Hotel Le Domaine du Moulin Blanc (+app.)

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurGordes (Vaucluse)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Domaine du Moulin Blanc (+app.) voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 16 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Le Domaine du Moulin Blanc (+app.)

• 8tosan15-09-2012

Ideale uitvalbasis

Zeer goed gelegen om de provence te verkennen. Inrichting pover voorzien van meubilair gekoppeld aan de franse ONlogica. Voorbeeld : een dampkap zonder filter dat alles gewoon naar binnen blaast ??? Kamers waren proper. Balkon had voldoende privicy. Zwembadwater aan de frisse kant 24°. Gratis internet alleen vanuit de receptie. Al bij al, goed.

• 9Luc25-06-2012

De moeite waard!

Wij hebben geboekt van 13 tot 22 juni. Een aantal faciliteiten waren (nog) niet aanwezig wegens geen hoogseizoen (bv broodjesservice). Maar het onthaal was warm en vriendelijk en zeer behulpzaam. Rustige plaats (weliswaar naast de D100) maar dat stoorde ons absoluut niet. Mooi zwembad en vrij proper. Redelijk wat wespen maar daar kunnen de eigenaars uiteraard niets aan doen. Beschikbaar: fitness, wasserette, fietsen (te huur maar van zeer goede kwaliteit VTT).

• 6jean de florette01-08-2011

appartement op verlaten domein

net terug van domaine du moulin blanc. op zich wel mooi opgezet, met een mooie tuin. het wordt echter volgens mij slecht gemanaged: personeel is echt onzichtbaar; enkel zwembad dat inderdaad vol wespen zit. het geeft een zeer verlaten en futloze indruk. de appartementen waren maar voor 20% bezet ongeveer en dat voor het hoogseizoen... het appartement is knus maar was zeer slecht gepoetst. in de keuken voelde alles vettig aan. draadloosinternet kwam niet tot bij ons. de tv heeft ook maar enkele posten. maar de omgeving is echt wel schitterend (menerbes, gordes, bonnieux). enfin, er zijn leukere appartementjes te vinden denk ik.

• 6k11-08-2010

Prima op doorreis, niet voor 3 weken

Wij hebben hier 1 nacht geslapen toen we op doorreis waren. Keurig appartement. Schoon en aardig gemeubileerd. Wat we vreselijk vonden, was dat het langs een hele drukke doorgaande weg ligt. Alsof je aan de snelweg op vakantie bent. Wij zouden hier dus nooit meerdere weken op vakantie willen gaan! Voor een paar nachtjes prima. Overigens zijn de appartementen qua geluid prima geisoleerd en heb je 's nachts geen last van het verkeer.

• 9Ann16-06-2010

aanrader!

We hebben een verblijf gehad in dit domein van 3 juni tot 14 juni. We hadden een appartement voor zes personen, voor ons 2'en. Appartementen zijn aan de kleine kant, zeker als je er met zessen zou inmoeten, maar voor 4 personen is het voldoende. Ligging voor de streek te ontdekken is ideaal. Een supermarkt is er op een 4-tal minuutjes rijden. Kamers waren zeer proper en nieuw ingericht! Service zelf was ok. Dit is echt wel een aanrader voor zijn geld. We komen hier zeker nog eens terug. Gewoon doen!

• 9Melopee05-10-2009

Mooie residentie en 4* waard

Wij hadden vr 4 pers ( 2 kids ) een app en hadden alle ruimte. Juist de kkn is vrij krap en er is weinig aanrecht. Alle luxe is voorhanden. Het park was rustig ( midden sept ) maar ik kan me voorstellen dat het in juli-aug erg druk is en daar zijn ze niet op voorzien. Zwembad is niet groot en weinig stoelen vr in hoogseizoen. Vd rest is er buiten het seizoen niets te doen op domein. Geen terras waar je iets kon drinken, dat was spijtig. Je moet naar Coustellet vr terrasjes en super U. 10 min rijden. Niet echt vr kleine kids. Wel nieuwe speeltuin maar dat is het. Ook niet toegankelijk vr mindervaliden want alles is mt trappen. uitladen is ook steeds allemaal te voet. Tis een klein park, ideaal vr buiten ht seizoen als je veel rust wilt. Heel mooie kamers en ideaal overdekt terras waar je lang kan buiten zitten. Prima locatie vr vele bezichtigheden in de buurt ! Zéker een aanrader maar met kindjes zou ik iets kiezen met peuterzwembadje en strand. Goeie vakantie gehad !

• 9Susanne24-09-2009

Centraal gelegen en helemaal tot rust te komen!

Van 29 aug t/m 5 September verbleven wij in een 2-kamer appartement. Ik ben zelf van beroep Manager Reisbureau en ben daarom altijd extra kritisch als ik zelf op vakantie ben. Toch redelijk nerveus na de reacties op Zoover gingen wij hierheen. Wij hebben werkelijk een top week gehad! Deze accomodatie ligt prachtig ten opzichte van vele bezienwaardighden zoals Gordes, Avignon, Fontaine-Vaucluse, grotten van Thouzon, de Mont-Ventoux, diverse ruines en kastelen, parc du Luberon, Forcanqeuir, Aix en Prov. en ga zo maar door! Netjes, schoon en verzorgt appartement met terras. Tijdens ons verblijf was er een supermarkt van Super U geopend in het 5 km verderop gelegen Cousellet, 5 minuten afstand met de auto. Prima 3* accomodatie, goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en goede snelle service. Basic maar fraai zwembad met ligbedden en parasols. Leuke speelplaats voor kids. Het enig wat op te merken is, is het onderhoud aan de galerijen (verf afgebrokkeld hier en daar).

• 7wilma18-09-2009

Mooie omgeving

Wij verbleven in appartementencomplex dat nieuw van opzet is dus prima in orde. Nadeel de meeste appartementen hebben zicht op parkeerterrein en het ligt langs een drukke doorgaande weg. Tip vraag appartement aan tuinzijde.De ligging is centraal, de dorpen Gordes, Rousillon,Le vieux Oppede, Isle sur la Sorgue liggen op korte rijafstand en de natuur is prachtig. Wij aten meestal in Goult of Menerbes dit laatste dorpje heeft een cafe waarvan het terrras uitzicht bood op de vallei, schitterend!

• 6P.M.W10-09-2009

oostblokgeval in een prachtige omgeving

Wij waren hier in juli´09. Lelijke oostblok-achtige gebouwen. We kregen een kamertje ergens bovenin waar we echt niet inpasten met z´n vieren,na veel klagen overgeplaatst naar een benedenapp.dat echt veel beter was. Ruim,nieuw en schoon. Zwembad wel aardig maar helaas overgenomen door wespen. Personeel volledig onzichtbaar.Ligt erg afgelegen maar Gordes op 10 min.(met de auto) is helemaal geweldig, beelschoon en lekker eten.

• 3onbekend12-08-2009

zeker geen half pension boeken

wij zijn het eens met de commentaren van de familie van hulle. Alleen was onze kamer niet proper, de gangen naar de appartementen tevens ook niet. Ontbijt stelde niets voor, koffie moest nog doorlopen en geen variatie.Eten hebben wij opgezegd, dit was geen enkel probleem via reisbureau. Zeer lekker gegetenin de buurt. Verder prachtige omgeving. Wij gaan wel nog naar de provence maar zeker niet naar deze lokatie

Hotel Le Domaine du Moulin Blanc (+app.) info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV