Hotel Mas Djoliba

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Djoliba voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mas Djoliba in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk vertoeven !

Lies
11-3-2009

Een zalig hotel om te ontspannen op een aangename wandelafstand van het strand van Antibes!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mas Djoliba in Juan-les-Pins (bij Antibes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mas Djoliba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mas Djoliba scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.