Weer vandaag6°-2°
5,7

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Club Pas du Loup voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup in het Nederlands

Mooie, betaalbare & complete vakantie

Elroy,
21-8-2017

(Winter-)sportlocatie:

Ondanks dat het van nature een wintersportgebied is, kun je hier uitstekend je zomervakantie doorbrengen. We hadden zelf een auto gehuurd,waardoor we zelf de regie hadden op onze uitstapjes. Je moet nl. rekening houden met een reisafstand vanuit de bergen (Isola2000) naar Nice van plm.1,5 uur

Accommodatie:

We waren met onze kinderen van 8 en 14 jaar. We kregen de zogenaamde 'communicerende' kamers; kamers die middels 2 tussendeuren aan elkaar geschakeld waren. Ieder een eigen ruimte, badkamer e.d. Uitstekende opzet !

Eten:

Hier waren we wat bang voor gezien de diverse minder goede reviews. Om hier kort in te zijn: we hebben uitstekend gegeten. Cijfers : 9

Mooi was dat je 's morgens een lunchpakket kon klaarmaken, aangezien je 's middags toch meestal elders vertoefd (bergwandeling/sportactiviteit/stranddagje of shopping in Nice e.d.).Dit werkte heel praktisch en scheelt enorm veel tijd en geld.

Kinderen:

Praktisch is dat het complex is geschakeld en overdekt (winkeltjes, supermarkt, speelruimte e.d.) . Dus je kunt ook de jonge kinderen hier gerust 'loslaten'.Ze vermaken zich wel. Aparte wifi corner. Daarnaast in het hotel zelf goede, stabiele en gratis Wifi.

Conclusie:

Ik kan deze accommodatie aan iedereen aanraden !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel is prachtig gelegen. Maar.... er is veel te weinig personeel waardoor de kamers te weinig of zelfs niet worden gepoetst, de organisatie van het restaurant (vooral dan 's avonds) compleet mank loopt, er een grote wachtrij staat als je iets wil drinken in de bar,... . Zo jammer!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Slecht management

Anoniem,
11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamer was nipt voor 3 personen, geen plaats om handdoeken op te hangen, terras niet bruikbaar.

Kamer slecht 1maal gereinigd in de zes dagen dat we er waren nadat we een klacht hadden ingediend bij de directeur, en dan nog eens aan te dringen... handdoeken werden wel 2 x weggehaald maar niet vervangen, we moesten zelf handdoeken halen aan receptie.

Personeel aan receptie vriendelijk en behulpzaam.

Eten gevarieerd en goed.

Duidelijk te weinig personeel en slecht management...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De buffetten boden veel keus en het eten was erg goed. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Het langslapersontbijt (tot 13.00 uur) is vooral voor pubers ideaal. Het klopt dat er soms veel vliegen zijn in het restaurant, maar die zijn er ook als je eventjes stopt met de auto. Honden zijn toegestaan (gratis).

Het hotel ligt direct aan het schitterende Parc National du Mercantours en is een walhalla voor wielrenners en motorrijders. Een bezoek aan Nice en Monaco is een aanrader.

Het hotel is gelegen in een skidorp, dus ligt wat afgelegen. Hotelgasten mogen gratis gebruik maken van het naastgelegen zwembad. Er is op sportief gebied veel te doen. Als je langs boulevards wilt flaneren, kun je beter een andere bestemming zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Afknapper

Roeland,
17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Verouderd, slecht onderhouden hotel dat meer weg heeft van een doolhof. Eten is altijd koud en de helft van het personeel is ronduit onvriendelijk.

Hotel is zeer moeilijk te vinden.

Enige pluspunt is de ligging op de piste.

Gereisd met vrienden in maart 2017

volgend jaar weer!

van Staverden
2-8-2016

de negatieve recensies hebben wij niet ervaren. Zowel voor jonge kinderen, als oudere kinderen, en de ouders is er volop vermaak. Als je wilt, hoef je de hele vakantie er niet op uit. In de directe omgeving heb je een zwembad (gratis voor bezoekers van dit hotel), beachvolleybal, tafeltennis, midgetgolf, trampolines, kinderspeeltuin, electrische quads, klimpark (tussen de bomen in), supermarkt, boulangerie, apotheek, vvv, veel wandelroutes, liften. En natuurlijk het zwembad in het hotel, mocht het weer toch tegen zitten.

Bediening is erg behulpzaam, hoewel ze gebrekkig engels spreken. Kamers worden elke dag goed verzorgd. En dan het eten. Dit is een feestje voor zowel jong, als oud. Alles in buffetvorm. Ontbijt loopt door in de lunch, tot 13:00 uur. Lunchpakket mag je zelf klaarmaken, waarbij een flesje water niet ontbreekt. Diner is vanaf 19:00 uur.

Bij ons waren de kamers 1 dag niet gedaan. De directrice wilde de kamers in de avond zelf nog komen doen! Ook zie je haar bijna elke dag langskomen in het restaurant, waar ze een praatje komt maken, hoe alles bevalt. Betrokkenheid is dus erg groot.

Als we een minpunt moeten noemen, zou het de weg er naartoe zijn. Als je haast hebt, valt dit niet mee. Als je geniet van de omgeving is het een prachtige route (veel haarspeld bochtjes).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Dit nooit meer

Pascal
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Hotel is bijna niet te vinden, ingang stinkt gewoon.

Kamers waren verzorgd maar wat ben je met een terras als je er zelfs nog geen stoel hebt

Eten was goed, maar het hotel is vergeven van de vliegen, zowel in kamer, restaurant als bar.

Dus vliegen gewoon op het eten. Rustig eten was niet aan de orde daar je steeds vliegen (tientallen) moest wegslaan van je eten.

Wij zijn uiteindelijk 3 dagen vroeger naar huis gegaan daar we het echt niet meer konden keren met de overlast van de vliegen. Ze vonden het zelfs precies niet vreemd dat we vroeger vertrokken.

Zwembad gesloten, niet gezegd bij boeking.

Bij de bar is er ofwel niemand aanwezig ofwel zijn ze andere dingen eerst aan het doen alvorens de klanten te helpen

Wij vonden het gewoon slecht en gaan hier dus ook nooit meer heen en raden het al zekers niet aan

Gereisd met partner in juli 2015

Heel goed!

jo67
27-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie moderne kamers en badkamers, niet al te groot maar alle comfort (ook minibar en espresso machine) en proper. Communicerende kamers zijn makkelijk als je met kinderen reist. Ontbijt-brunch tot 13h met mogelijkheid picknick te maken (zakjes, doosjes,bestek,...). Avondeten in buffetvorm was ook telkens lekker. Wel jammer dat er geen enkele keer frietjes of ijsjes waren voor de kinderen. Wandelingen starten aan hotel. Je kan ook pingpongen, volleyballen, tennissen,... Jammer dat het openluchtzwembad dicht was wegens renovatie. Het zwembad in het hotel stelt niets voor. De wifi is gratis en werkt goed. Er zijn wel ontzettend veel vliegen in het restaurant, de bar, het terras. De directrice is zeer aanwezig en gaat langs bij alle gasten. Het personeel is zeer vriendelijk. De weg naar Isola 2000 is wel heel lang, de laatste 250 km gaan via kleine wegen en het schiet niet op.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

super vakantie gehad!!

peter formesyn
12-8-2014

ondanks alle negatieve reacties zeer goeie vakantie gehad, ruime mooie kamer, elke dag gepoetst en nieuwe handdoeken, halverwege de 10 dagen verse lakens. Eten veel keuze en lekker, zeer handig pick-nick systeem. Personeel zeer vriendelijk en directeur springt bij waar nodig. Veel wandelmogelijkheid vanaf het hotel. Klein zwembad is minpunt en buitenkant is aan vernieuwing toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

ik heb hier een fantastische zomervakantie gehad

Muyldermans Stefan
2-8-2014

Je ziet dat dit hotel een upgrade gekregen heeft. De kamers zijn mooi ingericht en worden elke dag proper gemaakt. Badkamer wordt gepoetst, handdoeken ververst, bedden opgemaakt,.... Het eten is lekker, soms niet helemaal warm (maar dat ligt volgens mij aan de warmhoudschotels). Er is veel afwisselingen en middag- en avondmaal is steeds een viergangenbuffet. De formule all Inn is fantastische zeker met kinderen. De bediending gebeurt door jonge mensen maar het management is in handen van een volwassen heer die constant aanwezig is. Je ziet dat de buitenkant nog gerenoveerd moet worden. Aangezien een ander deel van Isola gerenoveerd werd tijdens onze vakantie zal dit hotel ook snel aan de beurt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup in Isola 2000, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soleil Vacances Club Pas du Loup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.