg, maar wij hadden er niet echt last van en sliepen goed. De eerste indruk van het appartement is dat het erg donker is. Dit komt door de combinatie van de grijze muren en de luiken voor de ramen die je het beste bijna dicht moest houden om de warmte buiten te sluiten. Het appartement is goed ingericht en het bed sliep goed. Er is een piepklein balkonnetje met veel zon. Er is geen airco, wel een ventilator en de mogelijkheid om de luiken voor de ramen dicht te doen zodat de warmte enigszins buiten blijft. Er is geen tv, maar dat hebben wij ook niet gemist. Wij vonden het een prima locatie, met goede prijs-kwaliteit verhouding. Jeanette, de gastvrouw, was erg vriendelijk en behulpzaam.

In een woord GEWELDIG!

Marjan Gierman
5-8-2017

Helaas geen airco en ook geen tv maar ondanks dat ik normaal niet kan slapen zonder tv heb ik hem daar in geheel niet gemist. Verder echt alles aanwezig. Eerste indruk vond mijn verwende dochter (prinses op de erwt) 't klein maar al gauw hoorde ik hier zou ik wel permanent kunnen wonen. Kleine badgelegenheid maar superdouche en meer heb je toch niet nodig om te genieten? Bovendien verdient het overdekte balkon een 10 met een griffel! Net zoals Jeannette 'n geboren gastvrouw! Super ontvangst! Verder hoefde je maar te kikken en ze stond klaar. Chapeau! Bovendien erg schoon! Jeannette denkt werkelijk aan alles tot aan oordopjes toe die we helemaal niet nodig hadden. Natuurlijk hoor je 's nachts de drukke chemin des sables maar niet storend, wij sliepen zelfs met balkondeuren open. Hoop ook gauw weer gezellig met Jeannette 'n bakkie koffie te drinken.

Appartement Nero

Elze
29-7-2017

Week verbleven in appartement Nero. Mooi appartement met ruime keuken en zitgedeelte. De badkamer is klein, maar prima voor een week. Voor iedere dag een schone handdoek is fijn. Het tuintje is een groot pluspunt, in de ochtend heerlijk ontbijten buiten. Jeanette, de gastvrouw, is erg aardig met goede tips over de omgeving. Juan les pins en Antibes liggen op loopafstand, beide leuke dorpjes met veel eetgelegenheden.

Het was weer thuiskomen

Cora jane en cees
6-7-2017

Het appartement was heerlijk, bedden super. Goede verzorging van de gastvrouw. We hebben geen minpunten wat betreft het verblijf. Alles bij de hand.

In de basis goed maar....

M. Van Zon
29-6-2017

Mooie inrichting (weliswaar met gebruikssporen). Keuken is helaas alleen maar kookplaat met magnetron.

Echt jammer is het veel te smalle bed (afmeting twijfelaar) dat ons noopte het verblijf eerder af te breken (rugpijn: slapeloosheid).

helaas lier eigenaresse het bij de opmerking dat we betaald hebben voor 1 week: geen tegemoetkoming, geen afscheid (gooi sleutel maar in brievenbus).

geweldig leuk

Brigitte
27-6-2017

Goed: ligging, inrichting, netjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement No 28 in Juan-les-Pins (bij Antibes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement No 28 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement No 28 scoort een 8.86 uit 10 op basis van 50 reviews.