Camping Regain

Meer camping info

44 reviews over Camping Regain

• 2019
    9freekvo06-05-2019

Een heerlijke plek om nog echt te kamperen!

De camping een oase van kalmte en rust zonder prikkels. Er is ook geen zwembad, geen animatie en geen speeltuin. Wel een enkele wipkip (in dit geval een 'wiphond') en natuurlijk een jeu-de-boule-baan. De beschermde ligging van deze karakteristieke plek, onderdeel van een groot landgoed, tussen rivier en heuvels biedt u een ontmoeting met de natuur die u zal verrassen. De staat van onderhoud van zowel de camping met de bijzondere groenvoorziening, als de milieuvriendelijke en hygiënische sanitaire voorzieningen is prima. De water aan- en afvoer per plek is ook ingenieus gemaakt: per vierkant van 4 plekken staat in het midden een paal met alles erop en eraan. Waterafvoer kan met een slang of met een emmer (wat wij hebben).

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    3Kika10-08-2018

Deprimerend.

Deprimerende plek tussen liefst 2 afgedankte caravanbegraafplaatsen. Een soort huize avondrood met alleen maar achterovergeklapte grijze duiven die met open mond liggen te snurken. Als je niet 60+ en Frans bent, ben je duidelijk niet de doelgroep. Ontvangst is dan navenant. Onvriendelijk, zelfs onbeleefd beheerderspaar. Met ogen rollen als je het brood niet exact gepast kunt betalen, om precies 08:15 uur als meneer toeterend over de camping rijdt en meer van dat soort passief -agressieve uitingen. Echt een ouderwetse camping in de slechtste zin van het woord. Geen warm water na 22:00, sanitair ‘s morgens dicht behalve via een heel klein gangetje, alles staar strak van de regels en is ontdaan van elke vorm van vriendelijke leuke vakantiesfeer. Niet aan beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Marcel en Jolanda Wessel09-09-2017

Een super rustige camping!

Mooie, goed onderhouden groene camping met veel schaduwplekken. Rivier (Verdon) is koud, dit is een minpuntje.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 4Marije28-08-2015

Op doorreis

Op zoek naar een rustieke camping, deze camping bekeken, vanuit het ANWB charme campings boekje. De camping en de mensen daarop stralen een depressieve sfeer uit. De plekken zijn allemaal begrenst en zien eruit als hokjes. Tevens doet er iemand in de omgeving aan het stallen van caravans die zijn overleden, soort caravan graveyard aan meerdere zijden van de toegangswegen. Troosteloos. Hoe dit in de ANWB charme campings terecht komt is mij een groot raadsel. Afrader.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 3Lisette de Kant15-08-2015

Negatieve sfeer en dus nooit meer!

Eigenaren (oudere mensen) geven de indruk dat ze er niet zo'n zin meer in hebben. Wij voelden ons in ieder geval niet welkom. De "baas" , met wie wij nog geen kennis hadden gemaakt kwam op zijn brommertje langs en vroeg heel dwingend om mijn identiteitsbewijs. Ik ging er maar vanuit dat deze meneer eigenaar was van de camping... en... haalde mijn id te voorschijn. Hij griste deze uit mijn handen en scheurde weg op zijn brommertje. Heel vreemd en een beetje ongerust snelde ik naar de receptie. Na 3 keer kloppen en 20 minuten wachten deed deze zelfde brommerrijder de deur open, Ik vroeg mijn id bewijs terug, maar kreeg het niet! Hij wilde deze gedurende ons verblijf (1 week) vasthouden. Hij was bang dat we anders niet zouden betalen. Ik legde hem uit dat als er geen vertrouwen is, wij niet langer wilden blijven. (Bovendien is het illegaal om deze (staats) documenten in te nemen). Na voor de komende nacht betaald te hebben, kregen wij na veel praten het document terug.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Lianne Epema10-09-2013

Fantastische plek, veel rust ,

Het is een heerlijke , rustige plek, niet geschikt voor kinderen. rivier stroomt langs de camping met een klein strandje gemoedelijke sfeer, er zijn veel oudere franse kuurgasten. je kunt er ook je caravan stallen, dat doen wij al jaren. je kunt zo naar het dorp wandelen langs de rivier

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Fam Bak 30-12-2012

Prima Camping

Prima camping met 2 hardwerkende eigenaren24/7, die wel stug overkomen, maar dat zeker niet zijn. Vanuit de camping lekker langs de rivier naar Greoux wandelen, om daar een van de gezellige terrasjes te pakken. Of luieren aan of in de rivier de Verdon, prachtige omgeving Camping is niet geschikt voor de oudere kinderen (14+) Camping is schoon , zo ook het sanitair. Prima camping voor rustzoekers.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Jaap09-07-2012

Echt ouderwetse goede camping

Goede, zeer rustige camping, ruime plaatsen. Vraag wel een plaats met gedeeltelijke schaduw, want het kan er heet zijn. Lekker riviertje met ondiep en diep (zwembaar) deel; wel erg koud. Als je de campingbaas een beetje kent dan zit er onder zijn norse kant een aardige man. Sanitair schoon maar niet superschoon. Geen eetgelegenheid, de pizzaboer die langs komt zou ik overslaan. Geen camping voor oudere kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 9H. en W. van Lanen29-09-2011

super! Rust en Natuur

Uitstekend verblijf wanneer je i.p.v. een hectisch leven weer helemaal rust wilt hebben. Prachtig aan de Verdon gelegen, waarin je daar zelfs zwemmen kunt. Ruime plaatsen tussen de bomen, prima en altijd schoon sanitair met onbeperkt behoorlijk warm water. De douches lijken wel stortbaden. De beheerder is een uiterst vriendelijk baasje, mits je je aanpast aan zijn gestructureerdheid (o. a. klokslag 8.15u brood en gepast geld). Bij vertrek kwam hij ons nog uitdrukkelijk melden dat onze zoon, die voor 10 maanden in de buurt werkt, bij welk probleem ook bij hem kan aankloppen, terwijl hij hem slechts een kwartiertje gezien heeft. Voor enkele bezoekjes van kleinkinderen (3) wilde hij niets rekenen. Voor ons een plek om terug te keren. Zijn slogan op de toegangsborden: "rust en kalmte" is absoluut van toepassing.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 8mieke17-09-2011

mooie camping

Mooi gelegen; beetje nurkse campingbaas, prima uitvalsplek

Gereisd met partner in augustus 2011

Camping Regain info