Camping Vert Gapeau

Camping Vert Gapeau
7,6

1 review over Camping Vert Gapeau in het Nederlands

Uitstekende camping rust en een mooie omgeving.

C.F. Wilbrink
22-6-2009

Vele jaren komen wij op de Vert Gapeau. Vroeger een natuurcamping met veel bossages en oneffenheden en directe toegang tot de rivier. De camping is al enige jaren vlak gemaakt en de rivier afgeschermd. Er is een schitterend zwembad (fantatisch na een dag aan een van de stranden en in zee te hebben gelegen). De zoutpannen tussen Hyéres en Gien leveren voor vogelliefhebbers vele interesssante soorten op (flamingo's, steltkluten, dwegsterns etc.), maar ook de camping kent bijzondere soorten (ijsvogel, bijeneter, scharrelaar). Goede wijnboeren in de directe omgeving. Prima uitvalsbasis voor tripjes naar bv Saint Tropez en de Galanges. Eigenaren zijn wat afstandelijk, maar niet onvriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2008

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vert Gapeau in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vert Gapeau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.