Hotel Le Mas de Gordes

Hotel Le Mas de Gordes
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mas de Gordes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Mas de Gordes in het Nederlands

Dit hotel verdient 5 sterren

Vhm
19-9-2017

prachtige locatie, net iets buiten het centrum maar prima te lopen. schitterend uitzicht vanuit de kamer op de tuin met fontein en achterliggende heuvels. Heerlijk verwarmd zwembad, zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden, lekker ontbijt. Kortom een echte aanrader.

Oude reviews (archief)

Mooi hotel dicht bij het centrum van een van de mooiste dorpjes in Frankrijk namelijk Gordes. Zwembad en voldoende parkeergelegenheid. Niet echt goedkoop, maar dat is niets in de omgeving van Gordes. Gelegenheid om te dineren, maar dat is duur. Zeer verzorgd. Ontbijt (ook prijzig) is niet verplicht en wordt op het terras geserveerd. In de winter gesloten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Mas de Gordes in Gordes (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Mas de Gordes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Mas de Gordes scoort een 9.41 uit 10 op basis van 6 reviews.