Camping Regain

18 reviews over Camping Regain in het Nederlands

Deprimerend.

Kika
10-8-2018

Deprimerende plek tussen liefst 2 afgedankte caravanbegraafplaatsen. Een soort huize avondrood met alleen maar achterovergeklapte grijze duiven die met open mond liggen te snurken. Als je niet 60+ en Frans bent, ben je duidelijk niet de doelgroep. Ontvangst is dan navenant. Onvriendelijk, zelfs onbeleefd beheerderspaar. Met ogen rollen als je het brood niet exact gepast kunt betalen, om precies 08:15 uur als meneer toeterend over de camping rijdt en meer van dat soort passief -agressieve uitingen. Echt een ouderwetse camping in de slechtste zin van het woord. Geen warm water na 22:00, sanitair ‘s morgens dicht behalve via een heel klein gangetje, alles staar strak van de regels en is ontdaan van elke vorm van vriendelijke leuke vakantiesfeer. Niet aan beginnen.

Een super rustige camping!

Marcel en Jolanda Wessel
    9-9-2017

Mooie, goed onderhouden groene camping met veel schaduwplekken.

Rivier (Verdon) is koud, dit is een minpuntje.

Op doorreis

Marije
    28-8-2015

Op zoek naar een rustieke camping, deze camping bekeken, vanuit het ANWB charme campings boekje. De camping en de mensen daarop stralen een depressieve sfeer uit. De plekken zijn allemaal begrenst en zien eruit als hokjes. Tevens doet er iemand in de omgeving aan het stallen van caravans die zijn overleden, soort caravan graveyard aan meerdere zijden van de toegangswegen. Troosteloos. Hoe dit in de ANWB charme campings terecht komt is mij een groot raadsel. Afrader.

Negatieve sfeer en dus nooit meer!

Lisette de Kant
    15-8-2015

Eigenaren (oudere mensen) geven de indruk dat ze er niet zo'n zin meer in hebben. Wij voelden ons in ieder geval niet welkom. De "baas" , met wie wij nog geen kennis hadden gemaakt kwam op zijn brommertje langs en vroeg heel dwingend om mijn identiteitsbewijs. Ik ging er maar vanuit dat deze meneer eigenaar was van de camping... en... haalde mijn id te voorschijn. Hij griste deze uit mijn handen en scheurde weg op zijn brommertje. Heel vreemd en een beetje ongerust snelde ik naar de receptie. Na 3 keer kloppen en 20 minuten wachten deed deze zelfde brommerrijder de deur open, Ik vroeg mijn id bewijs terug, maar kreeg het niet! Hij wilde deze gedurende ons verblijf (1 week) vasthouden. Hij was bang dat we anders niet zouden betalen. Ik legde hem uit dat als er geen vertrouwen is, wij niet langer wilden blijven. (Bovendien is het illegaal om deze (staats) documenten in te nemen). Na voor de komende nacht betaald te hebben, kregen wij na veel praten het document terug.

Fantastische plek, veel rust ,

Lianne Epema
    10-9-2013

Het is een heerlijke , rustige plek, niet geschikt voor kinderen.

rivier stroomt langs de camping met een klein strandje

gemoedelijke sfeer, er zijn veel oudere franse kuurgasten.

je kunt er ook je caravan stallen, dat doen wij al jaren.

je kunt zo naar het dorp wandelen langs de rivier

Prima Camping

Fam Bak
    30-12-2012

Prima camping met 2 hardwerkende eigenaren24/7, die wel stug overkomen, maar dat zeker niet zijn.

Vanuit de camping lekker langs de rivier naar Greoux wandelen, om daar een van de gezellige terrasjes te pakken.

Of luieren aan of in de rivier de Verdon, prachtige omgeving

Camping is niet geschikt voor de oudere kinderen (14+)

Camping is schoon , zo ook het sanitair.

Prima camping voor rustzoekers.

Echt ouderwetse goede camping

Jaap
    9-7-2012

Goede, zeer rustige camping, ruime plaatsen. Vraag wel een plaats met gedeeltelijke schaduw, want het kan er heet zijn. Lekker riviertje met ondiep en diep (zwembaar) deel; wel erg koud. Als je de campingbaas een beetje kent dan zit er onder zijn norse kant een aardige man. Sanitair schoon maar niet superschoon. Geen eetgelegenheid, de pizzaboer die langs komt zou ik overslaan. Geen camping voor oudere kinderen.

super! Rust en Natuur

H. en W. van Lanen
    29-9-2011

Uitstekend verblijf wanneer je i.p.v. een hectisch leven weer helemaal rust wilt hebben.

Prachtig aan de Verdon gelegen, waarin je daar zelfs zwemmen kunt. Ruime plaatsen tussen de bomen, prima en altijd schoon sanitair met onbeperkt behoorlijk warm water. De douches lijken wel stortbaden.

De beheerder is een uiterst vriendelijk baasje, mits je je aanpast aan zijn gestructureerdheid (o. a. klokslag 8.15u brood en gepast geld).

Bij vertrek kwam hij ons nog uitdrukkelijk melden dat onze zoon, die voor 10 maanden in de buurt werkt, bij welk probleem ook bij hem kan aankloppen, terwijl hij hem slechts een kwartiertje gezien heeft. Voor enkele bezoekjes van kleinkinderen (3) wilde hij niets rekenen.

Voor ons een plek om terug te keren.

Zijn slogan op de toegangsborden: "rust en kalmte" is absoluut van toepassing.

mooie camping

mieke
    17-9-2011

Mooi gelegen; beetje nurkse campingbaas, prima uitvalsplek

Aanrader, als dit is wat je zoekt

Evert
    6-9-2011

Twee-sterren camping met goede basisvoorzieningen, en niet meer dan dat, en niet duur. We hebben drie weken genoten, met onze zes kinderen van twee tot zestien. Vrijwel dagelijks gezwommen in het riviertje, ondiep voor de kleintjes, diep deel om te zwemmen en een stroomversnelling voor de afwisseling. Weilandje met vlinders, een pony en alle ruimte om te spelen. Goede relatie opgebouwd met de beheerder en zijn vrouw. Verkoop van lokale producten op de camping. Voor ons een prima vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regain in Gréoux-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.