Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag34°15°
Bed and Breakfast Domaine De Fontbelle

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine De Fontbelle voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Domaine De Fontbelle in het Nederlands

Fantastische plek

Bart
9-8-2013

Fantastische B&B. Heerlijk ontbijt (croissant, chocoladebroodje, yoghurt, koffie/thee, sap en stokbrood met jam e.d.). Elke ochtend word er door Alexandre wat voor bij het ontbijt gebakken (cake, appeltaart, wafels, pannenkoekjes), iedere ochtend wat anders. Je kunt tevens 1 of 2 keer per week 's-avonds blijven eten. Je krijgt dan een 5 gangen diner voorgeschoteld welke door Alexandre gemaakt is. Zeer uitgebreide kamer (l'arlesienne) met grote slaapkamer, badkamer en toilet. Lekker zwembad met ligbedden. Tevens de mogelijkheid om wat drinken (cola, bier, wijn) te kopen. elke dag kun je een overzichtje krijgen met bezienswaardigheden en een uitgestippelde route. Tevens word er uitgelegd (door Alexandre of Solange) wat op welke dag het beste om te bezoeken is.

Gereisd Met partner in juli 2013

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine De Fontbelle in Graveson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine De Fontbelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.