Camping Le Garrigon

82 reviews over Camping Le Garrigon in het Nederlands

Super vakantie!

Familie de weerd
25-8-2018

Een heerlijke kleinschalige familiecamping. We hebben genoten 2 weken, aan het einde vd zometvakantie waardoor er naar het einde vd vakantie steeda rustiger werd.

Sanitair goed schoon, 2 dagen regen gehad dan wel veel modder door de grindpaden.

De tempratuur van de douche kun je zelf instellen erg fijn!

Wij hebben 2 kindjes in een rolstoel, de invalidedouche en toilet zijn goed toegankelijk.

Nadeel vond ik wel de kiezelgrond waardoor onze dochtee van 10 maanden alleen in haar bedje kon spelen, tip is wel ee. Goed grondzeil!

Onddanks dat er alleen engels en frans geaproken werd konden de kinderen (9 en 7) wel zelf het beztelde brood halen smorgens.

Het personeel is heel vriendelijk!

Leuke camping

Mariska
12-8-2018

Twee weken vertoefd op Le Garrigon. Een stacaravan via de camping gehuurd. Fantastisch. Zag er keurig, netjes en vrolijk ingericht uit. En heerlijk met airco, wat echt geen overbodige luxe was. Het is een leuke kleinschalige camping. Heerlijk zwembad om even af te koelen, alhoewel mn mannen in het gezin het dragen van een zwemshort niet prettig blijven vinden.... Mooie omgeving, hoewel je er soms wel wat voor over moet hebben om een uurtje in de auto te zitten. Maar ach, het is vakantie toch? Ik mis wel een beetje gezelligheid 's avonds op de camping, althans in het mobil-home gedeelte. Wij hebben 's avonds 2 weken lekker buiten gezeten, maar ik geloof dat veel andere mensen binnen bij de airco zaten.

Heerlijke vakantie!

Marjolijn
9-8-2018

Heerlijke camping.

Wij zijn hier een dikke 2 weken geweest met 3 kinderen, 12, 10 en 6 jaar. Wat hebben ze het leuk gehad! Geen animatie, maar altijd wel wat te beleven, zwemmen, spelletjes met vriendjes, in de avond tikkertje en verstoppertje etc.

Sanitair mooi schoon. Heerlijke douches met goede straal. Ook grotere douche ruimten, ideaal met wat kleinere kinderen.

Zwembad heerlijk om af te koelen, met glijbaan waar je met 2 personen tegelijk kunt glijden.

Mooie zeer grote plaatsen die e zelf mag uitkiezen.

Als ik dan toch wat negatiefs moet zeggen zijn de stenen op je plekje. Neem een goed zeil mee.

Heerlijke pizzas op de camping en ook op het terras kun je een lekkere hamburgen eten met frietjes.

Een aanrader

Fam Verwoerd
9-8-2018

Drie weken op deze camping verbleven. Plaatsen die niet specifiek gereserveerd zijn kun je vrij kiezen. Grond is vrij hard met zand en stenen. Schaduwrijke plaatsen in het deel onder de bomen. Daar wel herrie door de krekels (maar went snel).

Prima zwembad met toezicht.

Mooie omgeving.

Fam van Marle
26-3-2018

Hele mooie camping.waar wij al voor de 8 ste keer met veel plezier verblijven.

Mooie camping

Petra
7-10-2017

Mooie grote afgebakende plaatsen, je mag zelf een plek uitzoeken.

Een sanitairgebouw aanwezig, zonder papier en wc bril. Wel mooie grote douches met een aparte wasbak.

Op de plek was water aan en afvoer.

Lopend zijn de winkels niet te bereiken. Om iets te doen of te zien met je behoorlijk ver rijden.

Het zwembad was diep en steenkoud.

De avondanimatie werd weinig bezocht.

Geen muggen op deze camping. Ook niet koud in de avond en nacht.

Lekker rustig op de camping, helaas stonden er Fransen achter ons die het nodig vonden om de hele dag en avond harde muziek te draaien en te maken.

Een camping vooral afgestemd op mobilehomes/caravans. De percelen zijn ruim en schaduwrijk, maar de ondergrond is hard, dor en vooral vol stenen. Dat laatste maakt dat je zonder stevig grondzeil thuiskomt met een tent vol gaten aan de onderkant. Blootvoets rondwandelen op je perceel is dus uitgesloten. Voorzieiningen zijn basic. 1 sanitaire blok voor de hele camping, toiletpapier is niet voorzien, vuilbakjes aan het zwembad of elders in de openbare ruimtes zijn er niet. Zwembad is klein en beperkt, maar ok. Tijdens hoogseizoen moet dit pure chaos en drukte zijn. Restaurant en animatie zijn te verwaarlozen, kansloos.

De omgeving is uiteraard prachtig, maar telkens op 1u rijden van bv Avignon, de Ardèche (kanoë), Splashworld, Mont Ventoux enz.

Voor ons was dit alweer een topvakantie, maar dat was zeker niet te danken aan de camping, nog de ontvangst van het personeel of tips ivm leuke bezienswaardigheden in de buurt.

kleine wel verzorgde plaatsen

cathy
4-9-2017

zwembad erg diep voor kleinere kinderen: 1m52 over de ganse opp. voldoende groot maar camping was maar half vol!

kleine kaart niet veel te beleven in de bar 2x op de week avondprogramma waarvan 1 keer een clown die langskomt. is een camping voor echte rustzoekers alles verweg, niets in de buurt om te wandelen

vriendelijk personeel beetje zoekwerk voor een voldoende grote plaats te vinden maar die was dan ook echt super...voldoende schaduw en zon.

veel te weinig sanitair die ook wel verouderd is maar proper. ook afwasplaatsen waren veel te weinig dus file bij de afwas s'avond tot soms wel 21u aan schuiven

veel te rustig voor met tieners!

Heerlijke sfeer op deze camping

Kyrana
30-8-2017

Wij houden van de sfeer op deze camping. Twee jaar geleden geweest en nu weer voor gedeelte van onze vakantie. Onze kinderen van 12, 8 en 5 vinden dit een prima camping. Het zwembad is precies wat ze zoeken, ze kunnen duiken en van de glijbaan.

Wij stonden in het achterste gedeelte (bos). Ruime plaatsen met de nodige schaduw. Niet van die laantjes maar echt gezellig. Veel Nederlanders en Fransen (gelukkig wat variatie, dat willen we graag).

Sanitair is schoon. Geen wc-brillen maar dat is in Frankrijk op heel veel campings.

Animatie beperkt maar is er wel (mosselen eten, tafelvoetbaltoernooi, clown). Als je op zoek bent naar Nederlandse mini disco e.d., dat is er niet.

Ik heb de hele vakantie prima WiFi verbinding gehad. Gratis en op de plek.

Iedereen zoekt wat anders op vakantie, de camping heeft wat wat als gezin zoeken.

Heerlijke 2,5 week

A & A
23-8-2017

Heerlijke 2,5 week gehad op deze camping in de Vaucluse. Schitterende omgeving en prachtig zomerweer. Diverse leuke plaatsen zoals Valreas, Nyons en Vaison la Romaine in de buurt. Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en deze was echt super: alles netjes, compleet en schoon. Ook de airco was heerlijk, zeker met temperaturen tegen de 40 graden. Zwembad ook goed en altijd wel een plekje te vinden om te liggen. De kids vermaken zich altijd met water en een glijbaan. Lekker elke ochtend vers stokbrood en ook goed eten bij het restaurant. Vriendelijk personeel wat ook belangrijk is. Al met al een geslaagde vakantie. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar deze camping, maar bij deze is het het overwegen waard. Zeker qua prijs kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Garrigon in Grillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Garrigon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.