Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

63 Reviews over Goûts de Provence

• 9Steven Hunink17-05-2022

Top! Veel te doen.

Net terug van een heerlijk weekje in Gouts de Provence in de meivakantie. Buiten dat het een heerlijke plek is, met een fijn huis, diverse terrasjes en prettig zwembad, is er ook ontzettend veel te doen in de omgeving. Mountainbikes voor ons hele gezin, inclusief drie kinderen variërend in de leeftijd van 5 tot 10 met toebehoren, waren zelfs gewoon beschikbaar. Ook was er een klimbos in de nabijheid, waar zelfs de kleinste al kon deelnemen. Kortom: een aanrader voor een ieder, ook zonder kids buiten het hoogseizoen.

• 10Natuur
  • 9Martens15-09-2021

Een paradijsje

Boven verwachting, zowel het domein als het huisje Le Belvedere. 's Ochtends op de fiets (die in het schuurtje stond) naar de bakker in het dorp langs de wijnvelden. Dan bij het prieeltje (echt het beste plekje van le belvedere) ontbijten en bedenken wat we die dag gingen doen. Er is veel om te doen in de omgeving; wandelen, fietsen, wijnproeven, stadjes bezoeken (genoeg tips en boekjes in het huisje). De keuken had ook alles wat je nodig had.

• 9Ruimte
  • 9Ilse, Patrick24-08-2021

relax, mooi, goede uitvalbasis, aanrader

Meteen al bij de aankomst hadden we een goed gevoel. De goede ontvangst versterkte dat gevoel alleen maar.Super vriendelijke eigenaren/gastvrouwen welke je rijkelijk voorzien van tips.Wij hadden de Loft welk ruim is en zeer compleet ingericht.Het domein licht in een natuurlijke omgeving, je hebt niet het gevoel dat je in een domein licht. Bijna een geheel met de natuur.Goede uitvalbasis voor wandelen, fietsen, leuke dorpjes te bezoeken, lokale markten en restaurants.Wij voelde er ons meteen "thuis" en zijn er heerlijk tot rust gekomen

• 10Familie Gouweleeuw07-05-2021

Klein paradijsje in de Provence

Inmiddels zijn wij 3 keer op deze geweldige locatie geweest (2014-2018-2019), maar nog nooit een review geschreven, misschien wel omdat we dit plekje het liefste voor onszelf willen houden ;) Dit is echt onze favoriete vakantieplek, voor het eerst zijn we hier geweest in 2014, onze kinderen waren toen nog jong maar als we ze al die jaren erna vroegen waar ze in de zomer naartoe zouden willen in de vakantie dan was hun standaard antwoord: naar gouts de provence! En als ik er dan bij vermeld dat wij de regel hebben nooit meerdere keren naar dezelfde plek te gaan, dan laat dat wel zien hoe enthousiast we zijn! Een heerlijke rustgevende plek, mooi en complete gite (trois arcs) en twee ontzettende lieve en hartelijke gastvrouwen en niet te vergeten Black de hond die af en toe even gedag komt zeggen, maar daarna weer lekker zijn gangetje gaat. Drie keer een topvakantie gehad en wie weet komt daar ooit nog wel een 4e bij.

• 9Frieke Boete26-08-2020

Genieten

Wij zijn net terug van een weekje genieten in de prachtige 'Loft' in Gouts de Provence. De gites zijn gelegen in een prachtige omgeving tussen de wijngaarden. Wij kwamen er zowel voor de rust als voor de actie. Zo ging de één de natuur ontdekken op de fiets en de ander door te wandelen. Na de inspanning konden we een frisse duik nemen in het mooie zwembad. Of een lekker hapje gaan eten in de nabije dorpen.

Wij gaan alvast jullie gites aanraden aan al onze vrienden en wie weet tot volgend jaar? Merci Marije en Angela voor het leuke verblijf. Groetjes, Frieke, Nick en Maikel

• 10Familie uit Weesp18-08-2020

Sfeervol en super verzorgd voor kinderen en ouders

We hebben hier twee heerlijke vakantie weken gehad. Het huisje (Trois Arcs) is zeer compleet en verzorgd ingericht. Op het terrein hoeven kinderen zich niet te vervelen met het superleuke speelbos, een bordspel of natuurlijk het heerlijke zwembad. De eigenaren zijn zeer gastvrij en betrokken en de avondwandelingen met de hond waren erg gezellig.

• 9Laura Vanderheyden16-08-2020

Geweldige plek voor iedereen!

Wij hebben een super leuke week gehad! Angela & Marij zijn hartelijke gastvrouwen die je bij alles helpen! De huisjes staan ver genoeg van elkaar zodat je kan genieten van je eigen privé. Het zwembad en de andere activiteit mogelijkheden zorgen ervoor dat je je nooit verveelt. De omgeving is zooo mooi en rustgevend! We hadden met plezier nog een extra weekje gebleven.

• 10Familie Barneveld14-08-2020

Een heerlijk verblijf in een prachtige omgeving!

Wat hebben wij, als familie, een geweldige vakantie gehad bij Gouts de Provenve! De huisjes zien er mooi en netjes uit, de kinderen hebben fijn gespeeld in het speelbos en zwembad en we hebben 2 keer heerlijk gegeten bij Angela en Marij. Verder is de omgeving prachtig. Fietsen, wandelen en het bezoeken van mooie dorpjes, alles kan in de buurt. De thuiskomst na het beklimmen (met de wielrenner) van de Mont Ventoux zullen we niet snel vergeten. Marij en Angela maakten er echt een feestje van!

• 9Birthe en Thomas29-07-2020

Luxe, prachtig liggend en kindvriendelijk verblijf

Prachtige omgeving, zeer comfortabele verblijven, prachtig zwembad waarin kinderen uit de huisjes samen kunnen zwemmen, terwijl de verblijven heerlijk prive kunnen blijven. Ontzettend vriendelijk ontvangen, alles aanwezig in de huisjes!

• 9Lieke03-07-2020

Prachtige rustige plek met een groot zwembad. De Gîte is zeer goed uitgerust en schoon. We werden zeer welkom geheten door de gastvrouwen. In de omgeving zijn diverse leuke uitstapjes te maken. We komen zeker terug!

Vakantiehuis Goûts de Provence info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)