Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

229 Reviews over des Sources

• 9j. walraven16-08-2020

Top camping gua locatie en sanitair.

Wij waren op doorreis met de camper en 2 nachten hier overnacht, zeer mooi gelegen en verzorgde camping, toilet en douches die ik nergens nog ben tegen gekomen, complimenten wat een luxe en incl toiletpapier, gastvrij echtpaar en uiteraard in corona tijd zullen zij wat strenger zijn maar maar zeer vriendelijk toen wij aangaven 2 nachten ipv 3 te blijven en werd geld gelijk terug gestort, dit is echt een topcamping maar dan wel voor enkele nachten maar dit omdat wij zee mensen zijn! Tres bon des sources, au revoir.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 2Familie de Gouw02-08-2020

Overwerkte eigenaar&personeel. Geen gastvrijheid

Allereerst de camping ligt prachtig. Mooie vergezichten vanuit een mooi maar krap zwembad (er zijn een paar ligplaatsen maar hiervoor heerst een leeg je handdoek heel vroeg op de stoel mentaliteit). De camping is rustig, wat wij lekker vonden. Groot minpunt is de gastvrijheid. Het personeel van de receptie en zeker de eigenaar zijn niet vriendelijk. Integendeel. Wij voelden ons niet welkom. De eigenaar maakt een gestresste indruk, zit veel in de controlerende rol. Ook voor de dames achter de receptie is elke vraag (en dat kunnen hele simpele zijn, zoals waar de dichtstbijzijnde supermarkt) te veel. Jammer. Het maakt dat wij hier niet meer terug gaan.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Arnoud15-08-2019

Heerlijke camping in een prachtige omgeving!

Camping des Sources is een zeer aangename, rustige 'Franse' camping op een prachtige locatie. Het uitzicht vanaf het zwembad is geweldig en je kan via een wandelpad lopend naar het leuke plaatsje Gordes. Wij vonden het voor ons gezin leuk voor een aantal dagen. Voor een lang verblijf is het wellicht iets té rustig.... In de omgeving is van alles te doen. Het sanitair is nieuw. Het heeft de uitstraling van een hotel. Het zwembad is heerlijk koel en op sommige momenten helemaal voor je zelf. Kortom: een echte aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fredelle4420-01-2018

Très bien pour un couple

Ce camping est parfait si vous voulez passer des vacances reposantes

gérant, 14-11-2019

Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de poster un avis. Nous sommes heureux que vous ayiez apprécié le camping, son charme et son calme.

Au plaisir de vous revoir dans le Luberon. Bien cordialement Sophie

• 7Nico458428-09-2017

Nous avons passé un agréable séjour.

Points fort : l'accueil, la tranquillité et la propreté des lieux.

Points faible : manque un radiateur dans les chambres du mobil-home. Pas de hotte dans la cuisine (ex: vous faites cuire un steack et le DdF se déclenche).

gérant, 14-11-2019

Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de mettre un commentaire. Nous sommes heureux que vous ayiez apprécié votre séjour.

Effectivement, certains mobiles home ou chalets ne sont pas équipés de hotte. Depuis 2 ans que nous avons repris le camping, nous renouvelons le parc locatif avec des mobiles homes grand confort et climatisés, afin de garantir un meilleur confort à nos clients.

Au plaisir de vous revoir au camping des Sources. Bien cordialement Sophie

• 8Christian26-09-2017

Tres bon Camping, mais....

Pas d'eau dans la piscine enfants, et plus cher que prévue sur internet.

• 7Staat v/h sanitair

gérant, 14-11-2019

Bonjour, Je vous remercie pour votre commentaire. Depuis que nous avons repris le camping en 2018, nous ouvrons la piscine et la pataugeoire dès le mois d'avril. La piscine est chauffée dès son ouverture.

Au plaisir de vous revoir dans le Luberon. Bien cordialement Sophie

• 4Richard MOLINA19-09-2017

jolie camping

jolie camping mais bungalow petit pour 5 personne le 16/09/2017 camping froid dans le bungalow

• 8Marie-helene G.14-09-2017

UN BEAU SEJOUR

Beau camping pour un superbe séjour dans une région magnifique. Nous sommes enchantées. Petit bémol pour un séjour hors saison dans une location, un téléviseur serait le bienvenu.

• 4Caroline TISSERAND12-09-2017

Sejour au Camping des sources

Bungalow décevant , à tous les niveaux; Beaucoup trop petit pour un logement dit grand confort. Que doit être le logement standard? La vaisselle n'est pas en bonne état et il en manque. La plaque de cuisson est toute petite, l agencement est vraiment mal étudié: toilettes dans le passage .

Nous avons été très déçus, ce qui est en général rare, car la formule du bungalow est d'habitude très confortable. Nous avons toujours été bien logés sauf cette fois-ci au camping de Sources à Gordes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Francoise SOUCHAUD12-09-2017

sluchaud de lyon

magnifique camping bravo personnel sympa et merveilleux terrain.dommage que la piscine ferme à 19h

• 5Staat v/h sanitair

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    301 chemin de Fontanille, 84220