Hotel Mas Djoliba

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Djoliba voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk vertoeven !

Lies,
11-3-2009

Een zalig hotel om te ontspannen op een aangename wandelafstand van het strand van Antibes!

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Mas Djoliba in het Nederlands

Heerlijk vertoeven !

Lies
11-3-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mas Djoliba in Juan-les-Pins (bij Antibes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mas Djoliba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.