Camping Saint Pierre des Horts

Camping Saint Pierre des Horts

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Pierre des Horts voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Saint Pierre des Horts in het Nederlands

aan te bevelen

Van Houwenhuyse
21-6-2009

Vriendelijk onthaal, hulpvaardig. Ligging in een bocht van een drukke baan is niet altijd optimaal. Geen resto, geen winkel maar dat stoorde niet alles op korte afstand

Gereisd Met partner in juni 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Pierre des Horts in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Pierre des Horts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.