Bed & Breakfast La Mexicaine

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurJausiers

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast La Mexicaine voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 46 reviews
+112/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 46 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

46 Reviews over La Mexicaine

• 10passerel07-01-2017

Sèjours inoubliables......

Ca fait plusieurs fois que nous sommes venus en gîte à la Mexicaine. Tout simplement parfait, un excellent accueil par Heidi et Kristof, toujours à notre écoute, à notre disposition et de bons conseils sur les endroits à visiter. Espérons à bientôt

• 9Wim Bos03-01-2017

Superb

Vriendelijk,jong en supergemotiveerd koppel! Mooi verblijf alles voorhanden,en de nodige vrijheid en privacy Aanrader!!!!!!

• 10Karel Jansen02-01-2017

Prachtige gelegen B&B in een wonderlijke omgeving!

Gedurende 14 dagen hebben wij samen met ons hondje verbleven in 1 van de appartementen op het gelijkvloers met prachtig uitzicht op de Col de la Barcelonette. Op de ruime afgeschermde parking was plaats voor de wagen en onze motortrailer. De motor kon veilig in de garage worden gestald. Zowel voor wandelaars, fietsers als motorrijders is deze omgeving een paradijs. Kristof en Heidi staan steeds paraat met raad en daad. We konden ons eigen potje koken maar hebben meermaals genoten bij Heidi en Kristof van de door hun bereide gerechten in een gezellige familiale sfeer. Heidi en Kristof nogmaals hartelijk dank voor jullie uitmuntende gastvrijheid, wij hebben genoten van onze vakantie. Van onze kant zeker een aanrader!!

• 10De Mars Stefan01-01-2017

vacances en vélo

Très beau domaine avec une belle propriété. Une vue magnifique sur les montagnes dans le calme. Un acceuil chalereux. Bref, à conseiller et absolument le top

• 9Jeroen Brooijmans23-06-2016

Heerlijk!

Zonder reservering zo ontvangen worden, heerlijk kunnen mee eten en niets is teveel gevraagd. Wat een prachtige plek om zowel rust te zoeken, actief te zijn, kortom ik hoop snel nog eens langs te gaan! Want wat een fiets walhalla is het daar.

• 10Luc en Nancy01-09-2015

!Super!

Ideaal verblijf voor een fiets- en/of wandelvakantie. Topverblijf met heel fijne eigenaars die zich enorm inzetten om het de gasten naar hun zin te laten hebben.
    Zeer lekker eten (uitgebreid ontbijt en zeer gevarieerde table d'hôte, aangename en ruime kamers.

• 9Fam. Bourguignon21-08-2015

vriendelijk-super

Je komt terecht bij super vriendelijke mensen,die indien gewenst heerlijke maaltijden serveren.De rust van deze schitterende omgeving vindt U tevens terug ten huize La Mexicaine.In deze omgeving is het genieten van begin tot einde.

• 10Herman Bernaerts19-08-2015

Ideale B&B om prachtige streek te verkennen

Reeds het tweede jaar op rij zijn we hier met enkele fietsvrienden komen genieten. Geweldige cols om te ontdekken met als topper natuurlijk de Col De La Bonette (hoogste fietsweg van Europa 2802m). Zeer aangename mensen, die uitbaters Heidi en Kristof (Nederlandstalig!). Geweldig ontbijt en en top-culinair avondeten van chef kok Kristof. Veel afgelachen in de veranda. We hadden de mooie grote kamer. Voor herhaling vatbaar.

• 9Frankie&Christel16-08-2015

Aanrader(zeker voor zij die graag fietsen)

Prachtige gelegenheid aan de voet van Col de La Bonette en andere hoge alpencols in de omgeving. Veel informatie gekregen van de eigenaars ter plaatse. 's Avonds gezellig tafellen in de B&B is een aanrader. Super tevreden van onze suite La Mexicaine.

• 9Mattis Dielessen15-08-2015

Molto Bene!

Col de Vars, La Bonnette, Col de Cayolle & Col de Allos liggen allemaal in de achtertuin van La Mexicaine, het fantastiche hotel van Kristoff en Heidi. We hebben het werkelijke genoegen gehad om hier 5 dagen te verblijven. Eat, Sleap, Fiets, Repeat! En het was absoluut top! Fijne kamers, uitstekende gastvrijdheid en zeer aangename (belgische) bourgondische gezelligheid. Wat ons betreft een absolute aanrader voor elke fietsliefhebber of motorrijder en voor ons zeker een plek waar we graag nog eens keer naar toe gaan!

Molto Bene!

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar