Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup

6.7Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Isola 2000

6.7Voldoende

• 9.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Club Pas du Loup voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

48 reviews over Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup

• 9Elroy21-08-2017

Mooie, betaalbare & complete vakantie

(Winter-)sportlocatie: Ondanks dat het van nature een wintersportgebied is, kun je hier uitstekend je zomervakantie doorbrengen. We hadden zelf een auto gehuurd,waardoor we zelf de regie hadden op onze uitstapjes. Je moet nl. rekening houden met een reisafstand vanuit de bergen (Isola2000) naar Nice van plm.1,5 uur Accommodatie: We waren met onze kinderen van 8 en 14 jaar. We kregen de zogenaamde 'communicerende' kamers; kamers die middels 2 tussendeuren aan elkaar geschakeld waren. Ieder een eigen ruimte, badkamer e.d. Uitstekende opzet ! Eten: Hier waren we wat bang voor gezien de diverse minder goede reviews. Om hier kort in te zijn: we hebben uitstekend gegeten. Cijfers : 9 Mooi was dat je 's morgens een lunchpakket kon klaarmaken, aangezien je 's middags toch meestal elders vertoefd (bergwandeling/sportactiviteit/stranddagje of shopping in Nice e.d.).Dit werkte heel praktisch en scheelt enorm veel tijd en geld. Kinderen: Praktisch is dat het complex is geschakeld en overdekt (winkeltjes, supermarkt, speelruimte e.d.) . Dus je kunt ook de jonge kinderen hier gerust 'loslaten'.Ze vermaken zich wel. Aparte wifi corner. Daarnaast in het hotel zelf goede, stabiele en gratis Wifi. Conclusie: Ik kan deze accommodatie aan iedereen aanraden !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3traveller17-08-2017

Heeft veel te bieden mocht het goed worden gerund!

Hotel is prachtig gelegen. Maar.... er is veel te weinig personeel waardoor de kamers te weinig of zelfs niet worden gepoetst, de organisatie van het restaurant (vooral dan 's avonds) compleet mank loopt, er een grote wachtrij staat als je iets wil drinken in de bar,... . Zo jammer!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Luna31-05-2017

Lekker eten in buffetvorm en schone kamers!

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De buffetten boden veel keus en het eten was erg goed. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het langslapersontbijt (tot 13.00 uur) is vooral voor pubers ideaal. Het klopt dat er soms veel vliegen zijn in het restaurant, maar die zijn er ook als je eventjes stopt met de auto. Honden zijn toegestaan (gratis). Het hotel ligt direct aan het schitterende Parc National du Mercantours en is een walhalla voor wielrenners en motorrijders. Een bezoek aan Nice en Monaco is een aanrader. Het hotel is gelegen in een skidorp, dus ligt wat afgelegen. Hotelgasten mogen gratis gebruik maken van het naastgelegen zwembad. Er is op sportief gebied veel te doen. Als je langs boulevards wilt flaneren, kun je beter een andere bestemming zoeken.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 2Roeland17-03-2017

Afknapper

Verouderd, slecht onderhouden hotel dat meer weg heeft van een doolhof. Eten is altijd koud en de helft van het personeel is ronduit onvriendelijk. Hotel is zeer moeilijk te vinden. Enige pluspunt is de ligging op de piste.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10van Staverden02-08-2016

volgend jaar weer!

de negatieve recensies hebben wij niet ervaren. Zowel voor jonge kinderen, als oudere kinderen, en de ouders is er volop vermaak. Als je wilt, hoef je de hele vakantie er niet op uit. In de directe omgeving heb je een zwembad (gratis voor bezoekers van dit hotel), beachvolleybal, tafeltennis, midgetgolf, trampolines, kinderspeeltuin, electrische quads, klimpark (tussen de bomen in), supermarkt, boulangerie, apotheek, vvv, veel wandelroutes, liften. En natuurlijk het zwembad in het hotel, mocht het weer toch tegen zitten. Bediening is erg behulpzaam, hoewel ze gebrekkig engels spreken. Kamers worden elke dag goed verzorgd. En dan het eten. Dit is een feestje voor zowel jong, als oud. Alles in buffetvorm. Ontbijt loopt door in de lunch, tot 13:00 uur. Lunchpakket mag je zelf klaarmaken, waarbij een flesje water niet ontbreekt. Diner is vanaf 19:00 uur. Bij ons waren de kamers 1 dag niet gedaan. De directrice wilde de kamers in de avond zelf nog komen doen! Ook zie je haar bijna elke dag langskomen in het restaurant, waar ze een praatje komt maken, hoe alles bevalt. Betrokkenheid is dus erg groot. Als we een minpunt moeten noemen, zou het de weg er naartoe zijn. Als je haast hebt, valt dit niet mee. Als je geniet van de omgeving is het een prachtige route (veel haarspeld bochtjes).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 4Pascal10-08-2015

Dit nooit meer

Hotel is bijna niet te vinden, ingang stinkt gewoon. Kamers waren verzorgd maar wat ben je met een terras als je er zelfs nog geen stoel hebt Eten was goed, maar het hotel is vergeven van de vliegen, zowel in kamer, restaurant als bar. Dus vliegen gewoon op het eten. Rustig eten was niet aan de orde daar je steeds vliegen (tientallen) moest wegslaan van je eten. Wij zijn uiteindelijk 3 dagen vroeger naar huis gegaan daar we het echt niet meer konden keren met de overlast van de vliegen. Ze vonden het zelfs precies niet vreemd dat we vroeger vertrokken. Zwembad gesloten, niet gezegd bij boeking. Bij de bar is er ofwel niemand aanwezig ofwel zijn ze andere dingen eerst aan het doen alvorens de klanten te helpen

Wij vonden het gewoon slecht en gaan hier dus ook nooit meer heen en raden het al zekers niet aan

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2015

• 8jo6727-07-2015

Heel goed!

Mooie moderne kamers en badkamers, niet al te groot maar alle comfort (ook minibar en espresso machine) en proper. Communicerende kamers zijn makkelijk als je met kinderen reist. Ontbijt-brunch tot 13h met mogelijkheid picknick te maken (zakjes, doosjes,bestek,...). Avondeten in buffetvorm was ook telkens lekker. Wel jammer dat er geen enkele keer frietjes of ijsjes waren voor de kinderen. Wandelingen starten aan hotel. Je kan ook pingpongen, volleyballen, tennissen,... Jammer dat het openluchtzwembad dicht was wegens renovatie. Het zwembad in het hotel stelt niets voor. De wifi is gratis en werkt goed. Er zijn wel ontzettend veel vliegen in het restaurant, de bar, het terras. De directrice is zeer aanwezig en gaat langs bij alle gasten. Het personeel is zeer vriendelijk. De weg naar Isola 2000 is wel heel lang, de laatste 250 km gaan via kleine wegen en het schiet niet op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9peter formesyn12-08-2014

super vakantie gehad!!

ondanks alle negatieve reacties zeer goeie vakantie gehad, ruime mooie kamer, elke dag gepoetst en nieuwe handdoeken, halverwege de 10 dagen verse lakens. Eten veel keuze en lekker, zeer handig pick-nick systeem. Personeel zeer vriendelijk en directeur springt bij waar nodig. Veel wandelmogelijkheid vanaf het hotel. Klein zwembad is minpunt en buitenkant is aan vernieuwing toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Muyldermans Stefan02-08-2014

ik heb hier een fantastische zomervakantie gehad

Je ziet dat dit hotel een upgrade gekregen heeft. De kamers zijn mooi ingericht en worden elke dag proper gemaakt. Badkamer wordt gepoetst, handdoeken ververst, bedden opgemaakt,.... Het eten is lekker, soms niet helemaal warm (maar dat ligt volgens mij aan de warmhoudschotels). Er is veel afwisselingen en middag- en avondmaal is steeds een viergangenbuffet. De formule all Inn is fantastische zeker met kinderen. De bediending gebeurt door jonge mensen maar het management is in handen van een volwassen heer die constant aanwezig is. Je ziet dat de buitenkant nog gerenoveerd moet worden. Aangezien een ander deel van Isola gerenoveerd werd tijdens onze vakantie zal dit hotel ook snel aan de beurt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9mars08-08-2013

Prima hotel en zeer goede maaltijden

Hotel met prima prijs/kwaliteitverhouding, zeker indien geboekt via Nederlandse operator waarbij kinderen tot 14 jaar gratis zijn. De maaltijden zijn zeer goed met ruime keuze. Uitgebreid koud buffet, diverse warme buffetten en ruime keuze desserts (fruit, taart en kazen). Erg handig is dat je bij het ontbijt je lunchpakket kan klaarmaken. Het klopt (zie eerdere reacties) dat de buitenkant van het hotel een opknapbeurt nodig heeft, maar gezien de prijs is het begrijpelijk dat hierop bezuinigd wordt. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Met all incl. heb je toegang tot gemeentelijk buiten zwembad. Bezoekers bestaan voor 80% uit Fransen en 15% Belgen. Honden mogen gratis mee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

2 tips over Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup

• peter formesyn, 12-08-2014 Rapporteren

Niet goed toegankelijk voor mensen die minder mobiel zijn (in het hotel lift maar niet bereikbaar zonder eerst trappen te doen.

• Muyldermans Stefan, 02-08-2014 Rapporteren

Isola 2000 is in de zomer heel mooi om te wandelen, sporten (fietsen, voetballen, beachvolley, adventure Park,...) en te genieten. Spijtig van het klimaat dat eigen is aan de bergen; voormiddag en namiddag tot 16u redelijk goed weer, 's avonds meer kans op regen. Ook spijtig is de afstand tot Isola Village (1200 meter lager) van 17km. Als daguitstappen zijn Monaco en Nice zeker de moeite waard (1.5u rijden)

0 vragen over Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup

Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup info