Camping Les Pins Maritimes

Meer campinginfo

66 reviews over Camping Les Pins Maritimes

• 10Madyjan05-09-2016

Mooie camping ,genoeg speeltoestellen

Voor de rust ,vliegveld op loopafstand

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 7Bert12-03-2010

Mooie, leuke camping op top locatie

Saniteair wordt dagelijks schoon gemaakt. Mooie entree van de camping met groot restaurant, terras en speeltuin. Je hoeft slechts de oprijlaan en de kruisende weg over te steken en je staat op het strand. Wanneer ik de reactie van Ronald de Paepe lees krijg ik de indruk dat het om een zeer depressieve man gaat die waarschijnlijk zijn caravan niet uit is gekomen. Anders had hij het strand en de kinderanimatie wel gezien

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8burghout08-12-2009

fantastisch

ligt op loopafstand aan de cote dazur, altijd zeer warm, uitermate geschikt voor rustvacantie, omgeving heel mooi, hoge temperaturen weinig regen in juli augustus haventjes op tien minuten loopafstand, ruime plaatsen op camping. prachtige accomodatie en tennisbaan aanwezig

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7harma en erik13-08-2009

Leuk gelegen camping aan zee.

Wij stonden hier 10 dagen in juli. Prima bevallen. Toiletgebouwen wel verouderd maar wel schoon. Deze camping is niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Hier is weinig voor ze te doen.Eerste levensbehoeften prima in de campwinkel verkrijgbaar. Camping leent zich goed voor uitstapjes in de omgeving.Hyeres-laPlage op loopafstand.Veel restaurantjes en barretjes vooral 'savonds erg gezellig. Van het naastgelegen vliegveld weinig last(ze vliegen alleen overdag). Veel wandel en fiets mogelijkheden in de buurt. Op de camping 'snacht bewaking. Grote staanplaatsen. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7AC Kok08-08-2008

Dicht bij strand

Alhoewel de camping naast het vliegveld ligt, valt de overlast mee. De staat van het sanitair is redelijk, maar het wordt slecht schoongehouden. Na drie weken waren de tegels in de sanitaire ruimten nog nooit schoongemaakt. Elke dag werden uitsluitend de toiletpotten met de Franse slag schoongemaakt. We hebben dit 2 keer gemeld, maar er trad geen verbetering op. Jammer, want verder hadden we het naar onze zin op deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Familie

• 7Duiker6625-07-2008

Camping les pins maritimes Hyeres frankrijk

wil hierbij comentaar geven op de reactie van meneer Ronald paepe die ik ken en die belg is en geen nederlander,ik zelf kom al bijna 20 jaar op de camping en ben zeer tevreden heb zelf kinderen en die vermaken zich goed hier, ook het uitgaan enz is hier en in de omgeving goed. Vind het niet zo leuk als mensen die al div jaren hier op de camping met sta-caravan hebben gestaan en die door hun eigen schuld ervanaf zijn gestuurd via zo'n site als deze iets naar beneden proberen te halen,terijl de camping steeds meer mogelijkheden biedt en krijgt. zou deze camping zeker aanraden omdat er in de omgeving heel veel mogelijkheden zijn. dus meneer Paepe zou eens bij zich zelf moeten gaan kijken wat er scheeld

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Familie

• 8I van Lierop27-06-2008

prima camping

Bezocht camping in 2003 en 2005. Nu in 2008 in voorseizoen. Vanaf 15 juni waren de toiletten en douches beschikbaar.Ze waren keurig. Restaurant is erg goed. Er is 'n winkel. In het hoogseizoen mogelijkheid voor tennis, voetbal, basketbal, tafeltennis, volleybal jeu de boules enz..Het zand/kiezelstrand voor de camping is smal maar keurig schoon. Even lopen naar links en rechts zijn zandstranden. Camping is met gras begroeid, er zijn gedeelten met bomen.Weing last van vliegveld. Beelden van website kloppen wel, maar er zijn inmiddels meer mobil homes bijgekomen. Het lijkt erop dat R de Paepe zich onjuist behandeld voelde en daarom een volkomen onjuiste beoordeling op internet zet

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

0 tips over Camping Les Pins Maritimes

2 vragen over Camping Les Pins Maritimes

• Marije, 08-03-2014

Fietsen

Zijn er fietsen te huur op deze camping, of heel dichtbij?

• henrie, 02-09-2012

jongeren

Is er een gezellige boulevard op loopafstand ? Is er ook genoeg voor jongeren van ong. 15 tot 18 jaar? Alvast bedankt voor de reactie

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig