Camping Campéole Eurosurf

2 reviews over Camping Campéole Eurosurf in het Nederlands

Heerlijke camping

Ilse
22-6-2013

Wij hebben in juni 2011 een week in een stacaravan op Camping Eurosurf gezeten. Onze caravan stond naast een strandopgang, nog geen 50 meter van het strand, perfect! Het strand is smal en daardoor geen hordes mensen voor of achter je. Caravan was schoon. De medewerkers op de camping zijn erg aardig en behulpzaam; bbq huren geen probleem, wordt bij je caravan afgeleverd. Wel van te voren even reserveren. Er is een klein winkeltje, alle benodigde dingen zijn daar te halen. Grote supermarkt is op ca 10 minuten rijden. Het eten op de camping is lekker en betaalbaar. Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping!

Gereisd Met vrienden in juni 2011
2007

Veel mobilhomes en vooropgezette tenten

Susan Tideman
5-5-2007

Veel mobilhomes en vooropgezette tenten. Weinig ruimte voor tenten, caravans & campers. Ligt aan een drukke weg. Maar de ligging naast het strand is super! Prijs kwaliteit verhouding is goed. Heeft een leuke strandtent & veel waterscooter activiteiten/faciliteiten.

Gereisd Met vrienden in mei 2005

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Eurosurf in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Eurosurf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.