Camping La Rochette

Camping La Rochette
9,1

13 tips over Camping La Rochette

jan_174, 25-1-2016

TIP: Koop vooraf het Nederlands boekje "Bergwandelingen Franse Alpen" met uitzicht op de ècrins hier staan 72 wandelroutes in voor elk niveau met informatie.

ISBN : 978-90-806020-0-7 tweede druk 2013 dit boekje geef veel informatie over het wandelgebied de valléé de la Clarée en Cerces - ècrins en de Queyras met kneepjes van gebiedskenners.

Dierikx, 30-7-2015
Ga vooral zo door. En zorg vooral voor de rust en de zuiverheid die er nu is. Proficiat.
Patrick, 16-12-2014
De pannenkoeken bij het restaurant op de Col de Vars zijn niet alleen smakelijk voor de kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Rochette voor je op een rij gezet:

Arie, 9-8-2014
    Kijk eerst goed voordat je een plek accepteert
    kaslander, 4-8-2014

* raften en canyon bij Canyong Experience (folder op de camping) *Nederlandse gidsen.

* bWandeling naar Refuge les Ban (voorbij Vallouise).

* wandeling naar Dormillouse

* wandeling naar lac st. Anne (nabij Ceillac)

* markt op maandag in Guillestre.

* autorit over de col d"Izoard van Briancon naar Queyras

* Raften en Canyong bij Canyong Experience Rob en Maarten

Lucia van der Laarse, 31-7-2014
    Wandeling Lac Saint Anne en Glacier Blanc! Onbeschrijfelijk mooi! (Bij mooi helder en zonnig weer!)

Marion62, 5-9-2013

Wandelen bij Crète de Vars, super mooi en veel marmotten gezien.

Grote markt in Guillestre op maandagochtend.

Raften op de Guille.

Mrs. K, 1-9-2013

Er is in de omgeving veel te doen, wel vooral met auto: het Lac de Serre Poncon, een kleiner meer bij Eygliers met speelpark, wandelen, met lift naar boven rondom Guillestre of bij Briancon etc.

De pizzeria bij het -eenvoudige- zwembad heeft overigens heerlijke pasta en friet!

Anton , 22-8-2013

er werd hiervoor gereageerd over het internet, maar dit kan ook anders,

wij hebben een kaart op de camping gekocht voor internet toegang voor 14 dagen, kosten 32 euro.

Dit is normaal voor 1 apparaat omdat het systeem van de camping de code linkt aan een Mac-adres van je apparaat.

maar als je een router met ontvanger neemt dan heeft je routeer contact met de WiFi op de camping en sluit je de andere apparaten aan op de router.

zo hadden wij dus 16 apparaten aangesloten

gratis tip van Flip !!!

Jan en Marian Strijbos, 22-8-2013

Op de camping hebben ze een boekje in het Nederlands met wandeling en informatie van de omgeving zeer handig.

Op maandag is er markt in Guillestre met veel streekproducten, en gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor La Rochette voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: