Appartement No 28

54 reviews over Appartement No 28 in het Nederlands

Heerlijk!

Tineke Bunschoten,
24-9-2018

Net terug van een wederom heerlijke vakantie bij No28. Dit keer zaten we in appartement Fossil. Dit appartement heeft een groot terras waar je heerlijk kunt genieten van je ontbijt in het zonnetje of een lekker glas wijn kunt drinken in de namiddag. Het appartement is niet groot maar ruim genoeg voor twee personen.

Leven als God in Frankrijk

Marjan Gierman,
18-8-2018

Voor de 2de keer studio Fossil gehuurd en net zoals eerste keer superbe oftewel fantastisch. Ook al ben je de franse taal niet eigen, met nederlandse gastvrouw Jeannette voel je je meteen thuis. Geen veranderingen ten opzichte van vorig jaar toen ik met mijn dochter 'n week vakantie had. Ditmaal met mijn wederhelft die helaas vliegangst heeft waardoor wij met auto reisden die (ideaal) bij Jeannette op terrein geparkeerd stond. Immers alles is in handbereik oftewel op loopafstand. 't was erg kort maar super relaxt en dan kun je er weer tegen...ofschoon we alletwee al geopperd hebben graag zo gauw mogelijk terug te gaan en ook mijn dochter vroeg er al weer om. Terecht als God in Frankrijk! Jeannette bedankt en zeker au revoir!

Als thuiskomen.

Ed Agnes Derksen,
3-8-2018

Weer terug van een heerlijke vakantie. Een zeer belangstellend maar zeker niet opdringerige gastvrouw Jeanette. Maar gewoon een heerlijk gezellig mens. Een mooi en smaakvol ingericht appartement van alle gemakken voorzien. Ligt op loopafstand van Antibes en Juan les Pins en de zee. En ja het was warm maar dat was het in Nederland ook en daar heb ik ook geen airco, en ja het ligt aan een drukke straat. Maar dit alles heeft onze vakantie zeker niet verpest. Mocht ik weer naar Antibes op vakantie willen dan boek ik zeker hier een verblijf.

Wederom verrukkelijk

J. Van Straten,
1-7-2018

Voor de tweede keer heerlijk verbleven bij Jeanette, dit keer in de kamer met het geweldige balkon. Mooie kamer, erg schoon en het balkon is super groot. Het maakte ons verblijf in Juan les Pins weer tot een feestje!

Ook heel fijn dat we onze huurauto op Jeanette’s eigen terrein mochten neerzetten.

Bedankt lieve Jeanette voor een zalig verblijf!

Voor de tweede keer verbleven wij in het súpergezellige en smaakvol ingerichte (van àlle gemakken voorzien) appartement Zinco wat een lekker groot zonnig overdekt terras (met véél privacy) heeft waar je in feite ‘leeft’, voorzien van een fijne broccante eettafel aan schaduwkant. Het uitzicht is héérlijk; palmbomen, mooie residences èn de pràchtige groene tuin van Jeannette (de zéér vriendelijke, gastvrije eigenaresse). De redelijk drukke (schóne!) straat waaraan no. 28 ligt, vinden wij alleen maar erg gezellig (je bent lopend zó in hartje Juan les Pins) en ondervinden daar geen geluidsoverlast van (de naar binnen openslaande deuren van terras zijn voorzien van rolluiken). De ligging is perfect; aan de ene kant loop je naar het publieke strand van Antibes en de andere kant naar de strandtentjes van Juan les Pins. Het trein station is 10 min. lopen en vandaar uit kun je fantàstische dagtochten maken naar andere mooie plekjes/ steden.

Heerlijke vakantie gehad op No 28.

Frank en Tineke,
26-9-2017

We verbleven in appartement Nero. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt en is knus en sfeervol ingericht. Een tuintje dus lekker buiten ontbijten. Perfecte ligging tussen Juan les Pins en Antibes. Absoluut een aanrader.

erg goed

fam. vermeer,
12-9-2017

perfecte ligging halfweg Juan les Pins en Antibes; beide in 15min te voet bereikbaar. Appartement Zinco was zeer compleet ingericht, evenwel zonder televisie maar die hebben wij helemaal niet gemist. Wat we wel misten was een airco. Dat zou fijn geweest zijn bij temperaturen van elke dag boven de 30 graden.Verder zou je er zo kunnen wonen zonder zelf iets mee te brengen. Jeannette is zeer gastvrij en zorgzaam. Wij hebben een heel fijne vakantie gehad.

Super accomodatie!

Bart,
28-8-2017

Een super gastvrije gastvrouw! En een prima appartement!

Perfecte ligging

Agnes en Walter,
26-8-2017

De locatie van het appartement (Zinco) is werkelijk perfect, precies tussen Antibes en Juan-les-Pins. Alles op loopafstand Wij mochten de auto een week geparkeerd laten staan op het terrein. Weliswaar lag het appartement aan een drukke doorgaande weg, maar wij hadden er niet echt last van en sliepen goed. De eerste indruk van het appartement is dat het erg donker is. Dit komt door de combinatie van de grijze muren en de luiken voor de ramen die je het beste bijna dicht moest houden om de warmte buiten te sluiten. Het appartement is goed ingericht en het bed sliep goed. Er is een piepklein balkonnetje met veel zon. Er is geen airco, wel een ventilator en de mogelijkheid om de luiken voor de ramen dicht te doen zodat de warmte enigszins buiten blijft. Er is geen tv, maar dat hebben wij ook niet gemist. Wij vonden het een prima locatie, met goede prijs-kwaliteit verhouding. Jeanette, de gastvrouw, was erg vriendelijk en behulpzaam.

In een woord GEWELDIG!

Marjan Gierman,
5-8-2017

Helaas geen airco en ook geen tv maar ondanks dat ik normaal niet kan slapen zonder tv heb ik hem daar in geheel niet gemist. Verder echt alles aanwezig. Eerste indruk vond mijn verwende dochter (prinses op de erwt) 't klein maar al gauw hoorde ik hier zou ik wel permanent kunnen wonen. Kleine badgelegenheid maar superdouche en meer heb je toch niet nodig om te genieten? Bovendien verdient het overdekte balkon een 10 met een griffel! Net zoals Jeannette 'n geboren gastvrouw! Super ontvangst! Verder hoefde je maar te kikken en ze stond klaar. Chapeau! Bovendien erg schoon! Jeannette denkt werkelijk aan alles tot aan oordopjes toe die we helemaal niet nodig hadden. Natuurlijk hoor je 's nachts de drukke chemin des sables maar niet storend, wij sliepen zelfs met balkondeuren open. Hoop ook gauw weer gezellig met Jeannette 'n bakkie koffie te drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement No 28 in Juan-les-Pins (bij Antibes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement No 28 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.