Hotel Le Domaine du Moulin Blanc (+app.)

7.4Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Gordes (Vaucluse)

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine du Moulin Blanc (+app.) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

16 reviews over Hotel Le Domaine du Moulin Blanc (+app.)

• 8tosan15-09-2012

Ideale uitvalbasis

Zeer goed gelegen om de provence te verkennen. Inrichting pover voorzien van meubilair gekoppeld aan de franse ONlogica. Voorbeeld : een dampkap zonder filter dat alles gewoon naar binnen blaast ??? Kamers waren proper. Balkon had voldoende privicy. Zwembadwater aan de frisse kant 24°. Gratis internet alleen vanuit de receptie. Al bij al, goed.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Luc25-06-2012

De moeite waard!

Wij hebben geboekt van 13 tot 22 juni. Een aantal faciliteiten waren (nog) niet aanwezig wegens geen hoogseizoen (bv broodjesservice). Maar het onthaal was warm en vriendelijk en zeer behulpzaam. Rustige plaats (weliswaar naast de D100) maar dat stoorde ons absoluut niet. Mooi zwembad en vrij proper. Redelijk wat wespen maar daar kunnen de eigenaars uiteraard niets aan doen. Beschikbaar: fitness, wasserette, fietsen (te huur maar van zeer goede kwaliteit VTT).

Gereisd met partner in juni 2012

• 6k11-08-2010

Prima op doorreis, niet voor 3 weken

Wij hebben hier 1 nacht geslapen toen we op doorreis waren. Keurig appartement. Schoon en aardig gemeubileerd. Wat we vreselijk vonden, was dat het langs een hele drukke doorgaande weg ligt. Alsof je aan de snelweg op vakantie bent. Wij zouden hier dus nooit meerdere weken op vakantie willen gaan! Voor een paar nachtjes prima. Overigens zijn de appartementen qua geluid prima geisoleerd en heb je 's nachts geen last van het verkeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Melopee05-10-2009

Mooie residentie en 4* waard

Wij hadden vr 4 pers ( 2 kids ) een app en hadden alle ruimte. Juist de kkn is vrij krap en er is weinig aanrecht. Alle luxe is voorhanden. Het park was rustig ( midden sept ) maar ik kan me voorstellen dat het in juli-aug erg druk is en daar zijn ze niet op voorzien. Zwembad is niet groot en weinig stoelen vr in hoogseizoen. Vd rest is er buiten het seizoen niets te doen op domein. Geen terras waar je iets kon drinken, dat was spijtig. Je moet naar Coustellet vr terrasjes en super U. 10 min rijden. Niet echt vr kleine kids. Wel nieuwe speeltuin maar dat is het. Ook niet toegankelijk vr mindervaliden want alles is mt trappen. uitladen is ook steeds allemaal te voet. Tis een klein park, ideaal vr buiten ht seizoen als je veel rust wilt. Heel mooie kamers en ideaal overdekt terras waar je lang kan buiten zitten. Prima locatie vr vele bezichtigheden in de buurt ! Zéker een aanrader maar met kindjes zou ik iets kiezen met peuterzwembadje en strand. Goeie vakantie gehad !

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 9Susanne24-09-2009

Centraal gelegen en helemaal tot rust te komen!

Van 29 aug t/m 5 September verbleven wij in een 2-kamer appartement. Ik ben zelf van beroep Manager Reisbureau en ben daarom altijd extra kritisch als ik zelf op vakantie ben. Toch redelijk nerveus na de reacties op Zoover gingen wij hierheen. Wij hebben werkelijk een top week gehad! Deze accomodatie ligt prachtig ten opzichte van vele bezienwaardighden zoals Gordes, Avignon, Fontaine-Vaucluse, grotten van Thouzon, de Mont-Ventoux, diverse ruines en kastelen, parc du Luberon, Forcanqeuir, Aix en Prov. en ga zo maar door! Netjes, schoon en verzorgt appartement met terras. Tijdens ons verblijf was er een supermarkt van Super U geopend in het 5 km verderop gelegen Cousellet, 5 minuten afstand met de auto. Prima 3* accomodatie, goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en goede snelle service. Basic maar fraai zwembad met ligbedden en parasols. Leuke speelplaats voor kids. Het enig wat op te merken is, is het onderhoud aan de galerijen (verf afgebrokkeld hier en daar).

• 7wilma18-09-2009

Mooie omgeving

Wij verbleven in appartementencomplex dat nieuw van opzet is dus prima in orde. Nadeel de meeste appartementen hebben zicht op parkeerterrein en het ligt langs een drukke doorgaande weg. Tip vraag appartement aan tuinzijde.De ligging is centraal, de dorpen Gordes, Rousillon,Le vieux Oppede, Isle sur la Sorgue liggen op korte rijafstand en de natuur is prachtig. Wij aten meestal in Goult of Menerbes dit laatste dorpje heeft een cafe waarvan het terrras uitzicht bood op de vallei, schitterend!

Gereisd met partner in september 2009

• 6P.M.W10-09-2009

oostblokgeval in een prachtige omgeving

Wij waren hier in juli´09. Lelijke oostblok-achtige gebouwen. We kregen een kamertje ergens bovenin waar we echt niet inpasten met z´n vieren,na veel klagen overgeplaatst naar een benedenapp.dat echt veel beter was. Ruim,nieuw en schoon. Zwembad wel aardig maar helaas overgenomen door wespen. Personeel volledig onzichtbaar.Ligt erg afgelegen maar Gordes op 10 min.(met de auto) is helemaal geweldig, beelschoon en lekker eten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 3onbekend12-08-2009

zeker geen half pension boeken

wij zijn het eens met de commentaren van de familie van hulle. Alleen was onze kamer niet proper, de gangen naar de appartementen tevens ook niet. Ontbijt stelde niets voor, koffie moest nog doorlopen en geen variatie.Eten hebben wij opgezegd, dit was geen enkel probleem via reisbureau. Zeer lekker gegetenin de buurt. Verder prachtige omgeving. Wij gaan wel nog naar de provence maar zeker niet naar deze lokatie

• 8van hulle05-08-2009

Aanrader, indien niet in half pension!

Wij verbleven in half pension van 17/07/09 tot 26/07/09,hadden een kamer geboekt, maar kregen een appartement.Kregen de eerste 7 dagen géén groenten bij ons hoofdgerecht, enkel puree of rijst, en op den 21 juli, waren het frieten met mosselen,ik kreeg (mag geen schaaldieren eten)een gestoomde kippebil met frieten zonder iets bij. De laatste 2 dagen wel groenten maar dan geen aardappelen.Het is dus niet aangeraden om hier in half pension te verblijven.Appartement was prima in orde, en hadden ook een groot overdekt terras met meubelen.Minpuntje, er waren maar een 30 tal ligzetels bij het zwembad, véél te weinig ( 18 kamers + 98 appartementen)+ de airco kon men niet zelf regelen,'s avonds te warm op de slaapkamer,waren verplicht om met de vensters open te slapen (= muggen en veel lawaai van auto's) Pluspunt, zeer vriendelijk personeel!

• 7Paul van den Berg13-07-2009

Aangenaam adres in de Luberon

Verbleef er in mei 2009. Helaas lag app. aan noordkant en kwam er op balkon totaal geen zonlicht.; bovendien uitzicht op parkeerterrein Ook nogal wat geluidsoverlast van doorgaande weg. Verder was alles prima in orde. Vriendelijk personeel, genoeg parkeergelegenheid en aangenaam zwembad. Aanraders zijn de diverse restaurantjes in het vlakbij gelegen, geweldige dorp Goult.

Alleen gereisd in mei 2009

Hotel Le Domaine du Moulin Blanc (+app.) info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette