Camping Olbia

8.9FantastischScore uit 20 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

20 Reviews over Olbia

• 9Mirjam03-08-2021

Echt een aanrader

Het verblijf was erg leuk. Goede ligging, lief personeel. Prima winkel en een rustige staanplaats. Veel schaduw aanwezig. Schone toiletten en douches

• 9R.02-08-2021

Geweldige rustige vakantie

Wat een HEERLIJKE rustige camping. Niet te groot, wel grote plekken en lekkere privacy. Een en al genieten op deze camping als je voor rust komt en geen kinderspeelparadijs. Wel slecht engelssprekende franse mensen maarja dat geeft ook wel weer een echt vakantie gevoel. Door de bosjes naar een prachtig strandje met mooi blauw water! Neem wel waterschoenen mee want geen zandstrand maar stenen. Wc gebouw is verouderd maar prima en het afwasgedeelte heerlijk schoon. Perfecte vakantie perfecte plek op mooi schiereiland met prachtig uitzicht en een fijne vakantie sfeer.

• 9Familie van D29-08-2019

Rustige camping, perfect strand, snorkelen!

Hele leuke camping dichtbij heerlijk rustig strandje. Volop snorkelmogeljjkheden. Wij waren er eind augustus en toen weinig nederlanders, veel Duitsers, Fransen en Italianen. S avonds om 22.00 is het heerlijk stil. Sanitair is schoon en nieuw. Op camping iedere dag vers brood en klein winkeltje. Restaurant maakt goed lekker eten. Wij zijn niet naar porquerolles geweest, weg er naar toe is in hoogseizoen stervensdruk. Supermarkt op 15 min een grote , in Giens een kleinere. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt bij de tafeltennis tafel en in het speeltuintje.

• 8karel24-08-2018

camping op geweldige plek

Fijn: - prachtige ligging: met kleine wandeling op mooi strand waar je gewelding kunt snorkelen (tip: 2e strandje) - internationaal: Ne, GB, It, Fra, Dui - tafeltennistafel, broodjes op camping, restaurantje met afhaalmogelijkheden - excursie naar Port Clos nabij. Uurtje varen, mooi wandeling op eiland en dan prachtig!! snorkelen tussen grote(40 cm) vissen - 's avonds lekker rustig (geen animatie oid)

Jammer: - plekken zijn erg divers in afmetingen. Wij kregen een niet erg grote plek met boom onhandig bijna middenin. Voldeed wel. - toen wij er waren erg warm: te warm bijvoorbeeld voor mooie wandeling om schiereiland - sanitair modern en nieuw. Leek schoon maar soms urinelucht (riool??) - stukje rijden om restaurantjes , supermarkt e.d. te bezoeken

• 7Eetgelegenheden
  • 9Poulies20-06-2018

Nog een echte camping.

Dit is nog een echte no-nonsens camping: geen animatie, geen zwembad. De enige (zachte) muziek die je we ‘s avonds hoorden kwam van enkele gitaarspelende kampeerder. Voor kinderen is er een klein speeltuintje. Wat een relaxte sfeer. Gezellig terras met kleine kaart, pizza’s om af te halen en vriendelijk personeel, ook in winkel en receptie. Grote en kleinere plekken onder de bomen op loopafstand van een fantastische baai met grindstrand. Voor mooie zandstranden rij je 5 minuten met de auto. Sanitair was splinternieuw en wordt goed onderhouden. Houd er rekening mee dat de camping ook in juni goed bezet is. Aandachtspunt: wanneer je op het benedengedeelte een plek hebt uitgezocht is de rijroute over de camping wel belangrijk. Wij werden hier goed op geattendeerd. Enkele andere kampeerders niet en die moesten de caravan loskoppelen. Vraag hier bij de receptie naar.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Ingrid Bulthuis11-07-2017

Leuke camping!

Mooie kleine overzichtelijke camping, waar gelukkig nog geen mobilhomes staan en waar elke kampeerplaats anders is. Genoeg schaduw, fijn eten bij het restaurantje voor een goede prijs. Dichtbij een klein strandje en mooie wandelroute langs de kust.

• 8Heese27-08-2016

Op 10 stappen van kraakheldere snorkelzee

Klein, schaduw, lekker ouderwets - maar wel schoon. Lieve winkel met zelfde medewerkers als in t kleine restaurantje met Franse kaart. Lekker terrasje. Idd veel Duitse gasten en jonge kinderen. Paradijs aan ZuidFranse kust.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Theo Prins09-07-2016

Prima plekje

Kleinere camping op een prachtige locatie. Ook prima voor hondenliefhebbers.

• 8Djon En Trees20-06-2016

Heerlijke plek om vakantie te vieren!

De camping heeft mooie ligging,aan wandelpaden,en bij natuurgebieden,fijne stranden,ook fijn te fietsen naar Hyeres!! La Capte voor een leuke markt.Giens ook mooi uitzicht!!

• 8Annemarie20-09-2015

Eenvoudige maar prima camping.

Wij waren met een vouwwagen(holtkamper) en hadden een mooi plek met bomen voor de hangmat! Met een caravan moet je goed kunnen sturen op om je plekje te komen. Lekker schaduw en verder veel rust. Overdag zijn de meeste mensen op pad en s'avonds was het om 10 uur al stil. Je kunt vanaf de camping een prachtige wandeling maken langs de kust. Wij gingen voor het ontbijt al even zwemmen in zee, 5 min. lopen vanaf ons plekje. Eenvoudige camping met een gemoedelijke sfeer. Schoon sanitair! Een aanrader! (Wij waren buiten het hoog seizoen!)

Camping Olbia info

Camping informatie