Camping Campéole Eurosurfsterstersterster

Meer camping info

24 reviews over Camping Campéole Eurosurf

• 8fam vd Linde14-08-2011

Mooie camping

Camping Eurosurf in Hyeres is een erg leuke camping, wij hebben een Pagan tent geboekt die ons zeer goed bevallen is. Het sanitair in de tent is schoon en goed verzorgd en de de tent zelf is erg groot en mooi. Onze pagan stond op 50 meter van het mooie strand. De camping is ons dus erg goed bevallen. Indien je gebruik maakt van het algemene sanitair op de camping dan is dat minder verzorgd. Bij de receptie sprak men prima Engels en was men zeer behulpzaam. De camping winkel heeft alles in huis wat je nodig hebt. Voor kinderen tot 6 jaar is er weinig vertier, maar deze vermaken zich prima op het prachtige strand. Het strand loopt heel langzaam af, dus je kunt ver de zee in lopen zonder dat het heel snel diep wordt.

Voor ons is deze camping zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Hendrik29-08-2010

Camping speciaal voor Fransen

De camping is blijkbaar niet bedoeld voor buitenlandse gasten: alle info is in het frans, medewerkers receptie, winkel en (snack) bar spreken bijna geen engels. Wij waren de enige NL-ers op de camping. WC's zeer slecht en vies, douche en wasgelegenheid redelijk: wel gemengd dames en heren !!

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

1 tip over Camping Campéole Eurosurf

• Mark, 28-01-2013

Koop geen producten tegen muggen(beten) uit de camping winkel of nabij gelegen apotheek. Kost veel geld en helpt niks. Wel verklappen de grote voorraden van deze producten de bekendheid met de muggen overlast.

0 vragen over Camping Campéole Eurosurf

• SchaduwplaatsenAanwezig