Vakantiehuis La Treille

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Treille in het Nederlands

eenvoudig huis voldoende apparaten goede bedden

jeannette verkerk
12-5-2009

huisje ligt in woonwijk, dorp is nogal rommelig maar het huisje is voorzien van afwas, wasmachine, koel en vrieskast, oven en magnetron. er is ook een ruime hoeveelheid servies en bestek aanwezig. als je met zijn 5 en bent houdt de ruimte niet over en de stoelen zitten niet wel grote eettafel en de slaapkamers zijn ook ruim genoeg en de bedden liggen goed. alleen is het huisje wel wat vochtig en ook de badkamer is groot zat al is de wc daar ook en de doucheruimte zelf nogal klein. ook is er een terras en mogelijkjheid om buiten te barbecuen. redelijk goede ligging om de gehele cote dázur te ontdekken en ook de gorges du verdon liggen niet al te ver weg. al met al een goede prijs voor de kwaliteit

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Treille

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Treille in Gonfaron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Treille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.