Camping des Sourcesstersterster

8Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Gordes (Vaucluse)

8Fantastisch

Contact

228 reviews over Camping des Sources

• 2019
    8Arnoud15-08-2019

Heerlijke camping in een prachtige omgeving!

Camping des Sources is een zeer aangename, rustige 'Franse' camping op een prachtige locatie. Het uitzicht vanaf het zwembad is geweldig en je kan via een wandelpad lopend naar het leuke plaatsje Gordes. Wij vonden het voor ons gezin leuk voor een aantal dagen. Voor een lang verblijf is het wellicht iets té rustig.... In de omgeving is van alles te doen. Het sanitair is nieuw. Het heeft de uitstraling van een hotel. Het zwembad is heerlijk koel en op sommige momenten helemaal voor je zelf. Kortom: een echte aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9nico tijssen10-06-2017

10.6.2017

Prettige camping met prachtig uitzicht op de bergen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in juni 2017

• 5Sharona31-07-2016

Matige camping

Onpersoonlijke camping, erg commercieel. Bij aankomst ging het bij ons al mis. Ze hadden niet gezien dat wij elektriciteit hadden geboekt bij onze tentplek, dus de eerste nacht sliepen we op een verkeerde plek. de dag erna konden we verkassen naar een hele mooie plek met uizicht, maar érg ver bij het sanitair vandaan.

Op de camping is niets te eten, alleen ijs en 's ochtends broodjes. Iedere dag brood bestellen voor volgende ochtend die dan vanaf 8:30 afgehaald kunnen worden.

Het is er erg rustig en stil. Neem ook vooral een zaklamp mee, want om 23:00 gaan vrijwel alle lichten uit op de camping. Bovendien is het sanitair niet schoon. Ook is het water in de douche koud als er meerdere mensen tegelijk douchen. Om af te wassen is er enkel lauw water te verkrijgen.

Het zwembad daarentegen is heerlijk en schoon met een mooi uitzicht over de bergen!

Ook de ligging van de camping is prima, vlakbij het prachtige Gordes. Aanrader: ga naar Rousillon en Sault!

Er is bij het restaurant een gratis wifi-hotspot, waar de wifi (bij mij) goed werkte.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Marco & Anne17-07-2016

Heerlijk ontspannen vakantie

Rustige camping op een schitterende locatie. Voor ons persoonlijk misschien iets te rustig maar de omgeving (mooie dorpjes etc) maakt dat zeker goed.

Gereisd in juli 2016

• 1Charlotte25-06-2016

Dit nooit meer! Heel onvriendelijk en te prijzig!

Camping de la source doen we nooit meer! We hadden een chalet de luxe voor een week gehuurd. Ze vragen veel te veel geld voor wat er maar aanwezig is in chalet, ook was deze niet proper. Bij aankomst moest je ook zelf al het aanwezig materiaal tellen ( tot lepels toe). Heel slecht ontvangen, gezien we onze visa niet als waarborg wilden geven, maar liever cash 150! gaven. Wanneer we vertrokken en alles gekuist hadden, wilden ze onze 150 niet teruggeven, gezien de microgolf zogezegd nog niet voldoende gekuist was, terwijl dit niet het geval was. We mochten zelfs niet nog eens kuisen. Na een uur heen en weer gekibbel hebben ze slechts 100 euro teruggegegeven.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 10linda six18-06-2016

Dit is geen camping, dit is " de hemel " ! Authentiek, sympathiek, echtheid, klasse ! Een ongelooflijk uitzicht op de vallei met een schitterend groot zwembad, niet voor kleine kinderen !

Gereisd in juni 2016

• 9Maite24-07-2015

En uiterst gezellige en properr camping! Ideaal gelegen, vlakbij Gordes :-) Zeker een aanrader!

• 10roel en randi21-07-2015

Fantastische camping! Je voelt je er direct welkom! We wijn hier meerdere malen geweest en komen graag weer terug!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Randi et Roel21-07-2015

Vriendelijke bediening en een schitterende ligging

• 10joep29-06-2015

2 weken genoten van een super camping in vele opzichten. Ligging geweldig panoramisch uitzicht op de luberon. Zwembad met zicht op het heuvellandschap, groot en schoon. Plaatsen zijn niet altijd erg ruim wel bijna altijd schaduwrijk. Sanitair helder en goed onderhouden. Personeel zeer vriendelijk. Geen herrie er heerst rust. De regio is zo interessant dat een week hier zijn de moeite loont.

Gereisd in juni 2015

4 tips over Camping des Sources

• Ben, 19-09-2013

Mensen als je daar naartoe wilt, zorg dan echt van te voren dat u de juiste plaats met uitzicht neemt, want anders zit je je hele vakantie tegen huisjes en bomen aan te staren

• rlms, 20-09-2012

Met fiets of auto binnendoor naar de Mont Ventoux. Prachtig !

• fam de Boer, 19-10-2011

tip: als je nog een plekje moet zoeken, laat de auto buiten de camping staan en ga eerst lopend het plekje zoeken. De paden zijn zeer smal en het is soms moeilijk keren. De receptie houdt siesta dus als je 's middags aankomt kan je niet op de camping.

1 vraag over Camping des Sources

• Peter, 01-12-2012

supermarkt en bakker,

Ik vraag me af hoe ver een supermarkt en een bakkertje in de buurt is?

Ben, 25-06-2013

Supermarkt op ca.20km bakker in Gordes