Camping Le Garrigon

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fam van Marle
26-3-2018

Hele mooie camping.waar wij al voor de 8 ste keer met veel plezier verblijven.

Mooie camping

Petra
7-10-2017

Mooie grote afgebakende plaatsen, je mag zelf een plek uitzoeken.

Een sanitairgebouw aanwezig, zonder papier en wc bril. Wel mooie grote douches met een aparte wasbak.

Op de plek was water aan en afvoer.

Lopend zijn de winkels niet te bereiken. Om iets te doen of te zien met je behoorlijk ver rijden.

Het zwembad was diep en steenkoud.

De avondanimatie werd weinig bezocht.

Geen muggen op deze camping. Ook niet koud in de avond en nacht.

Lekker rustig op de camping, helaas stonden er Fransen achter ons die het nodig vonden om de hele dag en avond harde muziek te draaien en te maken.

Een camping vooral afgestemd op mobilehomes/caravans. De percelen zijn ruim en schaduwrijk, maar de ondergrond is hard, dor en vooral vol stenen. Dat laatste maakt dat je zonder stevig grondzeil thuiskomt met een tent vol gaten aan de onderkant. Blootvoets rondwandelen op je perceel is dus uitgesloten. Voorzieiningen zijn basic. 1 sanitaire blok voor de hele camping, toiletpapier is niet voorzien, vuilbakjes aan het zwembad of elders in de openbare ruimtes zijn er niet. Zwembad is klein en beperkt, maar ok. Tijdens hoogseizoen moet dit pure chaos en drukte zijn. Restaurant en animatie zijn te verwaarlozen, kansloos.

De omgeving is uiteraard prachtig, maar telkens op 1u rijden van bv Avignon, de Ardèche (kanoë), Splashworld, Mont Ventoux enz.

Voor ons was dit alweer een topvakantie, maar dat was zeker niet te danken aan de camping, nog de ontvangst van het personeel of tips ivm leuke bezienswaardigheden in de buurt.

kleine wel verzorgde plaatsen

cathy
    4-9-2017

zwembad erg diep voor kleinere kinderen: 1m52 over de ganse opp. voldoende groot maar camping was maar half vol!

kleine kaart niet veel te beleven in de bar 2x op de week avondprogramma waarvan 1 keer een clown die langskomt. is een camping voor echte rustzoekers alles verweg, niets in de buurt om te wandelen

vriendelijk personeel beetje zoekwerk voor een voldoende grote plaats te vinden maar die was dan ook echt super...voldoende schaduw en zon.

veel te weinig sanitair die ook wel verouderd is maar proper. ook afwasplaatsen waren veel te weinig dus file bij de afwas s'avond tot soms wel 21u aan schuiven

veel te rustig voor met tieners!

Heerlijke sfeer op deze camping

Kyrana
    30-8-2017

Wij houden van de sfeer op deze camping. Twee jaar geleden geweest en nu weer voor gedeelte van onze vakantie. Onze kinderen van 12, 8 en 5 vinden dit een prima camping. Het zwembad is precies wat ze zoeken, ze kunnen duiken en van de glijbaan.

Wij stonden in het achterste gedeelte (bos). Ruime plaatsen met de nodige schaduw. Niet van die laantjes maar echt gezellig. Veel Nederlanders en Fransen (gelukkig wat variatie, dat willen we graag).

Sanitair is schoon. Geen wc-brillen maar dat is in Frankrijk op heel veel campings.

Animatie beperkt maar is er wel (mosselen eten, tafelvoetbaltoernooi, clown). Als je op zoek bent naar Nederlandse mini disco e.d., dat is er niet.

Ik heb de hele vakantie prima WiFi verbinding gehad. Gratis en op de plek.

Iedereen zoekt wat anders op vakantie, de camping heeft wat wat als gezin zoeken.

Heerlijke 2,5 week

A & A
    23-8-2017

Heerlijke 2,5 week gehad op deze camping in de Vaucluse. Schitterende omgeving en prachtig zomerweer. Diverse leuke plaatsen zoals Valreas, Nyons en Vaison la Romaine in de buurt. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en deze was echt super: alles netjes, compleet en schoon. Ook de airco was heerlijk, zeker met temperaturen tegen de 40 graden. Zwembad ook goed en altijd wel een plekje te vinden om te liggen. De kids vermaken zich altijd met water en een glijbaan. Lekker elke ochtend vers stokbrood en ook goed eten bij het restaurant. Vriendelijk personeel wat ook belangrijk is. Al met al een geslaagde vakantie. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar deze camping, maar bij deze is het het overwegen waard. Zeker qua prijs kwaliteit.

fijne camping met kleine kinderen

m
    30-7-2017

Camping rustig gelegen maar genoeg in de omgeving te doen. In Valreas (10 min rijden) een Lidl, Aldi, E l' eclerc waar je echt alles kunt krijgen. Alles voor normale prijzen. Lekkere bakker (Artisan Boulangerie) in grillon (10 min op de fiets) is om 6 uur open. Erg lekker restaurant in Grillon le Truffe Noir. Heerlijk vlees en grote lekkere maaltijdsalades. Brood op de camping niet zo lekker en (pas) om 8 uur af te halen. Met 2 kleintjes die om 6 uur wakker zijn niet zo handig. Afhaal gerechten waren erg lekker. Geen kleffe burger maar echt lekker ciabatta brood met lekkere burger. Zwembad met veilig hoog hek eromheen en een poort met kinderveilige sluiting. Hele camping omheind en wordt s' nacht afgesloten met een hek bij de poort. Peuter bad niet druk bij ons. Mobile home supernetjes en vanalles in de keuken aanwezig. Koffiezetapparaat, magnetron en vaatwasser. Alle plekken van de mobil homes eigen ruimte voor de veranda. Maar aan de rand van de camping echt veel plek voor je kinderen op eigen plek te spelen met gewelig uitzicht! Geen muggen gehad! Airco was bij ons niet nodig nachten waren koel. Wel veel wind van de mistral maar was warme wind. Voldoende schaduw en privacy vonden wij. Wij hadden een stuk zeil mee en een wit laken konden de kids in de schaduw voor de veranda spelen. Mijn ouders stonden er met een caravan en vonden het sanitair erg netjes en ruim. Fijne vakantie heerlijk met kleine kinderen. Voor grote kinderen denk ik iets minder leuk ivm de animatie op de camping.

Goed onderhouden camping

De Baerdemaeker
    17-7-2017

Camping met mooie plaatsen en goed onderhouden sanitair. Om de bezienswaardigheden van de provence te bezoeken is het wel een eindje rijden, de camping is hier niet centraal voor gelegen.

Veel Nederlandse bezoekers waardoor je weinig van de Franse cultuur kan opsnuiven. Vriendelijke eigenaar die alles doet om het naar je zin te maken.

Goed verzorgde camping, proper sanitair

Jean Paul
    6-7-2017

Mooie vlakke plaatsen, zelf te kiezen, schaduw of zon. Het leek wel of heel Nederland in de provence zat. Slechts enkele Fransen en Duisers.

Goede leiding, security s avons aanwezig.

Super camping

Heleen Steenbakkers
    28-6-2017

We zijn in mei /juni naar dese camping geweest.We werden gastvrij ontvangen.De camping ligt mooi heeft een heel mooi zwembad en de sfeer is goed.De omgeving is erg mooi met zijn lavendelvelden druiven en hele mooie dorpjes.We hebben heerlijk gefietst.Wij vinden de camping een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Garrigon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Garrigon in Grillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Garrigon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Garrigon scoort een 7.89 uit 10 op basis van 104 reviews.