We hebben een aantal aanbieders voor Graveson voor je op een rij gezet:

Reviews over Graveson

Goede uitvalsbasis

M. Hacfoort
    17-9-2013

Graveson is als dorp niet bijzonder interessant, daarvoor is het gewoon te klein. Maar er zijn genoeg winkels voor dagelijkse boodschappen en de plek is vooral zo goed, omdat het een goede uitvalsbasis is voor uitstapjes naar Arles, Avignon, Sts Marie de la Mer en St. Remy de Provence. Of naar een plek waar je kunt kanoën op de Gard, of zelfs naar zee.

Gereisd Met partner in juli 2013

Weinig inspiratievolle camping

m.
    23-8-2009

We waren 1 week op deze camping (juli 2009). Eerlijk gezegd zijn wij niet zo enthousiast over de camping als de overige personen die hier een beoordeling hebben geschreven. De camping is erg rommelig en stoffig. Er is geen winkeltje/terrasje. Grootste nadeel was dat de receptie nooit gewoon open is, je moet altijd aanbellen. Dan komt één van de eigenaren wel en is behulpzaam maar het is wel een drempel om even in de folders e.d. te snuffelen die in de receptie liggen. Ook vonden wij de eigenaren erg gehaast overkomen. Engels spreken ze amper, wel goed Duits. Het sanitair is wel goed schoon, maar uit de douches komt weinig water. Groot voordeel is de ligging van de camping, midden in de Provence (waardoor veel uitstapjes mogelijk) maar toch rustig gelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping Les Micocouliers is zeer klein (60 plaatsen) en 12

Anne Marie van der Meer
    23-7-2007

Camping Les Micocouliers is zeer klein (60 plaatsen) en rustig. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen tot 12 jaar. Zéér vriendelijke eigenaren die samen met hun dochters de camping runnen en enorm behulpzaam zijn. Eigenaren spreken naast Frans ook Engels en goed Duits. Het zwembad is heerlijk, er is veel aandacht voor de hygiene. Het sanitair etc is schoon en met voldoende ruimte.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel rustige camping met mooi en proper sanitair

Jokke Nicasie
    23-7-2006

Heel rustige camping met mooi en proper sanitair. De bazen lopen de benen van onder hun achterwerk om het de gasten naar hun zin te maken. Mooie grote plaatsen. Klein maar net zwembad. Maillant en Graveson liggen beiden op 1 km van de camping en zijn te voet te bereiken. De streek is uitstekend geschikt om te fietsen. St Remy de Provence ligt slechts op 6 km en daar is veel te beleven. Ook de verdere omgeving zijn diverse bezoekjes waard.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Graveson is echt SUPER!!! WIj gaan altijd naar de camping

maaike
    3-3-2005

Graveson is echt SUPER!!! WIj gaan altijd naar de camping "Les micocouliers" op vakantie en het is daar echt relaxed leven! Ik kijk er echt altijd naar uit om weer op vakantie te vertrekken en wil nooit naar huis terug keren. Ik moet wel zeggen; op de camping en in het dorpje zelf is er mss niet altijd evenveel te doen. Het is een klein dorpje, kleine camping. maar de camping bestaat dan ook nog niet zo lang en vele mensen moeten het gewoon nog ontdekken. En hé, ik ben 16 jaar en vind het er echt super! De camping is proper, rustig, ze zijn er vriendelijk. Dus wat nog meer?! Haha, Graveson... YOU ROCK!!!

Gereisd Anders in maart 2005
Graveson scoort een 7,7 uit 10, op basis van 15 reviews