Appartement Les Bastides des Chenes

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Gordes (Vaucluse)

7.7Goed

• 7.8Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bastides des Chenes voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Les Bastides des Chenes

• 7tonnyengeertje04-07-2013

Fantastische ligging met onvoldoende terras.

Het huisje is goed, schoon, en heeft een prima bed en voldoende bergruimte. Het park ligt afgelegen, dus lekker rustig, maar moet wel beter onderhouden worden. Onkruid en lege bloembakken, jammer. Helaas hadden wij een bungalow met een terras van 3x3 m2. met aan drie zijden hoge muren en aan de 4de kant een hoge haag! En dus geen uitzicht op de mooie Provence. Behalve een zwembad zijn er verder geen voorzieningen; en die hebben we ook niet gemist. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2013

• 6Paul28-09-2010

Mooie omgeving

Mooie omgeving, maar het park rond het appartement is verwaarloosd, men pleegt geheel geen onderhoud. Zwembad kapotte stoele aan de waterkant. Lege bloempotten, zwembad waar het zand ed op de bodemligt. Tevens had de beheerder bij het betalen van de toeristen belasting deze verdubbeld. Kwamen we in Nederland pas achter. Geen bonnentje gekregen dus misschien in eigen zak gestoken. Het complex staat te Koop.

Gereisd met partner in september 2010

• 8krisje12-09-2009

bijzonder rustig, minder leuk voor kinderen

nogal afgelegen, maar geweldig als je van absolute rust houdt. Voor mensen met kinderen zou ik het niet echt aanraden, er was echt niks te beleven voor kinderen. Bovendien verwachtten ze stilte op het domein, dus niet roepen, balspelen, niet in het zwembad duiken enz. Voor kinderen was dit soms wel moeilijk hoor!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8B.26-05-2009

mooi en rustig resort

We waren in de meivakantie 2009 hier met 2 volw, 3 kids. Het ziet er mooi en verzorgd uit, en ligt heerlijk rustig. We zagen vanuit ons huisje de eekhoorntjes springen en sliepen hier prima. De keuken bevat alle apparatuur. Leuk was dat er een wandeling vanaf de resort begon in een kloof, waar je met touwen en trapjes door heen ging, erg geschikt en avontuurlijk, niet gevaarlijk, voor kinderen vanaf 5. Enige nadeel was dat het zwembad pas per juni openging i.t.t. wat de catalogus beweerde. Dit was voor de kinderen teleurstellend. De omgeving is prachtig. Grote kans dat we nog eens terug gaan als de lavendel bloeit, of als het wijnseizoen aanbreekt. Wel moet het zwembad dan open zijn. Het is erg goed bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9niki28-04-2009

Rustgevende plek

Het domein is zeer rustig gelegen. De huisjes zijn goed uitgerust en aangenaam ingericht. Een leuke wandeling via GR naar Gordes. Jammer dat er geen brood en zo te krijgen is, maar de bakkerij in het dorp heeft heel lekker brood en koeken. Ieder huisje heeft een terrasje, wat in brochure niet zo duidelijk is. Ik zou er zo weer naartoe gaan. Wandeling door Gorges die aan het domein voorbijkomt is niet duidelijk aangegeven. Auto is noodzakelijk

Gereisd met partner in april 2009

• 8I. de Klerk21-07-2008

Geweldige ontvangst !

Wij hadden Les Bastidons in Gordes geboekt bij touroperator. Bij aankomst bleken wij niet "bekend" en er was dus niets meer vrij. Wat een teleurstelling ! Zijn overgeplaatst naar Domaine des Chenes. Wij zijn daar geweldig goed ontvangen. We mochten kiezen uit verschillende huisjes. Wat een vriendelijkheid en service. Mooi park, zeer rustig gelegen. De auto is een must. Goed verzorgde huisjes; niet erg ruim (zoals altijd in Frankrijk) maar wel met prima terras en mooie tuin. Kleine speeltuin aanwezig. Vriendelijkheid alom !

Gereisd met familie in juli 2008

Appartement Les Bastides des Chenes info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats