Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

67 Reviews over Goûts de Provence

• 9Jolanda04-09-2022

Top verblijf in een prachtige omgeving!

We hebben 2 weken mogen genieten van de gastvrijheid van Marij en Angela. We zaten in gite Les Trois Arc, bij het zwembad. Ideaal met waterratjes! Het huisje is van alle gemakken voorzien; een keuken met alles erop en eraan, een goed bed, grote badkamer met fijne douche. Alles is schoon en fris. Er is genoeg te doen; o.a. zwemmen, petangue, tafeltennis, dart, wandelen en fietsen. Op de (leen-) fiets sta je in 10 min in het leuke dorpje Grillon. In de omgeving zijn vele leuke dorpjes en steden te bezoeken. In de gite ligt een map met allerlei ideetjes klaar. We hebben genoten en komen heel graag nog eens terug! Kortom, een parel die we het liefst voor ons zelf houden 😉

• 9Kim27-08-2022

Top verblijf

We hebben een hele fijne week gehad! De gites hebben veel privacy en Le Belvedere (waar wii zaten) heeft ook hele leuke verschillende zitjes met lekkere stoelen en mooi uitzicht. Hier heb je écht vakantie! Het zwembad is ideaal en er is genoeg te doen: o.a. jeu des boules, spelletjes, in de hangmat liggen en badminton. Er is zelfs een wasmachine die je kunt gebruiken. Het bed is ook top. In de omgeving kun je leuke uitstapjes maken. Zeker een aanrader! Toen wij wilden boeken leek de accommodatie bezet, maar na het sturen van een mailtje bleek er toch een gite vrij te zijn. Dat kun je dus altijd even proberen als de gewenste datum volgeboekt lijkt.

• 9Natuur
  • 9Sabine14-08-2022

Heerlijk plekje!

We hebben genoten van een week vakantie bij gouts de provence. We hadden erg warm weer (35 tot 39 graden). Wat opvallend was dat 't zwembad de perfecte temperatuur (niet te warm!) bleef behouden (ca. 26 graden); Echt heerlijk gewoon. Ook was er veel schaduw aanwezig op 't domaine en een superleuk speelbos. Je kan mountain bikes gebruiken om tochtjes te maken. De huisjes hadden veel privacy en er waren ventilatoren aanwezig. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gezellig. Wij komen zeker een keer terug!

• 9Natuur
  • 9Fam. Hartog03-08-2022

Op en top vakantie

Erg fijn verblijf gehad hier. Er is een super zwembad dat je maar met weinig mensen deelt. De huisjes staan ver uit elkaar wat zorgt voor veel privacy. Wij zaten in La Cour, direct aan het speelbos, veel te doen daar voor onze kinderen van 3 en 6. Het was wel behoorlijk warm tijdens onze vakantie. In het verblijf zijn ventilatoren aanwezig (geen airco), en er zijn horren geplaatst voor alle ramen waardoor ze in de nacht open kunnen zonder de ellende van muggen. Verder een mooie omgeving met een fenomenale bakker dichtbij.

• 9Steven Hunink17-05-2022

Top! Veel te doen.

Net terug van een heerlijk weekje in Gouts de Provence in de meivakantie. Buiten dat het een heerlijke plek is, met een fijn huis, diverse terrasjes en prettig zwembad, is er ook ontzettend veel te doen in de omgeving. Mountainbikes voor ons hele gezin, inclusief drie kinderen variërend in de leeftijd van 5 tot 10 met toebehoren, waren zelfs gewoon beschikbaar. Ook was er een klimbos in de nabijheid, waar zelfs de kleinste al kon deelnemen. Kortom: een aanrader voor een ieder, ook zonder kids buiten het hoogseizoen.

• 9Martens15-09-2021

Een paradijsje

Boven verwachting, zowel het domein als het huisje Le Belvedere. 's Ochtends op de fiets (die in het schuurtje stond) naar de bakker in het dorp langs de wijnvelden. Dan bij het prieeltje (echt het beste plekje van le belvedere) ontbijten en bedenken wat we die dag gingen doen. Er is veel om te doen in de omgeving; wandelen, fietsen, wijnproeven, stadjes bezoeken (genoeg tips en boekjes in het huisje). De keuken had ook alles wat je nodig had.

• 9Ruimte
  • 9Ilse, Patrick24-08-2021

relax, mooi, goede uitvalbasis, aanrader

Meteen al bij de aankomst hadden we een goed gevoel. De goede ontvangst versterkte dat gevoel alleen maar.Super vriendelijke eigenaren/gastvrouwen welke je rijkelijk voorzien van tips.Wij hadden de Loft welk ruim is en zeer compleet ingericht.Het domein licht in een natuurlijke omgeving, je hebt niet het gevoel dat je in een domein licht. Bijna een geheel met de natuur.Goede uitvalbasis voor wandelen, fietsen, leuke dorpjes te bezoeken, lokale markten en restaurants.Wij voelde er ons meteen "thuis" en zijn er heerlijk tot rust gekomen

• 10Familie Gouweleeuw07-05-2021

Klein paradijsje in de Provence

Inmiddels zijn wij 3 keer op deze geweldige locatie geweest (2014-2018-2019), maar nog nooit een review geschreven, misschien wel omdat we dit plekje het liefste voor onszelf willen houden ;) Dit is echt onze favoriete vakantieplek, voor het eerst zijn we hier geweest in 2014, onze kinderen waren toen nog jong maar als we ze al die jaren erna vroegen waar ze in de zomer naartoe zouden willen in de vakantie dan was hun standaard antwoord: naar gouts de provence! En als ik er dan bij vermeld dat wij de regel hebben nooit meerdere keren naar dezelfde plek te gaan, dan laat dat wel zien hoe enthousiast we zijn! Een heerlijke rustgevende plek, mooi en complete gite (trois arcs) en twee ontzettende lieve en hartelijke gastvrouwen en niet te vergeten Black de hond die af en toe even gedag komt zeggen, maar daarna weer lekker zijn gangetje gaat. Drie keer een topvakantie gehad en wie weet komt daar ooit nog wel een 4e bij.

• 9Frieke Boete26-08-2020

Genieten

Wij zijn net terug van een weekje genieten in de prachtige 'Loft' in Gouts de Provence. De gites zijn gelegen in een prachtige omgeving tussen de wijngaarden. Wij kwamen er zowel voor de rust als voor de actie. Zo ging de één de natuur ontdekken op de fiets en de ander door te wandelen. Na de inspanning konden we een frisse duik nemen in het mooie zwembad. Of een lekker hapje gaan eten in de nabije dorpen.

Wij gaan alvast jullie gites aanraden aan al onze vrienden en wie weet tot volgend jaar? Merci Marije en Angela voor het leuke verblijf. Groetjes, Frieke, Nick en Maikel

• 10Familie uit Weesp18-08-2020

Sfeervol en super verzorgd voor kinderen en ouders

We hebben hier twee heerlijke vakantie weken gehad. Het huisje (Trois Arcs) is zeer compleet en verzorgd ingericht. Op het terrein hoeven kinderen zich niet te vervelen met het superleuke speelbos, een bordspel of natuurlijk het heerlijke zwembad. De eigenaren zijn zeer gastvrij en betrokken en de avondwandelingen met de hond waren erg gezellig.

Vakantiehuis Goûts de Provence info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chemin des Combes 216, F-84600