Vakantiehuis Goûts de Provence

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Geweldig en fantastisch!

Yvonne, 14-4-2018

Prachtige plek, natuur en rust maar in nabije omgeving alles aanwezig voor wandelen, fietsen, cultuur, gezellige marktjes, heerlijk eten, wijndomaines met heerlijke côte du rhone wijnen, Mont Ventoux....en dagje Avignon.........en nog veel meer.

Aanrader!

Petra, 27-3-2018

Genoten van een fantastische gastvrijheid van Angela en Marij, met geweldige kookkunsten. Unieke stek in de natuur met voldoende vertier in de omgeving.

een ideale stek om bij te komen van alle hectiek en te genieten van de fraaie omgeving en de echte Franse dorpjes en steden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Orange, en Avignon. Goed te bereiken via de luchthavens Marseille en Lyon. Ideaal als je rust en actief zijn wilt combineren met de Fanse gastvrijheid.

Wij komen zeker en graag weer!!

Kom zeker nog een keer terug

J van de Velde, 14-10-2017

Inmiddels twee maal met een groep gebruik gemaakt van deze accommodatie, beide malen zeer goed bevallen. Dat de twee eigenaressen Nederlands spreken is ook erg prettig (mijn kennis van de Franse taal is zeer beperkt ;-) ).

Als mountainbiker biedt de omgeving mooie routes die goed worden aangegeven met bordjes. Maar de omgeving leent zich ook goed om zelf wat routes te maken. Één route is al op te pikken in de achtertuin van deze accommodatie.

De kamers zijn schoon en voorzien van alle basiszaken. Er is een zwembad (was een tikkie fris eind september) , sauna en jacuzzi.

De accommodatie ligt zo'n 2 a 3 km van het dorp dus in een rustige omgeving. Het dorp is makkelijk te voet te bereiken en heeft oa een supermarkt.

Ideale vakantie met kinderen!

Anoniem, 9-9-2017

Gouts de Provence is de ideale plek om met kinderen op vakantie te gaan. Mooi en verzorgd zwembad, een fantastisch speelbos met Ping Pong tafel, volleybalnet, dartsbord,...

De hond des huizes Blek is een superlieve speelkameraad.

Het huisje was voorzien van alle comfort en als er toch iets te kort is kan je zeker bij de gastvrouwen Angela en Marij terecht. Aanrader is de pizza avond op het domein. Er zijn heel veel leuke uitstappen te doen in de omgeving zoals wandeling Gorges de Toulourenc, ferme de crocodiles, Vaison la romaine en uiteraard de Mont Ventoux.

Een aanrader voor iedereen!

fam van der Meer-Frijsinger, 25-8-2017

Wij hebben echt genoten van ons verblijf (met twee kinderen van 5 en 7 jaar). Wij verbleven in les Trois Arcs en genoten van de rust en het feit dat onze kinderen heerlijk konden zwemmen of spelen in het leuke speelbos. Daarnaast hebben Angela en Marij er alles aan gedaan om ons het ultieme vakantiegevoel te geven. Gastvrij, leuk met de kinderen, altijd bereikbaar maar nooit te veel aanwezig. We hebben een hele leuke avond gehad waarbij Marij en Angela ons verwend hebben met heerlijke Pizza's en wijn. Onze jongste zoon was jarig tijdens ons verblijf en werd zeker niet vergeten. Het huisje was ruim, sfeervol en van alle gemakken voorzien. Daarnaast was het schoon en sfeervol ingericht. In de omgeving was genoeg te zien en te beleven. Wij kunnen het iedereen aanraden. Tamara, Loek, Ravi en Nio.

Fantastische locatie!

Familie Van der Wardt, 23-8-2017

Om ons huwelijksjubileum te vieren waren wij 1 week met onze 2 kinderen en hun gezinnen (4 kleinkinderen 5, 6, 7, 10, jr) in "Gouts de Provence". Ieder gezin had een eigen huisje op het domein en voldoende privacy maar met elkaar heel veel ruimte. We hebben genoten van alle faciliteiten, zoals het speelbos, de fietsen, het zwembad, de BBQ-mogelijkheden, plat d'arriveé, en de heerlijke pizza's van het huis. De accommodaties zijn erg compleet uitgerust en mocht je iets missen dan zorgen Marij en Angela voor een oplossing. De eigenaressen zijn zeer gastvrij en de sfeer is erg relaxed. Wij kunnen dit adres zeer aanbevelen. In de omgeving zijn charmante stadjes en dorpjes. Voor de fietsliefhebber is de Mont Ventoux een leuke uitdaging. Ook hebben we genoten van een dag kanoën, zwemmen en picknicken op de Drome. Kortom een toplocatie, één week is eigenlijk te kort!

alle 3 genoten!

Familie Istasse-Stenuit, 21-8-2017

We hebben erg genoten van een weekje in Les Gouts de Provence. Angela en Marij zijn heel fijne gastvrouwen, je weet dat ze er zijn als je een vraag hebt, maar tegelijk zijn ze ook discreet en laten ze je genieten in deze prachtige omgeving. Wij vonden de kleinschaligheid van 3 huisjes heel fijn, het zwembad en zeker ook het speelbos zijn echt leuk. Wij logeerden in de Belvedere en dat beviel prima, alles wat je nodig hebt en heel fijne buitenruimte om te eten en te zitten.

Dankjewel Angela & Marij, tot ziens!

Fantastisch verblijf!

Nanette, 17-8-2017

Wij verbleven in La Cour, een mooi en zeer compleet huisje, met een prachtige ligging. Marij en Angela zijn hele prettige gastvrouwen en we hebben genoten van de heerlijke pizza avond. Het speelbos en zwembad zijn heel goed verzorgd en meer dan goedgekeurd door onze kinderen. Een plekje om te onthouden en wellicht voor herhaling vatbaar!

Heerlijk relaxte omgeving

Judith Lhoest, 25-7-2017

Je gaat voor rust en ontspanning en dat krijg je ook.

We waren er nu voor de tweede keer en de goede herinnering werd weer bevestigd! De eigenaressen zijn super gastvrouwen; hulpvaardig, attent en gezellig.

Angela en Marij, het was weer top.

Zalig

Kim, Gino, Zion en Zita, 16-7-2017

Een oase van rust. Genieten, relaxen, gewoon 'DE MAX'.

Een aanrader voor iedereen die het drukke leven wil ontvluchten en volledig tot rust wil komen.

Marij en Angela, mensen met een gouden hart die ervoor zorgen dat je vakantie super verloopt. Iedere vraag wordt met de glimlach beantwoord. TOP.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Goûts de Provence in Grillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Goûts de Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Goûts de Provence scoort een 9.25 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: