Camping Le Garrigonsterstersterster

7.8Goed

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Garrigon ligt in Grillon in Frankrijk. Ben je fan van een kleine camping zonder animatie dan is Le Garrigon geschikt. Kids vermaken zich met elkaar of bij het zwembad. De staanplaatsen zijn afgebakend en schaduwrijk. Bij aankomst kies je zelf je plekje uit. Elke dag verse broodjes en friet met kip. Montélimar is 35 kilometer rijden.

115 reviews over Camping Le Garrigon

• 2017
    10Gert Noels20-05-2017

Deze camping is een absolute topper. Wij verbleven er 2 weken in mei. Huurden via touropeator een stacaravan kraaknet, zicht op de mont Ventoux. Super vriendelijk personeel, zeer gedienstig. Prachtige streek. Absolute topper

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8Charlotte en Cor02-10-2016

Fantastisch camping

Komen hier vanaf 2011in Juni en in September .Voor ons voelt het als thuiskomen. Heerlijk zwembad ,mooie ligging tussen de wijn en lavendelvelden. Aardige en behulpzame mensen.En vader niet te vergeten ,die als hij op de camping aanwezig is even groet komt brengen .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Chris17-09-2016

Heerlijke vakantie met prachtig uitzicht

Fijne kleine camping met een huisjes deel en een camping. Een deel van de camping heeft wel weinig schaduw. Zwembad is fantastisch, personeel is super vriendelijk. Wel een camping voor gezinnen met kleine kinderen.

• 9Hannie14-09-2016

Ontspannend

Natuurlijk is het op een camping in september anders dan het hoogseizoen. Maar de rust en ruimte is hier erg aangenaam. Prettige ontvangst, veel informatie van de omgeving, goede fietsmogelijkheden, supermarkt dichtbij, heerlijk zwembad, sanitair echt Frans ( geen toiletbril en -papier), wasmachines voor maar €3 ! We hebben in de omgeving ook naar andere campings gekeken, maar deze camping sprak ons het meest aan. Voorkom teleurstellingen. Kies goed voorbereid een camping, kijk wat de voorzieningen zijn. Sportmogelijkheden? Toiletpapier aanwezig? Kampwinkel? Je vindt het allemaal in een goede gids en op internet. Tip voor de camping! Maak een hondendouche. Nu zagen wij een campinggast met zijn hond een douche uitkomen!!!! Op deze camping komen we beslist terug. Deze review kon ik zittend voor de caravan schrijven en plaatsen omdat er een goede WiFi verbinding is. Gratis!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 10Osinga21-08-2016

Geweldig!!!

Ik heb mij erg gestoord aan de (Nederlandse) reviews op deze camping! Wij zijn hier nu 2 weken, en blijven er nog een week. Wij vinden het geweldig hier. Het sanitair is proper! Wordt (volgens mij) 3 keer per dag schoon gemaakt. Er zijn natuurlijk tijden dat de douches en toiletten veelvuldig worden gebruikt. Dat weet iedereen. Als je hier rekening mee houd, is er geen probleem. Wij hebben geen enkele keer hoeven te wachten op toilet of douche. En iedere keer schoon! En als je het dan over prijs/kwaliteit verhouding hebt; een super camping. Waarschijnlijk komen wij volgend jaar terug. Alle 10's zijn overdreven, maar wij willen het gemiddelde opkrikken!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Eric16-08-2016

Zeker weer

Goede camping met leuk zwembad, zeker voor kleinere kinderen. Vaak over de camping gelopen en toch echt veel grote plaatsen gezien. Wij plaats 13, grote caravan plus Opel Vivaro er makkelijk op. Sanitair inderdaad wat kleiner gebouw, wel schoon. Wij zagen wel dat er veel huisjes echt een mooi uitzicht hebben. Zeker voor een volgende keer.

• 6Kris Wellens14-08-2016

Geen vier sterren waard

Pluspunten zijn de wifi, het zwembad en de omgeving. Met kleine kinderen is het zwembad zeker leuk genoeg en is animatie niet direct nodig.

Negatieve punten zijn de slechte ondergrond, gebrek van een winkeltje en vooral de sanitaire voorzieningen. Zeker deze laatste is geen vier sterren waard. Dagelijks was er een urine geur en gedurende ons verblijf hebben we alles wel eens tegen gekomen op de vloer. Er wordt te weinig gekuist en de combinatie van geen wc-bril en geen aanwezigheid van toiletpapier maakt dat de rand altijd met viezigheid kleeft. Ook zeep aan de lavabo voor de wc's is geen overbodige luxe. Naar onze mening zijn nette sanitaire voorzieningen ondermaats op deze camping.

Een laatste opmerking: de hulp was zeer beperkt wanneer we dit nodig hadden. Onze kleinste (1 jaar) zat met een beginnende oorontsteking. We werden doorverwezen naar de dokter waar de camping goede connecties mee heeft, maar eens daar werden we verwezen naar een andere. Vreemd gezien de goede connectie leek ons.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Sandra31-07-2016

prima camping

Prima kleine camping die een gemoedelijke sfeer heeft. Wij kozen dit keer voor de verandering voor een camping zonder aquapark en overactieve animatie en dat is ook prima gelukt. Maar ik denk dat dit ons eigenlijk te rustig is. Geen winkeltje en het terras nodigt niet echt uit. We misten ook een speelveld of voetbalveldje. Voor oudere kids beetje weinig te doen denk ik. Zwembad is prima en ging ook in hoogseizoen goed met hoeveelheid mensen. Je hoeft niet s morgens te rennen met je handdoekje. Mobilhome was geboekt via camping en die was brandschoon en nieuw. Airco was ook heel fijn. Wifi bereik goed. Eetgelegenheden hebben we niet gebruikt. In de omgeving genoeg te doen op een uurtje rijden. We hebben echt een fijne vakantie gehad maar zoeken volgende keer weer iets meer vermaak ook op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Corine26-07-2016

geen 2e keer

Deze camping is prima om te overnachten maar niet om je overdag op de camping te vermaken. Veel te klein zwembad voor het hoogseizoen en kleine plekken vonden wij. Wij verbleven in een huurcaravan. Met de caravan zelf was overigens niks mis. Zag er netjes uit. Het was meer de algehele sfeer en indruk van de camping zelf die ons deed besluiten om eerder te vertrekken. Absoluut geen 4 sterren waard. Wij zijn teruggegaan naar een camping in de Drome waar wij wel een heerlijk verblijf hadden die week ervoor. Enige pluspunt is de omgeving. Er zijn mooie uitstapjes te maken.

• 6Eetgelegenheden

Sébastien, le gérant, gérant, 02-08-2016

Dank voor uw reactie.

Onze huurcaravans staan op plaatsen van ongeveer 160m², voor caravans van 30m².

Het spijt ons dat u zich niet vermaakt heeft bij ons en dat u eerder vertrokken bent.

Wij doen er alles aan zodat onze gasten een fijne en rustige vakantie kunnen hebben.

Vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Familie Degrave07-07-2016

Voor de vierde keer op deze mooie rustige camping

We zaten dit jaar in een mobilhome zeer proper en verzorgd we hebben genoten van ons prachtig uitzicht op de Mont- Ventoux het zwembad is gezellig er zijn zeker ligstoelen genoeg . Voetbal hebben we kunnen volgen in de cafetaria het was super . Je kan er ook mooi wandelen tussen de wijn en lavendelvelden minpuntje cafetaria niet iedere avond open in juni maand alleen met de voetbal zeer vriendelijke ontvangst de meisjes staan er altijd voor je klaar met info wat je ook maar vraagt super volgend jaar gaan we zeker terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

13 tips over Camping Le Garrigon

• Monique, 02-09-2013

3 km verder in Richerenches ligt "De Provencale" kun je heerlijk eten :)

• [email protected], 19-08-2013

Mont ventoux is een uurtje rijden en je passeert zowiezo het prachtige dorp Vaison la Romaine. Daarachter ligt het dorpje Crestet waar je zeker eens naar brasserie Le panomarique moet gaan. Adembenemend uitzicht op de Mont Ventoux waar je vriendelijk onthaald wordt! Geweldig!

• joop huijsdens, 21-06-2013

Een bezoek aan Grignan op dinsdagmorgen (markt met lokale producten) is de moeite waard.Ook Vaison la Romaine (prachtige oude stad met veel historie)en niet te vergeten alle prachtige fietstochten.Ga vooral boodschappen doen bij Leather (10 min fietsen) Niet duur en bijna alles voorradig en heerlijk rustig.

10 vragen over Camping Le Garrigon

• Hans, 08-01-2019

Glijbaan

Ik lees in de recenties uit 2016 dat de glijbaan 'maar' 3x per dag een uurtje open is. Is dat nog steeds zo of weet iemand daar meer van die er in 2018 is geweest?

• Mariska, 20-05-2018

Zwemshort / zwembroek?

Wij gaan met onze 3 jongens naar deze camping. Is hier een strakke zwembroek een must of mogen ze ook een korte short aan. Zakken zijn al dichtgenaaid, want dat was nl vorig jaar vereist op n camping in de Dordogne

Sandra, 11-07-2018

Ik had dezelfde vraag en heb gemaild. Het is inderdaad een must de strakke broekjes te dragen

• lisette , 28-02-2018

kidsclub

Is er een kidsclub?Ik bedoel dus geen avond animatie maar s ochtends waar de kinderen onder begeleiding dingen kunnen doen?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig