Camping des Sources

22 reviews over Camping des Sources in het Nederlands

10.6.2017

nico tijssen
10-6-2017

Prettige camping met prachtig uitzicht op de bergen.

Oude reviews (archief)

Matige camping

Sharona
      31-7-2016

Onpersoonlijke camping, erg commercieel.

Bij aankomst ging het bij ons al mis. Ze hadden niet gezien dat wij elektriciteit hadden geboekt bij onze tentplek, dus de eerste nacht sliepen we op een verkeerde plek. de dag erna konden we verkassen naar een hele mooie plek met uizicht, maar érg ver bij het sanitair vandaan.

Op de camping is niets te eten, alleen ijs en 's ochtends broodjes. Iedere dag brood bestellen voor volgende ochtend die dan vanaf 8:30 afgehaald kunnen worden.

Het is er erg rustig en stil. Neem ook vooral een zaklamp mee, want om 23:00 gaan vrijwel alle lichten uit op de camping. Bovendien is het sanitair niet schoon. Ook is het water in de douche koud als er meerdere mensen tegelijk douchen.

Om af te wassen is er enkel lauw water te verkrijgen.

Het zwembad daarentegen is heerlijk en schoon met een mooi uitzicht over de bergen!

Ook de ligging van de camping is prima, vlakbij het prachtige Gordes.

Aanrader: ga naar Rousillon en Sault!

Er is bij het restaurant een gratis wifi-hotspot, waar de wifi (bij mij) goed werkte.

Heerlijk ontspannen vakantie

Marco & Anne
      17-7-2016

Rustige camping op een schitterende locatie. Voor ons persoonlijk misschien iets te rustig maar de omgeving (mooie dorpjes etc) maakt dat zeker goed.

Camping de la source doen we nooit meer! We hadden een chalet de luxe voor een week gehuurd. Ze vragen veel te veel geld voor wat er maar aanwezig is in chalet, ook was deze niet proper. Bij aankomst moest je ook zelf al het aanwezig materiaal tellen ( tot lepels toe). Heel slecht ontvangen, gezien we onze visa niet als waarborg wilden geven, maar liever cash 150! gaven. Wanneer we vertrokken en alles gekuist hadden, wilden ze onze 150 niet teruggeven, gezien de microgolf zogezegd nog niet voldoende gekuist was, terwijl dit niet het geval was. We mochten zelfs niet nog eens kuisen. Na een uur heen en weer gekibbel hebben ze slechts 100 euro teruggegegeven.

Dit is geen camping, dit is " de hemel " ! Authentiek, sympathiek, echtheid, klasse ! Een ongelooflijk uitzicht op de vallei met een schitterend groot zwembad, niet voor kleine kinderen !

En uiterst gezellige en properr camping! Ideaal gelegen, vlakbij Gordes :-) Zeker een aanrader!

Fantastische camping! Je voelt je er direct welkom! We wijn hier meerdere malen geweest en komen graag weer terug!

Vriendelijke bediening en een schitterende ligging

2 weken genoten van een super camping in vele opzichten. Ligging geweldig panoramisch uitzicht op de luberon. Zwembad met zicht op het heuvellandschap, groot en schoon. Plaatsen zijn niet altijd erg ruim wel bijna altijd schaduwrijk. Sanitair helder en goed onderhouden. Personeel zeer vriendelijk. Geen herrie er heerst rust. De regio is zo interessant dat een week hier zijn de moeite loont.

De camping is overeenkomstig de website van de camping, ligging, zwembad en sanitair is in orde.

De camping is vooral bedoeld voor mensen die rust zoeken en 's avonds om 22.30 uur het licht uit doen, dan is het absoluut stil op de camping.

Ook als je wat wil drinken bij de receptie/terras word je tegen die tijd verzocht op te stappen.

Regels hebben op deze camping duidelijk de overhand en dat deprimeert enigszins het vakantiegevoel. Oudere kinderen hebben moeite met deze camping omdat er eigenlijk niets wordt georganiseerd. 1 x in de week life gipsy trio waar de campingbaas deel van uitmaakt. 22.30 uur weer einde.

De ambiance ontbreekt, de eigenaren zijn er kennelijk niet op uit om daarvoor wat meer werk te verrichten, dat is hun keuze.

Voor een week is het te doen, langer is voor een gezin met oudere kinderen geen aanrader, tenzij men van absolute stilte houdt op vakantie.

Geen goede eetgelegenheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping des Sources in Gordes (Vaucluse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping des Sources scoort een 8.31 uit 10 op basis van 227 reviews.