Camping Les Micocouliers

47 reviews over Camping Les Micocouliers

• 2017
    8Luc03-08-2017

Mooie camping

De camping heeft mooie ruime plekken aan laantjes. Goed onderhouden bomen, bloeiende struiken en hagen. Mooi en schoon sanitair. Geen toiletpapier. Als je zo'n 30€ vraagt, kom je daar eigenlijk niet mee weg vind ik. Leuk klein zwembad met kinderbad. De camping ligt een beetje troosteloos buiten het dorp, aan een drukke weg. Als je het dorp in wilt fietsen/lopen is dat met gevaar voor eigen leven. Graveson is een aardig dorp. Alle winkels zijn er. Wij vonden het aangrenzende dorp Maillane erg leuk.

• 8Jos20-07-2017

Prima camping

De camping is ideaal als uitvalsbasis om de steden en bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken. Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Mooie plekken op de camping en prima sanitair.

• Oude reviews

8M28-09-2016

Geweldig

Mooie rustige camping vlakbij het dorp. Schoon sanitair en vrij ruime kampeerplekken. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er erg fijn fietsen!! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Staat v/h sanitair

• 8Henk07-08-2016

Zo weer !!!

Geluk bij een ongeluk ! Wij zijn per ongeluk op deze camping aangeland. Camping Les Micocouliers ervaren als fijne camping Eigenaren en meewerkende dochter doen er alles aan om het je naar de zin te maken . Redelijk ruime plaatsen keurig sanitair en een fijn zwembad. Afwas keuken in het achterste gebouw raar ingedeeld. Mooie fiets omgeving. Komen terug !!

• 6Campanula12-07-2016

Viel erg tegen

Wat viel het tegen. Na alle goede recensies naar deze camping gegaan. Inderdaad vriendelijke eigenaar, luxe sanitair. Echte laantjes camping,Plaatsen op het nieuwe open veld zijn ruim, afscheiding nog laag, dus je overziet in het geheel dit gedeelte van de camping, totaal geen privacy.. We stonden zowat tegen de caravan naast ons.aan.Gelukkig hele aardige mensen. De plaatsen onder de laantjes met bomen zijn erg donker veelal zonder afscheiding en het zijn kleine plaatsjes , hutje mutje.. 23 mei was het zwembad nog steeds niet open. Wifi bij sanitair voor 5 euro per week . Camping ligt aan een zeer drukke weg, niet mogelijk om even buiten de camping te lopen, echt gevaarlijk. Entrée geeft een wat verwaarloosde indruk. St Remy vlak bij , leuk stadje met hele grote leuke provencaalse markt. les Baux, les Alpilles. Middellandse zee goed te doen. De intermarche in st Remy. Wij zijn na enkele dagen toch weggegaan, zo druk, de rust was ver te zoeken en zo op en in elkaar..Jammer

• 8fam. Kloosterman03-05-2015

Prima plek

We waren hier begin september vorig jaar en nu weer(mei 2015) omdat de camping ons uitstekend is bevallen. Zeer gastvriendelijke eigenaars, ruime plaats, schoon sanitair. Goede uitvalsbasis om heerlijk te fietsen. Een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

• 9stanny06-09-2014

4 maal op 2 jaar

Camping met heel vriendelijke eigenaars. Heel fijne fiets omgeving.Mooie kleine baantjes zonder veel verkeer. St-Remy op 8 km, Avignon op 17 km, Arles op 24 km. Warenhuis op 1 km. Rustige camping, sanitair zeer proper. Aanrader wanneer je in voor- en naseizoen gaat.

• 8Schuijff25-08-2014

Lekker hoor!

We hebben al eens eerder een hele zomervakantie doorgebracht op deze camping. Het weer in Noord Frankrijk was slecht en dus besloten we om 2 nachten op deze camping terug te keren. En rustig dat het was, de camping stond alles behalve vol. Heerlijk om weer terug te zijn. Het nieuwe sanitair ziet er mooi uit maar is niet altijd even praktisch. Door de mistral die er waaide zat alles onder een laagje stof. Plus dat je de weg echt goed hoort als je erop let. Dat ten nadele maar verder super verblijf gehad. Leuk speelveld voor de kinderen. Aardige eigenaar.

Met jonge kinderen

• 9anita van raaij19-07-2014

Mooie camping in prachtige omgeving

Mooie, zeer verzorgde camping met grote, schaduwrijke plaatsen. Er zijn ook zonnige plaatsen. Zeer vriendelijke ontvangst. In de omgeving veel te doen; fietsen, mooie steden, wandelen, strand.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Peter Lasschuijt01-07-2014

Perfect voor de rustzoeker

Prachtige ruime plaatsen met schaduw als je dat wilt, maar in de zon kan ook. Wegens autopech verbleven wij hier 10 dagen, gelukkig wel fietsen bij ons want Avignon en les Baux de Provence b.v. zijn op de fiets goed te doen. De eigenaar, zijn vrouw en dochter stonden ons met raad en daad bij in vloeiend Duits en Engels, overlegden met de garage en steunden ons beter dan de Anwb! Fantastische mensen.

5 tips over Camping Les Micocouliers

• M. Hacfoort, 17-09-2013

Als je een kano wilt huren, vraag dan bij de receptie of ze je even helpen, dan krijg je een prima verhuurbedrijf en nog korting ook!

• Betsy en Frans van Marle, 13-05-2013

Neem de fietsen mee het is hier prachtig fietsen

• Peter Lasschuijt, 01-07-2014

Naar St. Remy de Provence is een voie verte (fietspad), naar les Baux is een pittige klim maar zeer de moeite waard. Supermarkt in Graveson, maar naast de camping verkoop van alle soorten groente/fruit vers van het land, van een onbespoten kwaliteit die ik nog nooit ergens heb gegeten

2 vragen over Camping Les Micocouliers

• alink, 04-05-2016

stacaravan

Kunnen wij een stacaravan huren van af 29 mei tot 15 juni

• martijnenlydialeune, 07-05-2015

plaatsen

Wij zijn van plan as zomer naar deze camping te gaan. Kan iemand ons advies geven over een geschikte plaats. We hebben twee jonge kinderen en denken zelf aan een plek dichtbij het speelveld of is dat juist geen goed idee (doorgaande route?). Groet Lydia Leune

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig