Camping Le Garrigonsterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Grillon

7.8Goed

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Le Garrigon ligt in Grillon in Frankrijk. Ben je fan van een kleine camping zonder animatie dan is Le Garrigon geschikt. Kids vermaken zich met elkaar of bij het zwembad. De staanplaatsen zijn afgebakend en schaduwrijk. Bij aankomst kies je zelf je plekje uit. Elke dag verse broodjes en friet met kip. Montélimar is 35 kilometer rijden.

115 reviews over Camping Le Garrigon

• 7Fam. Haase13-08-2019

Kleine camping, leuk zwembad

Kort verblijf gehad op deze camping. Leuke (kleine) camping voor gezinnen met jonge kinderen. Zwembad met leuke glijbaan. We mochten zelf een plek uitzoeken (naast wijnveld met boom Vd schaduw 👍🏻) We zijn het eens met de review hieronder; er zouden wel iets meer speeltoestellen bij mogen in de buurt Vd receptie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Lucas08-08-2019

Fijne rustige kindvriendelijke camping

In Juli voor het eerst hier geweest met caravan. Er zijn zonnige en zeer schaduwrijke plaatsen beschikbaar (16 ampere!) van verschillende afmetingen, alle met aardig harde ondergrond. Alles is zeer netjes, ook sanitair. Wel zou ik adviseren om in het nieuwe sanitair gebouw een betere warmwaterboiler te installeren, hadden geregeld koud water, terwijl in het "oudere" gebouw dit beter was. Animatie is summier, helaas alleen in het Frans. Zwembad is goed genoeg voor deze camping, lekker verfrissend na een hete dag! Tip voor de eigenaar: Als er drie plaatsen bij de receptie opgeofferd zouden worden, kan hier meer speelgelegenheid en een multisport veldje aangelegd worden. Hierdoor zullen de kids zich zeer zeker goed amuseren! Conclusie: fijne, mooie camping, perfect als uitvalsbasis voor de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8charles31-07-2019

tegenvaller. Lag ook aan de mistral

Le Garrigon in Grillon juni 2019 Goed uitgeruste camping. Prima verwarmd sanitair. Goed zwembad. Afhaalmaatijden. Ook in voorseizoen. Gratis wifi op de hele camping. Fietsroutes beschikbaar. Alle plaatsen, gescheiden door jonge struikjes, van kiezelsteen vermengd met zand. Hier en daar een plukje gras/onkruid. Voor tenten minder geschikt of je moet een kapot grondzeil geen ramp vinden. Een extra onder grondzeil is natuurlijk ook een oplossing. Toen wij er waren (eind mei) stond er een zeer harde mistral. Volgens al langer aanwezige bezoekers duurde deze al 4 dagen toen wij aankwamen. Een luifel opzetten kon je wel vergeten. Geen enkele bescherming door b.v. een dichte rij coniferen o.i.d. tegen deze vervelende harde wind. We zijn 2 dagen gebleven en hadden het toen helemaal gehad. Op woensdag naar de markt in Valreas geweest. Ik heb leukere Provencaalse markten gezien.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8F van Marle18-03-2019

kom hier veel

hele fijne camping met goede ligging.alles aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2019

• 4Diane Van Ginkel15-01-2019

Nooit meer

Bij aankomst ( we waren zelfs iets later) was de schoonmaakster nog niet klaar. Na wachten constateerden we dat het niet echt goed schoon was. De airco zat vol stof. Er was geen afbakening tussen onze buren, dus keken we zo bij elkaar op het bord. Geen uitzicht dus. Camping was vol dus geen andere mogelijkheid. Dames van de receptie spraken heel gebrekkig Engels en vonden het wel best. Touroperator kon ook niets doen dus voor ons was de vakantie klaar. De plaatjes op de site geven een behoorlijk vertekend beeld. De slaapkamertje zijn zo smal dat je er aan het voeteneind uit moet. Kortom geen aanrader

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

La Direction, gérant, 06-03-2019

Good afternoon,

First of all thank you for your comment that will be able to make us be better. We apologize for this problem about cleaning when you arrive. Do not hesitate to come at the reception, we will do the necessary. We will put this information back to the cleaning team.

About your mobile home, I think the tour operator should have notified us that you want a nice view. We offer rentals with open views of Mont Ventoux. It is with pleasure that we would have offered you something else if the campsite was not complete.

All photos represent our campsite. It is possible to contact us to have access to our plan and for more information on the disposition of our rentals.

We take your remarks into account and we hope to see you again next season at the campsite.

Thanks and have a nice day.

The direction

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    9Yolande01-10-2018

Hele prettige camping!

Heerlijke kleinschalige camping. Zeer vriendelijke medewerkers. We hadden n stacaravan voor 2 weken gehuurd. De caravan was brandschoon, zag er bijna nieuw uit, had airco en de inventaris was in orde. Goede bedden, goede douche, mooie plek. Vers brood ‘s morgens en ‘s avonds afhalen van pizza’s, frites en kip mogelijk. Basisbenodigdheden bij de bar te koop. Fijn zwembad met niet te koud water. Rond etenstijd geen gas meer èn n gesloten receptie....na n telefoontje werd binnen 10 minuten het probleem opgelost! Deze camping is wat ons betreft n topper!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Familie de weerd25-08-2018

Super vakantie!

Een heerlijke kleinschalige familiecamping. We hebben genoten 2 weken, aan het einde vd zometvakantie waardoor er naar het einde vd vakantie steeda rustiger werd. Sanitair goed schoon, 2 dagen regen gehad dan wel veel modder door de grindpaden. De tempratuur van de douche kun je zelf instellen erg fijn! Wij hebben 2 kindjes in een rolstoel, de invalidedouche en toilet zijn goed toegankelijk. Nadeel vond ik wel de kiezelgrond waardoor onze dochtee van 10 maanden alleen in haar bedje kon spelen, tip is wel ee. Goed grondzeil!

Onddanks dat er alleen engels en frans geaproken werd konden de kinderen (9 en 7) wel zelf het beztelde brood halen smorgens. Het personeel is heel vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Mariska12-08-2018

Leuke camping

Twee weken vertoefd op Le Garrigon. Een stacaravan via de camping gehuurd. Fantastisch. Zag er keurig, netjes en vrolijk ingericht uit. En heerlijk met airco, wat echt geen overbodige luxe was. Het is een leuke kleinschalige camping. Heerlijk zwembad om even af te koelen, alhoewel mn mannen in het gezin het dragen van een zwemshort niet prettig blijven vinden.... Mooie omgeving, hoewel je er soms wel wat voor over moet hebben om een uurtje in de auto te zitten. Maar ach, het is vakantie toch? Ik mis wel een beetje gezelligheid 's avonds op de camping, althans in het mobil-home gedeelte. Wij hebben 's avonds 2 weken lekker buiten gezeten, maar ik geloof dat veel andere mensen binnen bij de airco zaten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Marjolijn09-08-2018

Heerlijke vakantie!

Heerlijke camping. Wij zijn hier een dikke 2 weken geweest met 3 kinderen, 12, 10 en 6 jaar. Wat hebben ze het leuk gehad! Geen animatie, maar altijd wel wat te beleven, zwemmen, spelletjes met vriendjes, in de avond tikkertje en verstoppertje etc. Sanitair mooi schoon. Heerlijke douches met goede straal. Ook grotere douche ruimten, ideaal met wat kleinere kinderen. Zwembad heerlijk om af te koelen, met glijbaan waar je met 2 personen tegelijk kunt glijden. Mooie zeer grote plaatsen die e zelf mag uitkiezen. Als ik dan toch wat negatiefs moet zeggen zijn de stenen op je plekje. Neem een goed zeil mee.

Heerlijke pizzas op de camping en ook op het terras kun je een lekkere hamburgen eten met frietjes.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Fam Verwoerd09-08-2018

Een aanrader

Drie weken op deze camping verbleven. Plaatsen die niet specifiek gereserveerd zijn kun je vrij kiezen. Grond is vrij hard met zand en stenen. Schaduwrijke plaatsen in het deel onder de bomen. Daar wel herrie door de krekels (maar went snel). Prima zwembad met toezicht. Mooie omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

13 tips over Camping Le Garrigon

• Monique, 02-09-2013

3 km verder in Richerenches ligt "De Provencale" kun je heerlijk eten :)

• [email protected], 19-08-2013

Mont ventoux is een uurtje rijden en je passeert zowiezo het prachtige dorp Vaison la Romaine. Daarachter ligt het dorpje Crestet waar je zeker eens naar brasserie Le panomarique moet gaan. Adembenemend uitzicht op de Mont Ventoux waar je vriendelijk onthaald wordt! Geweldig!

• joop huijsdens, 21-06-2013

Een bezoek aan Grignan op dinsdagmorgen (markt met lokale producten) is de moeite waard.Ook Vaison la Romaine (prachtige oude stad met veel historie)en niet te vergeten alle prachtige fietstochten.Ga vooral boodschappen doen bij Leather (10 min fietsen) Niet duur en bijna alles voorradig en heerlijk rustig.

10 vragen over Camping Le Garrigon

• Hans, 08-01-2019

Glijbaan

Ik lees in de recenties uit 2016 dat de glijbaan 'maar' 3x per dag een uurtje open is. Is dat nog steeds zo of weet iemand daar meer van die er in 2018 is geweest?

• Mariska, 20-05-2018

Zwemshort / zwembroek?

Wij gaan met onze 3 jongens naar deze camping. Is hier een strakke zwembroek een must of mogen ze ook een korte short aan. Zakken zijn al dichtgenaaid, want dat was nl vorig jaar vereist op n camping in de Dordogne

Sandra, 11-07-2018

Ik had dezelfde vraag en heb gemaild. Het is inderdaad een must de strakke broekjes te dragen

• lisette , 28-02-2018

kidsclub

Is er een kidsclub?Ik bedoel dus geen avond animatie maar s ochtends waar de kinderen onder begeleiding dingen kunnen doen?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig