Camping La Rochette

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°2°
Camping La Rochette
9,2

Omschrijving
Camping La Rochette (Guillestre) is een eenvoudige, maar schone camping. Zwemmen kun je in het gemeentezwembad vlak naast de camping. Voor de jonge kinderen is er wat animatie, de tieners en jeugd vinden aansluiting bij de tafeltennistafels. In het dorp op loopafstand zitten winkeltjes, cafés, restaurants en een goede bakker.

Kenmerken

81 reviews over Camping La Rochette in het Nederlands

Supervakantie !

Anita Wissink,
3-9-2018

Superfijne camping. Eenvoudig maar goed. Erg vriendelijke eigenaar! Een heerlijke tijd gehad in een ecolodge tent. Gemeente zwembad grenzend aan het terrein. Eenvoudig maar zeer schoon. Dorpje op loopafstand waar alles te vinden is wat je nodig hebt. Van winkeltjes, een heerlijk bakkertje en restaurantjes. De jeugd heeft zich s'avonds prima vermaakt bij de pingpongtafel met de andere gasten. De ecolodge is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Kleine plek, ligging slecht, zwembad betalen

Roos Vink,
27-8-2017

Camping is gelegen aan drukke weg, deze hoor je de hele dag, 's avonds en 's nachts niet, omdat er dan geen verkeer is. Veel plekken zijn klein; je staat bovenop elkaar. Er zijn wel grote plekken, had ik geboekt in febr., maar niet gekregen. Na twee nachten vertrokken naar andere camping, ondanks boeking voor 7 nachten. Er zijn er genoeg in de omgeving. Eigenaar ongeïnteresseerd, wel vriendelijke ontvangst door Nederlandse dame. Om in dorp te komen, wandel je over een doorgaande weg, gevaarlijk en ongezellig. Voor zwembad moet je elke keer toegang betalen, grenst aan camping, maar is van de gemeente.Wij komen niet op deze camping terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie uitvalsbasis naar vele bezienswaardigheden

stienstra,
12-8-2017

Mooie uitvalsbasis naar vele bezienswaardigheden. Lekkere war me douches end dike plus. Zwembad prima

superbe

Jacqueline van belle,
10-8-2017

Heerlijke camping prachtig gebied en fijn zwembad naast Dr camping topvakantie

la rochette

gretha,
10-8-2017

Fijne camping met leuke campeerders

Mooie sfeer en net sanitair

fijne camping

ruitenberg,

Prima camping!

Mooie ligging, prima omgeving, en genoeg te doen

Gereisd anders in augustus 2017

Prima camping'camping' Mooie locative en op loop attend

Arnold Sneenk,
10-8-2017

Prima camping'camping' Mooie locative en op loop attend van net dorp

prima camping

DJvanDijk,
8-8-2017

La Rochette is end Luke camping met een leuke eigenaar. De camping wordt goed schoon gehouden. In de campingwinkel kun je elke ochtend vers brood halen.

Grote, drukke camping

BDRN,
8-8-2017

Voor het eerst twee weken op deze camping doorgebracht. Bij aankomst bleek onze gereserveerde plaats nog bezet te zijn. Voor één nacht een ander klein plaatsje toegewezen gekregen en de volgende dag alles weer moeten verhuizen naar de andere plaats. Dat was geen prettig begin.

De plaatsen op de camping zijn heel wisselend. Op sommige plaatsen staan de caravans en tenten zo dicht op elkaar, dat de scheerlijnen van de buren bijna in de ander zijn voortent staan, andere plaatsen zijn ruimer. De camping werd behoorlijk volgepropt.

Wij hadden de eerste week een groepje nogal luidruchtige buren die tot 's avonds laat een radio aan hadden staan en hard zaten te praten. Jammer dat de campingbaas hen daar niet even op aansprak. Hun tent hadden ze hooguit 10cm bij die van ons vandaan gezet, deels op onze plek.

De kinderen vermaakten zich in de rivier en bij het zwembad. Ook de omgeving is prachtig en geschikt om heel veel mooie en leuke uitstapjes te maken.

Het sanitair wordt goed schoongemaakt, wel een minpuntje dat er geen toiletpapier aanwezig is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

super

wik,
5-8-2017

Heerlijke camping, al 3 jaar op rij, ideaal voor jonge pubers die mekaar snel vinden. Dorp met jongerencafes precies op de goede loopafstand. Volgend jaar weer

We hebben een aantal aanbieders voor La Rochette voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rochette in Guillestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rochette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.