Camping Les Iscles du Lac

Camping Les Iscles du Lac
6,6

21 reviews over Camping Les Iscles du Lac in het Nederlands

Prachtige omgeving, veel camping voor weinig geld

Rien Ekkels
10-8-2019

Camping prachtig gelegen in dal aan bergmeer en rivier Le Durunce. Warme bakker op loop/fietsafstand. Op sportief gebied zeer veel te doen. Sanitair is iets verouderd en niet altijd even schoon. Restaurant met goede pizza's, in hoofdseizoen 1x in de week optreden op gezellig terras. Verder geen annimatie maar wordt door de jeugd niet gemist omdat er zeer veel te doen en te zien valt op en rond de camping. Voor mensen die slecht over warmte kunnen: Door de unieke ligging waait erop 9 van de 10 dagen overdag een lekker windje wat savonds weer gaat liggen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Hoop herrie!

Barry
21-7-2019

Mooi gelegen camping, maar erg veel geluidsoverlast van de lokale pizza-bar aan het meertje. Geen aanrader.

Levendige buitensportcamping met wat aandacht

Peter
18-8-2016

Camping is perfect gelegen voor buitensporten, raften, kajak, klimmen, wandelen, . Dat zie je ook terug op de camping, waarop veel nationaliteiten aanwezig zijn. Daarnaast leent de camping zich ook prima voor relaxen. Mooi maar fris meer biedt veel mogelijkheden om dagen op de camping te verblijven. Klimaat van de omgeving is ook super.

Eerste week was erg lawaaiig. In de ochtend een huilende baby naast ons (kan je weinig aan doen als camping), maar ook tot laat in de nacht soms to 4:00 uur veel jeugd met veel lawaai, afkomstig van een groot reisgezelschap. Overige twee weken waren overiges prima en normaal.

Sanitair was matig. Niet heel schoon, regelmatig geen papier en vaak koud water nog net te doen voor de kids.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Gemengde ervaringen

Paul
20-8-2015

Grote camping. Plaatsen redelijk ruim, maar zeker niet egaal. Neem zeker spijkerharingen mee om je normale haringen mee voor te slaan. De gereserveerde plaats met schaduw was helaas volledig in de zon. 3 van de 4 sanitairgebouwen zijn redelijk modern, maar de schoonmaak is zwaar onder de maat. Slecht dus. Ongeacht de bezettingsgraad van de camping is het aan te raden vooral vroeg te douchen of af te wassen. Tegen de avond is er géén warm water. De aan de lijn toegestane honden lopen vrij rond over de camping. Een klein kampwinkeltje is aanwezig, een dependance van Intermarché. Prijzen aldaar redelijk. Gratis Wifi? code wordt verstrekt op bonnetje bij een bar-aankoop. Oppassen met de pizza's. Eerste keer prima van gegeten, tweede keer voedselvergiftiging van gekregen. Speeltuin voor kleine kinderen kent welgeteld één toestel, maar de zwemplas naast de camping vergoedt veel. Wel druk in het weekend met bezoekende lokale bevolking, maar dat valt te overleven. Niet weer hier naar toe.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Erg mooie plek aan een mooi meertje

Marco
27-8-2014

Camping gelegen aan een mooi zwem meertje, plekken aan het meer zijn mooi, maar je hebt er wel veel last van de wind waardoor de gevoelstemparatuur flink naar beneden gaat. Vriendelijk personeel. Klein winkeltje bij de camping voor de broodjes, op korte afstand van een grotere supermarkt. Bij een volle camping zijn er niet al te veel douches. Het uitzicht van de camping is wonderschoon. De pizza's op de camping zijn erg lekker. Erg mooi om te wandelen in de omgeving, wielrennen en te mountainbiken. Al met al een mooie camping waar we zeker terug gaan komen. De camping is voor het hoogseizoen niet duur.

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooie camping op een Fantastische plek

G
21-8-2014

Voor de 7e keer op deze mooie camping aan de Durance geweest. Heerlijke camping met ruime plaatsen. Een mooiere omgeving hebben wij nog niet gevonden. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische lokatie

Laurens Jansen
3-1-2012

Er is rond om de camping veel te beleven, zoals wild water raften, canyoningen, mountainbiken, via ferrata's bewandelen etc.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Mooie plek ver weg gelegen

Familie Dols
3-9-2011

Na de lange reis, hebben we toch geen spijt gehad. De auto had het pittig toen we op een warme zaterdag de bergen in moesten. Toch zijn we blij dat we hebben doorgezet.

De camping is heerlijk gelegen aan zowel de rivier alswel aan het meer. Daar is het op zaterdag en zondag wel erg druk met Fransen. Voor ieder is er wat wils. De activiteiten georganiseerd door Buffel Outdoor waren helemaal top. Zeker voor de kinderen. Naast de vele klimmogelijkheden, zoals Via Ferrata en Alpinisme, bieden zij ook raften en wildwaterkayakken aan. Beide een geweldige ervaring door de leuke begeleiding.

Kortom de reis meer dan waard!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Een redelijke camping

Bart
13-7-2011

Vergeleken met 10 jaar geleden is alles minder verzorgd, zeker de toiletten zijn aan een upgrade toe. Wel een lekkere camping als uitvalbasis voor allerlei activiteiten in de sportsfeer en ook om autotochten te maken. Voor gezin met kinderen denk ik een prima camping.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig

Jozef
19-1-2011

prachtige camping vooral met oude kinderen, zeker een aanrader. Mijn kinderen hebben volop genoten van de camping en de exursies.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Iscles du Lac in Guillestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Iscles du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.