Hotel Lou Paradou

We hebben een aantal aanbieders voor Lou Paradou voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Lou Paradou in het Nederlands

Heerlijk en schoon hotel

Rein de Waart, 18-10-2016

Hotel Lou Paradou is een goed hotel in een prachtig dorp, gelegen aan de Verdon. Vanuit hier kun je mooie tripjes maken in de geweldig mooie omgeving van de Verdon. De kamers zijn schoon en er is op de standaardkamers een koelkast en kitchenette aanwezig. In de lobby is een barretje die op het moment

van onze aanwezigheid niet open was. Dit gaat in de toekomst wel gebeuren volgens de eigenaar. Aan het zwembad zijn ligstoelen aanwezig en er is een mooie en goed onderhouden tuin. Jammer dat het ontbijt aan de prijzige kant is. Wij hebben daarom alleen logies genomen en zelf ons stokbroodje gehaald.

Dit hotel is wat ons betreft een absolute aanrader.

Prima hotel, behalve ontbijt

FREKL, 18-10-2016

Ligging, kamer, zwembad, dorp en schoonmaak kamer prima. Ontbijt zeer matig; aanbod is redelijk maar op veel te kleine buffetruimte(tafel) waardoor brood, beleg e.d. bij elkaar gepropt, aanvulling als iets op is duurt veel te lang en lege tafeltjes worden nauwelijks opgeruimd en schoongemaakt waardoor de ontbijttafeltjes op het terras vaak ongebruikt blijven(want vol met gebruikt serviesgoed). Onbegrijpelijk slechte ontbijtservice!

Een echte aanrader!

M.scherphof, 27-7-2012

Fijn hotel, vriendelijk echtpaar runt de zaak, staat altijd voor je klaar, mooi zwembad, heel schoon, prachtige tuin, park aan achterzijde, fijne kamers, met heerlijke bedden, alles compleet ingericht, ook de keuken, leuk dorp op loopafstand, en een prachtige omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Lou Paradou voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lou Paradou in Gréoux-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lou Paradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lou Paradou scoort een 8.63 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: