Appartement P&V Les Terrasses d'Azur

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurIsola 2000

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement P&V Les Terrasses d'Azur voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over P&V Les Terrasses d'Azur

• 9Serge Van Poppel08-05-2012

Appartement

Prachtige duplex, met mooi uitzicht op de pistes, zeer rustig en alles aanwezig qua huishoudmateriaal en de nodige winkels in de omgeving. De kamers zijn proper het bedlinnen en de handdoeken zijn per persoon in plastic ingepakt. Washandjes waren niet voorzien, dit is mijn enige punt van kritiek, verwaarloosbaar dus. Ik beveel deze locatie aan! Prijs/ kwaliteit moeilijk te overtreffen denk ik!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8laurenz197228-11-2011

leuk skidorpje

isola is erg leuk voor beginners en om een lang weekendje heen te gaan met het vliegtuig, vanaf Nice is het anderhalf uur rijden. Er is totaal geen apres ski, maar wel leuke restaurantjes. Terasse d'Azur is een leuk basis appartementencomplex, niet meer en niet min der.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8JCA03-08-2011

Très bien

Pratique et confortable. Accueil sympathique. Proche commerces.

• 7CHARLES Alain22-02-2011

Loin des pistes

Bon accueil bien que l'attente à l'enregistrement soit long, bon état des batiments, équipement interrieur (vaiselle) faible, personnel atentif et éfficasse mais surtout TRES MAL PLACE PAR RAPPORT AUX PISTES.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Appartement P&V Les Terrasses d'Azur info