Géén boekingskosten

Camping Le Garrigon

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurGrillon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Garrigon voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 118 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 118 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Le Garrigon ligt in Grillon in Frankrijk. Ben je fan van een kleine camping zonder animatie dan is Le Garrigon geschikt. Kids vermaken zich met elkaar of bij het zwembad. De staanplaatsen zijn afgebakend en schaduwrijk. Bij aankomst kies je zelf je plekje uit. Elke dag verse broodjes en friet met kip. Montélimar is 35 kilometer rijden.

118 Reviews over Le Garrigon

• 8Mieke13-09-2022

Nette camping

Nette camping. We hebben een nacht noodweer gehad met onweer en hevige regenval. Dag erna was veel grint weggespoeld rond sanitaire gebouw. Veel modder waardoor het heel glad was (zelf ook nog gevallen). Dag erna kwam vrachtwagen met grint om alles weer op tevullen. Mis alleen toiletpapier.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7DB11-08-2022

Leuke camping

Kort verblijf (doorreis) op een rustige, fijne camping in een heuvelachtige omgeving (weinig te doen). Vriendelijk ontvangst (Franse taal, geen Engels) en we mochten zelf een campingplekje uitzoeken. Leuk zwembad voor onze kinderen (7 en 9 jr), schoon, prima sanitair, receptie met paar schappen boodschappen, snackbar en twee springkussens. Geen speeltuin, wel een tafeltennistafel.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Miranda07-08-2022

Geweldig

Hadden stacaravan gehuurd voor 2 weken. hadden fijn plek dichtbij zwembad en springkussens. Is een kleine camping waar toch nog dingentjes georganiseerd worden. 1 x per week live muziek. Schat zoeken en 1 x per week een clown. De kip en friet die je op de camping kan bestellen vonden wij erg lekker. Mooi overzichtelijk zwembad met een leuke glijbaan Wij hebben genoten

• 7Fam. Haase13-08-2019

Kleine camping, leuk zwembad

Kort verblijf gehad op deze camping. Leuke (kleine) camping voor gezinnen met jonge kinderen. Zwembad met leuke glijbaan. We mochten zelf een plek uitzoeken (naast wijnveld met boom Vd schaduw 👍🏻) We zijn het eens met de review hieronder; er zouden wel iets meer speeltoestellen bij mogen in de buurt Vd receptie.

• 8Lucas08-08-2019

Fijne rustige kindvriendelijke camping

In Juli voor het eerst hier geweest met caravan. Er zijn zonnige en zeer schaduwrijke plaatsen beschikbaar (16 ampere!) van verschillende afmetingen, alle met aardig harde ondergrond. Alles is zeer netjes, ook sanitair. Wel zou ik adviseren om in het nieuwe sanitair gebouw een betere warmwaterboiler te installeren, hadden geregeld koud water, terwijl in het "oudere" gebouw dit beter was. Animatie is summier, helaas alleen in het Frans. Zwembad is goed genoeg voor deze camping, lekker verfrissend na een hete dag! Tip voor de eigenaar: Als er drie plaatsen bij de receptie opgeofferd zouden worden, kan hier meer speelgelegenheid en een multisport veldje aangelegd worden. Hierdoor zullen de kids zich zeer zeker goed amuseren! Conclusie: fijne, mooie camping, perfect als uitvalsbasis voor de omgeving.

• 8charles31-07-2019

tegenvaller. Lag ook aan de mistral

Le Garrigon in Grillon juni 2019 Goed uitgeruste camping. Prima verwarmd sanitair. Goed zwembad. Afhaalmaatijden. Ook in voorseizoen. Gratis wifi op de hele camping. Fietsroutes beschikbaar. Alle plaatsen, gescheiden door jonge struikjes, van kiezelsteen vermengd met zand. Hier en daar een plukje gras/onkruid. Voor tenten minder geschikt of je moet een kapot grondzeil geen ramp vinden. Een extra onder grondzeil is natuurlijk ook een oplossing. Toen wij er waren (eind mei) stond er een zeer harde mistral. Volgens al langer aanwezige bezoekers duurde deze al 4 dagen toen wij aankwamen. Een luifel opzetten kon je wel vergeten. Geen enkele bescherming door b.v. een dichte rij coniferen o.i.d. tegen deze vervelende harde wind. We zijn 2 dagen gebleven en hadden het toen helemaal gehad. Op woensdag naar de markt in Valreas geweest. Ik heb leukere Provencaalse markten gezien.

• 10WERLE06-06-2019

Excellent

Très satisfait de ce camping qui offre a ses clients tout dont ils ont besoin. Virginie est une personne très accueillante, agréable, patiente et surtout naturelle. Elle est le pilier de cet établissement car elle fait tout (accueil, bar, restauration, cuisine etc...) De tout les campings que nous avons fait j'ai rarement vu une personne comme Virginie aussi sympathique et serviable et toujours avec le sourire et la banane.BRAVO !!!!!!! Patron également très accueillant et sympa.Je tiens a remercier ses 2 personnes pour leur professionnalisme. Nous avons passé un super week-end.Nous reviendrons. Je recommande ce camping qui est a la hauteur de ce que les gens attendent. Merci, Merci, Merci.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8F van Marle18-03-2019

kom hier veel

hele fijne camping met goede ligging.alles aanwezig.

• 4Diane Van Ginkel15-01-2019

Nooit meer

Bij aankomst ( we waren zelfs iets later) was de schoonmaakster nog niet klaar. Na wachten constateerden we dat het niet echt goed schoon was. De airco zat vol stof. Er was geen afbakening tussen onze buren, dus keken we zo bij elkaar op het bord. Geen uitzicht dus. Camping was vol dus geen andere mogelijkheid. Dames van de receptie spraken heel gebrekkig Engels en vonden het wel best. Touroperator kon ook niets doen dus voor ons was de vakantie klaar. De plaatjes op de site geven een behoorlijk vertekend beeld. De slaapkamertje zijn zo smal dat je er aan het voeteneind uit moet. Kortom geen aanrader

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

La Direction, gérant, 06-03-2019

Good afternoon,

First of all thank you for your comment that will be able to make us be better. We apologize for this problem about cleaning when you arrive. Do not hesitate to come at the reception, we will do the necessary. We will put this information back to the cleaning team.

About your mobile home, I think the tour operator should have notified us that you want a nice view. We offer rentals with open views of Mont Ventoux. It is with pleasure that we would have offered you something else if the campsite was not complete.

All photos represent our campsite. It is possible to contact us to have access to our plan and for more information on the disposition of our rentals.

We take your remarks into account and we hope to see you again next season at the campsite.

Thanks and have a nice day.

The direction

• 9Yolande01-10-2018

Hele prettige camping!

Heerlijke kleinschalige camping. Zeer vriendelijke medewerkers. We hadden n stacaravan voor 2 weken gehuurd. De caravan was brandschoon, zag er bijna nieuw uit, had airco en de inventaris was in orde. Goede bedden, goede douche, mooie plek. Vers brood ‘s morgens en ‘s avonds afhalen van pizza’s, frites en kip mogelijk. Basisbenodigdheden bij de bar te koop. Fijn zwembad met niet te koud water. Rond etenstijd geen gas meer èn n gesloten receptie....na n telefoontje werd binnen 10 minuten het probleem opgelost! Deze camping is wat ons betreft n topper!

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar