Camping Campéole Eurosurf

2 reviews over Camping Campéole Eurosurf in het Nederlands

Dit nooit meer

Henk Wittenberg
16-11-2014

Koude douches, vies sanitair.ondanks herhaaldelijk vragen geen verbetering. drukke weg maakt fietsen levensgevaarlijk. kleine plekken voor campers of caravans

Gereisd Met partner in september 2014

Voor ons nooit meer

Mark
28-1-2013

Op het eerste gezicht een leuke camping direct aan het mooie strand. De vele bloedvlekken in de stacaravan verraden al iets en als de zon onder gaat wordt het bevestigd. Muggen, heel veel muggen. Door het vele stilstaande water aan de andere kant van het schiereiland wemelt het van de zogenoemde tijgermuggen. Buiten zijn is onmogelijk zodra de zon onder gaat. Een dag saint tropez is wel een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk en doet erg haar best de klanten te woord te staan ondanks dat men eigenlijk alleen frans spreekt. Na compleet lek gestoken te zijn besloten een dag eerder naar huis te gaan.

Gereisd Met partner in Mon Sep 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Eurosurf in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Eurosurf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.