Vakantiehuis Goûts de Provence

• Sauna
Meer vakantiehuis info

55 reviews over Vakantiehuis Goûts de Provence

• 9Birthe en Thomas29-07-2020

Luxe, prachtig liggend en kindvriendelijk verblijf

Prachtige omgeving, zeer comfortabele verblijven, prachtig zwembad waarin kinderen uit de huisjes samen kunnen zwemmen, terwijl de verblijven heerlijk prive kunnen blijven. Ontzettend vriendelijk ontvangen, alles aanwezig in de huisjes!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Lieke03-07-2020

Prachtige rustige plek met een groot zwembad. De Gîte is zeer goed uitgerust en schoon. We werden zeer welkom geheten door de gastvrouwen. In de omgeving zijn diverse leuke uitstapjes te maken. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Liesbeth Blaauboer14-09-2019

Geweldig

We zijn hier gekomen via touroperator en het is echt een aanrader. Marij en Angela zijn geweldige gastvrouwen en doen er alles aan om je meteen thuis te laten voelen, zonder zich op te dringen. Wij zaten in la Cour en het was geweldig, met een flesje champagne als welkom omdat we op huwelijksreis waren. Onze kleine jongen van 1 vond de schommel, zandbak en het speciale stukje voor kinderen in het zwembad top! Een aanrader en we hopen zeker een keer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Bart, Kirsten, Milo en Mira12-09-2019

Geweldige plek bij twee gastvrije en warme dames.

Dit was de 2de keer dat we hebben verbleven in Le Bélvédère. Bij aankomst een topontvangst door Angela en Marij met een drankje en een babbel. Verzorgde gîte die van alles voorzien is en ook een goed bed heeft (belangrijk!). Heerlijk rustige omgeving, zalig terras met prieel en veel privacy, ideaal om daar te eten of een boek te lezen. Het zwembad is heerlijk (verwarmd) met langs de ene zijde schaduwplekken en de andere zijde voor de zonnekloppers. Super ligbedden. Het speelbos waar de kids kunnen spelen is zeker een meerwaarde met hangmatten, een klein voetbalveldje, darts, pingpongtafel, stokken en lakens om een kamp te maken en een badmintonveldje. Lekker beschut met bomen als ze wat last hebben van de warmte. De avondwandelingen met Blek en Marij vonden ze SUPER! Zorgeloos genieten in een oase van rust en de kids hebben tijd tekort. Aanraders: Chateau de Grignan, Nyons, krokodillenboerderij, mtb'en, paardrijden, enz...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Bleyen-Jansens23-08-2019

Echt genieten !

Verzorgde gites, prachtige en rustige omgeving, behulpzame en attente gastvrouwen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Ottenheijm31-07-2019

Fantastisch. Fijn huis. Mooie streek. Top verzorgd

Wij zijn net terug van alweer ons derde jaar dat we bij Marij en Angela vakantie vieren in les Trois Arcs. En dit is zeker niet de laatste keer. Deze plek heeft alles wat wij nodig hebben. Rust, ontspanning, natuur, cultuur en actievere bezigheden. In de omliggende plaatsen is genoeg te zien en te beleven zodat het voor alle leeftijden leuk is. De dames doen alles om je vakantie te laten slagen. We komen ook graag in een ander seizoen dan de zomer nog eens logeren. Truffelmarkt in november - februari staat ook op ons lijstje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Cees en Josine26-07-2019

In een woord: Perfect!

In juni waren we weer in Gouts de Provence. Wat een fantastische vakantieplek met twee bijzonder sympathieke gastvrouwen. Zelden zo'n schoon en compleet ingericht vakantiehuis gezien als le Belvedere, waarin we verbleven. Bovendien een super schoon zwembad zonder chloor! De Provence is ons favoriete vakantiedoel door de natuur, cultuur, dorpen en steden en het aanbod van restaurants en terrassen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Arnold en Els05-07-2019

De moeite waard om volgend jaar terug te komen

Zeer rustig midden in de natuur gelegen gites. Kleinschalig met mooi zwembad. Prachtige omgeving. Je kunt mooie wandelingen maken maar ook leuke en interessante steden,stadjes en dorpen bezoeken. Gite La Cour is ons prima bevallen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Karin03-06-2019

Zeer aan te bevelen! Komen hier graag terug!

Stichting Gaandeweg heeft bij Gouts de Provence 14 gasten ondergebracht die de Mont Ventoux hebben gefietst voor het goede doel. De locatie is perfect: comfortabele gites, heerlijk zwembad, grote tuin, prima ontbijt en super gastvrije, gezellige eigenaren. De fietsers hebben zich erg welkom gevoeld en hebben een paar geweldige dagen gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Kevin02-06-2019

Hele mooie plek en super gastvrouwen!

Met een grote groep hebben we een aantal dagen gefietst. Mooi fietsgebied!

Gereisd met vrienden in juni 2019

Vakantiehuis Goûts de Provence info