We hebben een aantal aanbieders voor Jausiers voor je op een rij gezet:

Reviews over Jausiers

Superb

Wim Bos,
    3-1-2017

Vriendelijk,jong en supergemotiveerd koppel!

Mooi verblijf alles voorhanden,en de nodige vrijheid en privacy

Aanrader!!!!!!

Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtige gelegen B&B in een wonderlijke omgeving!

Karel Jansen,
    2-1-2017

Gedurende 14 dagen hebben wij samen met ons hondje verbleven in 1 van de appartementen op het gelijkvloers met prachtig uitzicht op de Col de la Barcelonette. Op de ruime afgeschermde parking was plaats voor de wagen en onze motortrailer. De motor kon veilig in de garage worden gestald. Zowel voor wandelaars, fietsers als motorrijders is deze omgeving een paradijs. Kristof en Heidi staan steeds paraat met raad en daad. We konden ons eigen potje koken maar hebben meermaals genoten bij Heidi en Kristof van de door hun bereide gerechten in een gezellige familiale sfeer.

Heidi en Kristof nogmaals hartelijk dank voor jullie uitmuntende gastvrijheid, wij hebben genoten van onze vakantie.

Van onze kant zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk!

Jeroen Brooijmans,
    23-6-2016

Zonder reservering zo ontvangen worden, heerlijk kunnen mee eten en niets is teveel gevraagd. Wat een prachtige plek om zowel rust te zoeken, actief te zijn, kortom ik hoop snel nog eens langs te gaan! Want wat een fiets walhalla is het daar.

Gereisd met vrienden in juni 2016

!Super!

Luc en Nancy,
    1-9-2015

Ideaal verblijf voor een fiets- en/of wandelvakantie.

Topverblijf met heel fijne eigenaars die zich enorm inzetten om het de gasten naar hun zin te laten hebben.

Zeer lekker eten (uitgebreid ontbijt en zeer gevarieerde table d'hôte, aangename en ruime kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

vriendelijk-super

Fam. Bourguignon,
    21-8-2015

Je komt terecht bij super vriendelijke mensen,die indien gewenst heerlijke maaltijden serveren.De rust van deze schitterende omgeving vindt U tevens terug ten huize La Mexicaine.In deze omgeving is het genieten van begin tot einde.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015
Jausiers scoort een 8,4 uit 10, op basis van 30 reviews