Hotel Des Parfums

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurGrasse

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Des Parfums voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 3 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Des Parfums

• 2castzon03-07-2012

Nooit meer

De prijs kwaliteit verhouding is slecht. Het hotel is matig onderhouden. Alles piept en kraakt. We hebben hier 1 nacht een kamer geboekt op doorreis, de koelkast op de kamer maakte dusdanig veel lawaai dat we ieder uur wakker werden. Bij vertrek op zondagochtend was de receptie om 8.00 uur nog niet geopend. Geen ontbijtmogelijkheden. (ook niet eens voor 120 euro per nacht) Dit was eens maar nooit meer.

• 10Vanpellicom - van Londersele30-09-2010

FANTASTISCH !!!!

personeel hèèl vriendelijk, behulpzaam... alles heel netjes, beste vakantie ooit gehad !!!en geslapen als een roosje! zeker voor herhaling vatbaar !!!

• 5Christine,Pascal en Aurélie.26-07-2007

We logeerden in dit hotel(k+o)van 5 tot 12 juli 2007.Een verouderd hotel met veel vasttapijt en donkere gangen met lage plafonds.Kamers ruim met nieuw keukenblok met vaatwas,magnetron,..en nieuwe badkamer,rest verouderd,bedden goed.Mooi terras,maar o zo druk aan zwembadzijde= ook staatkant,druk rond punt!Onthaal en personeel héél vriendelijk,kamers worden erg netjes gepoetst,voldoende schone lakens en handdoeken!Ontbijt elke dag zelfde;croissants en stokbrood,vruchtensalade,jam,kaas en hesp en yoghurt,koffie niet te drinken!Diner ook niet bijzonder,je neemt beter geen HP,dan kan je in Grasse een gezellig restaurant kiezen,voor goede prijs!Vlakbij centrum,hotel ligt hoog,via trappen op 5 min.in Grasse.14 km van Cannes,maar steeds file,wij deden er 45 min.over met auto!Niet zo'n duur hotel,maar wij hadden er toch iets meer van verwacht.Wij gaan er nooit meer terug!!

Hotel Des Parfums info

• Rolstoel toegangBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Veilig betalen met