9,2

10 reviews over Camping Domaine Du Ceinturon III in het Nederlands

gezellige vakantie

Vonk
29-8-2017

Fijne vakantie in het hoogseizoen. Ondanks de drukke bezetting van de camping was het goed toeven. Meestal gaan we naar deze camping in het voor- en naseizoen maar dit is ons prima bevallen.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eenvoudige camping aan het strand

Vermeulen - Koster
8-9-2013

Eenvoudige camping aan het strand. Hou je van rust heb je hier niets te zoeken. Overdag regelmatig vliegtuigen en helikopters die van en naar het vliegveld bewegen. In de avond is er altijd wel een camping in de buurt met muziek. Kan je misschien ook wel verwachten als je voor deze omgeving kiest. Voldoende voor het sanitair. Veel gebouwtjes op de camping en over het algemeen schoon. Lekkere warme douche, zelf in te regelen. Er is een klein winkeltje op de camping als je echter naar het dorpje loopt (500 meter) dan tref je een kleine spar en goede bakker en allerlei terrassen. In de omgeving kan je overal vers fruit en groente kopen aan de weg. Aanrader! Plaatsen zijn niet groot en bieden weinig privacy.

Gereisd Met partner in augustus 2013

prima campingh

john van der Stel
9-9-2012

bij toeval op deze camping terecht gekomen omdat wij pech met de auto hadden en alleen deze camping in deze omgeving ons alle hulp wilden bieden die wij nodig hadden. Ons verblijf is top geweest. Nette camping ( wel naseizoen) , schoon sanitair en een zeer betrokken campingbaas dier waar nodig hulp bied. Wel natuurlijk ook zelf even vriendelijk zijn. Honden welkom en op zeer korte afstand stranden waar de hond los mag. SUPER !!. Wij overwegen volgend jaar in het voorseizoen terug te gaan end e caravan achter te laten voor het naseizoen. Deze camping is een prima uitvalsbasis om de cote d azur verder te verkennen en goed toegankelijk voor caravans. Wij gaan zeker terug, Prijs / kwaliteit prima € 20,- pn is niet duur met de soms beperkte maar zeer nette faciliteiten.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Teleurstelling

Familie Siemensma
5-9-2012

De keuze voor deze camping was al in NL gemaakt. Dit n.a.v de goede beoordeling op Zoover. Het viel ons, gezin met 3 kids van 13, 11 en 7, in elk geval tegen. Vriendelijk ontvangst in het engels. Er was nog 1 plaats vrij, groot maar zonnig. De camping is erg druk en ligt pal naast het vliegveld met veel vliegbewegingen overdag. Dag en nacht rustige camping (acsi) is niet van toepassing. Tot 's avonds laat onrustig en tevens lawaai van de naastgelegen camping. Het sanitair was niet schoon en er hing de gehele dag een urine lucht. Te weinig toiletten voor de grote van de camping, denken we. Leuk klein zwembad voor kinderen tot 10 jaar. Duiken en springen is niet toegestaan en een armbandje is verplicht. Veel lang kampeerders, we waren volgens mij de enige NLers. Hyeres is een mooie oude stad met veel eetgelegenheden. Gezellige boulevard op 500 m van de camping met livemuziek, eetgelegenheden en jeu de boules wedstrijdjes. Na een nacht met weinig slaap zijn wij vertrokken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Leuke camping met veel terugkerende gasten

Suzanne van Dam
18-8-2012

Met de kinderen (10 en 6) hele leuke tijd gehad. De toiletten waren ronduit smerig, de lucht was niet te harden. Schoonmakers moeten nodig eens een cursus boenen krijgen. Alleen een (vieze) dweil over de vloer halen vond men blijkbaar schoonmaken. Douches waren wat beter, maar ook niet echt schoon. Schijnt dat er elders op de camping beter sanitair was dan waar wij stonden (hoorden we van terugkerende gasten). Erg leuke activiteiten voor kinderen, leuk restaurant met goede pizza's. Kleine plekken maar wel erg gezellig, leuke mensen en leuke sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Top camping

Witje
9-6-2012

Neem het verhaa van onderstaande met een korrel zout. De betreffende weg ligt 100 meter vanaf de camping. Wij sliepen in een tent aan de rand van de camping, dicht bij de weg, en hebben geen last gehad. Verkeer daar rijdt normaal en er zijn vop,s met verkeerslichten. Veilig oversteken dus. Plekken zijn normaal, niet te groot niet te klein. Zwembad is mooi. Sanitair super schoon. Prijzen restaurant zijn ok, alhoewel een raket ijsje kost 1,50 een Magnum 3,00. Kleding wassen 5 euro. Vriendelijk personeel. Goede locatie voor uitstapjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niets voor ons!

Kim
4-11-2011

We hadden hier gereserveerd maar zijn bij aankomst meteen omgekeerd en naar een andere camping op zoek gegaan. Kleine plekken, je zit bijna bij de buren op schoot! Aan drukke weg, daar oversteken (hopen dat je niet overreden wordt) en daar is een smal strandje. Dat dus ook aan die weg ligt!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Prima camping

R
      12-8-2010

Prima camping, ligging is heel mooi met als nadeel dat er een vliegveld naast ligt. Er vertrekken zo'n 8 vluchten per dag. Strand is op loopafstand even als het kleine maar gezellige centrum van L'ayguade, met de auto ben je zo in Hyeres, Toulon of Lavandou. De prijs voor wat geboden wordt is niet duur. De plaatsen waren niet erg ruim, maar als je een grote plaats kan huren is er niets te klagen. De toiletten en douches worden uitstekend schoon gehouden. Het zwembad is ook wat aan de kleine kant maar erg mooi. Het campingrestaurant had elke dag een mooie aanbieding maar was wel weer prijzig met wat drinken. Ondanks dat er geen animatieteam is heeft mijn dochterje(7) zich uitstekend vermaakt. Er is een mooi speeltuintje en uiteraard de tafeltennistafels. Het is een overwegend franse camping met super vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

zeer goed

carine
      12-4-2009

uitstekende camping sanitair heel goed mooi zwembad kort aan zee de max gewoon een aanraader

Gereisd Met partner in juli 2008

een fantastische camping

carine
      26-3-2009

De camping ceinturon 3 in hyéres is een zeer goede camping rustig vriendelijk personeel zeer mooi sanitair prachtige zwembad dit is een aanraader vlak aan zee 200 meter tennisplein voldoende parking en nachtbawaking er is alles wat een campeerder nodig heeft.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa
      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Du Ceinturon III in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Du Ceinturon III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.