Camping Campéole Eurosurf

7 reviews over Camping Campéole Eurosurf in het Nederlands

Dit nooit meer

Henk Wittenberg
16-11-2014

Koude douches, vies sanitair.ondanks herhaaldelijk vragen geen verbetering. drukke weg maakt fietsen levensgevaarlijk. kleine plekken voor campers of caravans

Gereisd Met partner in september 2014

Heerlijke camping

Ilse
22-6-2013

Wij hebben in juni 2011 een week in een stacaravan op Camping Eurosurf gezeten. Onze caravan stond naast een strandopgang, nog geen 50 meter van het strand, perfect! Het strand is smal en daardoor geen hordes mensen voor of achter je. Caravan was schoon. De medewerkers op de camping zijn erg aardig en behulpzaam; bbq huren geen probleem, wordt bij je caravan afgeleverd. Wel van te voren even reserveren. Er is een klein winkeltje, alle benodigde dingen zijn daar te halen. Grote supermarkt is op ca 10 minuten rijden. Het eten op de camping is lekker en betaalbaar. Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Voor ons nooit meer

Mark
28-1-2013

Op het eerste gezicht een leuke camping direct aan het mooie strand. De vele bloedvlekken in de stacaravan verraden al iets en als de zon onder gaat wordt het bevestigd. Muggen, heel veel muggen. Door het vele stilstaande water aan de andere kant van het schiereiland wemelt het van de zogenoemde tijgermuggen. Buiten zijn is onmogelijk zodra de zon onder gaat. Een dag saint tropez is wel een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk en doet erg haar best de klanten te woord te staan ondanks dat men eigenlijk alleen frans spreekt. Na compleet lek gestoken te zijn besloten een dag eerder naar huis te gaan.

Gereisd Met partner in Mon Sep 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

fam vd Linde
14-8-2011

Camping Eurosurf in Hyeres is een erg leuke camping, wij hebben een Pagan tent geboekt die ons zeer goed bevallen is. Het sanitair in de tent is schoon en goed verzorgd en de de tent zelf is erg groot en mooi. Onze pagan stond op 50 meter van het mooie strand. De camping is ons dus erg goed bevallen. Indien je gebruik maakt van het algemene sanitair op de camping dan is dat minder verzorgd. Bij de receptie sprak men prima Engels en was men zeer behulpzaam. De camping winkel heeft alles in huis wat je nodig hebt. Voor kinderen tot 6 jaar is er weinig vertier, maar deze vermaken zich prima op het prachtige strand. Het strand loopt heel langzaam af, dus je kunt ver de zee in lopen zonder dat het heel snel diep wordt.

Voor ons is deze camping zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

supermooie plek

henriette
5-8-2011

Super mooi gelegen aan de middelandse zee, 10 meter lopen en je bent aan zee. Redelijk grote camping, weinig nederlanders. Op de camping spreken ze frans, 1 of 2 praten er ook engels. Super mooie week gehad, stacaravan was netjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Camping speciaal voor Fransen

Hendrik
29-8-2010

De camping is blijkbaar niet bedoeld voor buitenlandse gasten: alle info is in het frans, medewerkers receptie, winkel en (snack) bar spreken bijna geen engels. Wij waren de enige NL-ers op de camping. WC's zeer slecht en vies, douche en wasgelegenheid redelijk: wel gemengd dames en heren !!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

2007

Veel mobilhomes en vooropgezette tenten

Susan Tideman
5-5-2007

Veel mobilhomes en vooropgezette tenten. Weinig ruimte voor tenten, caravans & campers. Ligt aan een drukke weg. Maar de ligging naast het strand is super! Prijs kwaliteit verhouding is goed. Heeft een leuke strandtent & veel waterscooter activiteiten/faciliteiten.

Gereisd Met vrienden in mei 2005

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Eurosurf in Hyeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Eurosurf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.