Aparthotel Le Chateau des Magnans

Aparthotel Le Chateau des Magnans

7.9Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Jausiers

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chateau des Magnans voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info

15 reviews over Aparthotel Le Chateau des Magnans

• 9Laura02-08-2013

Super plek!

Geweldige accommodatie. Op een schitterende plek met dito uitzicht. Hartelijk ontvangen met koffie en thee, men spreekt vloeiend engels en is aardig en bereid te helpen. We konden er 's ochtends al om 11 u in, geen probleem. We hadden een 2 pers studio geboekt, bij aankomt kregen we een gratis upgrade naar een 4 pers appartement met boven 2 aparte slaapkamers en badkamer. Super groot appartement, helemaal schoon, van alle gemakken voorzien, goed babybed erbij en groot balkon. Er zit zelfs een goede oven in! Beneden is een aparte fietsenkelder, een ruimte voor het ontbijt of koffie te drinken met terras en tv en pc en spellen. Ook een mooi zwembad, met bubbelbad,Finse sauna en Turk stoombad, met een doorgang naar het zonneterras. Ook nog een mooi restaurant beneden in het kasteel. Helemaal top dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Peter19-07-2012

Top locatie

De ligging van deze appartementen is top, we hadden namelijk super mooi uitzicht vanuit ons appartement en balkon. Maar er zijn meerdere complexen dus weet niet of ze allemaal zulk mooi uitzicht hebben (wij zaten in het A complex). Het plaatsje was ook gezellig aardige mensen en prachtige omgeving met genoeg te doen. De staat van de kamer was erg goed, alleen was het door de vorige vakantiegangers niet heel netjes schoongemaakt, maar dit deed niks af van de compleetheid van de kamer. Restaurant was gesloten. (weten niet waarom) personeel erg vriendelijk en behulpzaam vooral de manager.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 2carola huben24-08-2010

Het prachtige Chateau is een enorme tegenvaller

Zo mooi als het er van buiten uitziet, zo triest is het van binnen gesteld. Wij gingen voor het kasteel omdat het ons enorm aantrok. Maar na het zien van de trosteloze kamers zijn we direct weer vertrokken. Als je het appartement binnen stapt waan je je in een goedkoop centerparks huisje uit de jaren 70. Het interieur is zo oudbollig dat je er triest van wordt. Vieze bruine tapijttegels, oud bollige meubels, amper daglicht, en kleine krappe kamertjes. Echt bij binnenkomst zie je niets terug van het mooie chateau wat je aan de buitenkant ziet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 3Bouman01-08-2010

Niet heen gaan!

Onbegrijpelijk de goede kritieken op Zoover. Het Chateau is slecht onderhouden. De appartementen zijn smerig. Het restaurant is niet te doen. Het geheel is sfeerloos en nog in de kleuren oranje/bruin compleet met vieze vloerbedekking. Het zwembad is klein en niet onderhouden. Een algemeen terras is niet toegangelijk vanwege instortingsgevaar. Op loopafstand is een meertje. Dat is erg leuk. De omgeving is prachtig en je kan er veel doen. Zoek wel een andere verblijfplaats. Het ziet er van buiten leuk uit en sommige kamers hebben best mooi uitzicht. Momenteel is het echter vergane glorie met mogelijkheden voor toekomst.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 10Patrick16-11-2009

SUPER

Met vrienden een motor trip naar dit prachtige deel van de alpen ondernomen. Voor de midweek overnachting hier verbleven in een appartement en dat was in 1 woord super. Prachtige accommodatie, prima onderhouden sauna faciliteiten, motoren die in een afgesloten garage staan kan niet beter. Aanrader voor iedereen

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Emely11-08-2009

Geweldige ligging

Mooi onderhouden kasteel. Wij hadden een appartement in het kasteel met terras. Dit bood een geweldig uitzicht. Inrichting was nieuw en prima bedden. Zeker een aanrader als je graag in een rustige omgeving bent.

Gereisd in augustus 2009

• 9R.Ammerlaan22-06-2009

Je waant je in Disney land

Voor Euro 48 pp.incl.ontbijt kan je m.i. geen betere accomodatie in Frankrijk vinden. Vraag aan Ann, de zeer hulpzame receptioniste,die prima engels spreekt, voor kamer C 203.Enige minpunt,gedeelt door anderen,is het restaurant.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9corrie morrie20-10-2008

leuke tent

Prima complex met fijne kamers, leuk zwembadje (voor de kids). Wij zaten in het chateau zelf, er zijn ook spiksplinternieuwe appartementen gelijkvloers... Let op met boeken , kan bij verschillende organisaties en scheelt écht veel in prijs!!!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 10Kor en Aly Maring24-06-2008

fantastisch fijn kasteelhotel met super veel ruimte en geweldig mooi uitzicht. prima bedden en heerlijk rustig. Prijs/kwaliteit kan niet beter !!!!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 9kor en aly maring22-06-2008

romantisch verblijf

We hebben 1 nacht in dit fantastisch mooie kasteelhotel doorgebracht, we waren op doortocht naar de Italiaanse Rivièra. Zeer aan te bevelen !!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in mei 2008

Aparthotel Le Chateau des Magnans info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin