13 tips over Camping Le Garrigon

• Monique, 02-09-2013

3 km verder in Richerenches ligt "De Provencale" kun je heerlijk eten :)

• [email protected], 19-08-2013

Mont ventoux is een uurtje rijden en je passeert zowiezo het prachtige dorp Vaison la Romaine. Daarachter ligt het dorpje Crestet waar je zeker eens naar brasserie Le panomarique moet gaan. Adembenemend uitzicht op de Mont Ventoux waar je vriendelijk onthaald wordt! Geweldig!

• joop huijsdens, 21-06-2013

Een bezoek aan Grignan op dinsdagmorgen (markt met lokale producten) is de moeite waard.Ook Vaison la Romaine (prachtige oude stad met veel historie)en niet te vergeten alle prachtige fietstochten.Ga vooral boodschappen doen bij Leather (10 min fietsen) Niet duur en bijna alles voorradig en heerlijk rustig.

• Samen, 01-08-2013

De engelse tour in het kasteel van Grignan was leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Garrigon voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping

• ca va, 24-08-2013

Krijg je een plaats toegewezen die je niet helemaal bevalt, loop dan eerst een rondje over de camping en kies een andere plaats uit, de dames van de receptie doen echt alle moeite om je tevreden te stellen!

• jaha, 14-01-2013

De camping ligt midden tussen de wijngaarden met een zeer mooie omgeving die goed met de fiets en wandelend te doen is. Heerlijk rustig, geen last van verkeer etc.. De Mont Ventoux is naast de camping zichtbaar en de moeite van een bezoek per auto of fiets (liefhebber) waard. Leuke plaatsjes in de directe omgeving.

• L. Aaftink, 27-01-2013

In het hoogseizoen zal het sanitairgebouw te weinig capaciteiten bieden. Ook is een kleuterbadje meer dan welkom voor kleine kinderen. Leuke restaurantjes in de omgeving van Grillon en betaalbaar - In Grillon een kleine markt, maar ook nog festiviteiten in het weekend. Top camping Leuke markt in Nyons 2x per week - Lavendelvelden in volle bloei-prachtig. In Pierelatte krokodillenfarm. Spectaculair om te zien als ze gevoerd worden.

• mailpien, 18-08-2012

Goede doortrekcamping als alles vol zit in de omgeving en voor een bezoek aan de plaats Grignan en Vaison La Romaine.

• Thijs bos, 19-07-2012

Reserveer altijd een plaats onder de bomen? Het alternatief dat we ontvingen lag pal naast het toiletblok en direct tegenover het zwembad. Niet voor niets waren deze plaatsen 1 tem 8 of zo allemaal nog vrij. Allemaal pal in de zon, weinig privacy

• Dinant Bouwmeester, 09-12-2011

Voor fietsers is het een uitdaging de nabij gelegen Mont Ventoux te beklimmen. Verder wordt de camping omringd door talloze kleine plaatsjes waar je heerlijk onder een boom op het terras van een cafe iets kunt eten en drinken.

• Samen, 01-08-2012

Gebruik het paarslila boekje wat bij de receptie ligt met daarin allerlei ideeen voor uitstapjes. Met het boekje krijg je korting of iets gratis. Op de domeinen/fabrieken zijn de producten vaak duurder dan in de supermarkt(3,80 voor dropsiroop in supermarkt, 5,10 op domein) Snoepmuseum met nogafabriek was duur(30,- voor 2 volw en 2 kids) en niet zo bijzonder

• Harry, 20-10-2011

Ga mee met de door de camping georganiseerde excursie naar de lavendelvelden. Verder hebben we wijnhuizen in de omgeving bezocht. Orange en Avignon (wat verder weg) zijn ook aanraders.

• els van bodegraven, 11-08-2014

Voor de camping: een tweede sanitairgebouw. En als je in deze omgeving bent, ga dan zeker een dagje naar Orange en bezoek het Theatre Historique. Echt geweldig!