Aparthotel Residence Open

Aparthotel info

Meer aparthotel info

17 reviews over Aparthotel Residence Open

• 5mh.vanvliet04-01-2011

Residence open niet voor herhaling vatbaar

Het was een slecht appartement wat erg vies was. Het balkon was wel groot en fijn om te zitten. Erg vriendelijk personeel. Veel leuke plaatsen in de omgeving maar in Golfe- Juan is niets te beleven. Meer een doorgang plaats. Het restaurant wat bij het zwembad zit is uitmuntend, leuke bediening en het eten is voortreffelijk. De omgeving is zeer de moeite waard maar we gaan nooit meer naar deze plaats terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Claudia08-08-2009

Lekkere vakantie!

Wij zijn net terug van 2 weken Residance Open. En we hebben het prima naar ons zin gehad. App zijn vrij eenvoudig maar goed te doen, maar met het zomerse weer dat je daar hebt, ben je weinig thuis. Slaapkamer was iets wat aan de kleine kant met een te klein raam. De omgeving is erg mooi, een prima uitvalshoek om naar bijv. Nice of kleine bergdorpjes te rijden. Ook Cannes is de moeite waard. Zeker als je een hele dikke tiet met geld hebt! Stranden zijn niet bijzonder groot maar wat heb je nu helemaal nodig. De strandbedjes bij Open Plage waren 11,00 euro voor een hele dag. Niet goedkoop maar daarvoor moet je niet naar de Cote d'Azur gaan. Je kunt trouwens heerlijk lunchen op het strand bij Open plage met een Nederlandse eigenaar ( geen kroketten of frikandellen hoor) Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2009

• 5Fam Stienstra07-08-2009

MATIG

wij zijn in juni geweest naar het residence, ligt aan een drukke weg alleen als je een apartement hebt zul je net als ons niet zo'n last hebben van die drukte. Wij hadden schimmel onder de kitrand van de badkamer zitten hier hebben we melding van gemaakt en er is vervolgens nooit meer wat mee gedaan erg slecht dus. Voor de rest is het apartement degelijk maar verwacht geen luxe. Een pluspunt is het zwembad erg leuk voor de kids ideaal pierenbadje met afloop, kinderanimatie of avondanimatie is er helemaal niet. Geen herhaling voor ons dus.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 7Marc IJsseling10-07-2009

Goed bevallen in september

Zijn hier met onze toen 3 jarige zoon geweest. Het kinderbad is super, enorm groot!! Appartementen waren ook ok. Strand is heel smal maar verder prima, klein stukje lopen, door tunneltje onder spoor. Wij waren buiten het hoogseizoen dat was te doen qua prijzen, maar in het hoogseizoen vind ik de prijs kwaliteit relatie niet helemaal in orde.

Gereisd met jonge kinderen in september 2005

• 6Margreet10-08-2008

redelijk tot matig

Appartement viel wat tegen. Een afvalemmer met een kapotte deksel die er niet meer op paste, een douchekop die continu naar beneden zakte, de deurklink die je ineens in je hand had, een koelkast die er midden in de tweede week mee ophield. Dat soort dingetjes. Een beetje shabby allemaal. Zwembad was schoon en personeel van het restaurant Don Cesare was zeer vriendelijk! Omgeving was niet wat we gehoopt haden. Veel priveclubs e.d.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Deborah van Onna05-08-2008

Heerlijke vakantie

Wij zijn in juli 2008 een week in Residence Open geweest. Appartementen zijn minimaal ingericht, helaas geen magnetron, wel onhandig met een baby. Het zwembad was fantastisch, zeker het kinderbad. Ligbedden bij het zwembad zijn super, net als de bediening. Het eten in het restaurant wat aan het zwembad ligt is goed, leuke locatie om te eten, bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand is op loopafstand en ook daar is het restaurant goed. Zowel bij de receptie als op het strand wordt Nederlands gesproken. Al met een een heerlijke week gehad!

• 7Marco Schreuders26-07-2008

Heerlijke vakantie

Wij zijn hier in juli 2008 het appartement van particulieren verbleven. Dat appartement was prima. Slaapkamer voor de kids en ouders apart en leuk ingericht balkon.

Complex ligt op paar autominuten van het bruisende Juan les Pins.

De kinderen hebben zich erg vermaakt bij het zwembad. Ligbedden bij het zwembad kosten inderdaad geld om te huren. Prijzen zijn echter zeer redelijk in vergelijking met de ligbedden bij strand tenten in Juan. Afwisselend in het zwembad en strandtenten Juan en Cap d'antibes is het hier prima vertoeven.

Eten in restaurant bij het zwembad is ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader. Zorg wel voor een auto om Juan Les Pins, Antibes en Golfe Juan te kunnen bezoeken.

• 4brigitte dittmar23-07-2008

NOOIT MEER, stink hok en geen kinder animatie

Personeel van de receptie was wel vriendelijk maar hadden geen oplossing voor de stank en ons vieze appartement. Bij aankomst plakte je vast aan de vloer. Heb dus zelf eerst alles moeten gaan schoonmaken voordat we er in konden gaan slapen. Verder zou er voor de kinderen animatie zijn dat er niet was. En konden we ons bedlinnen en handdoeken alleen omruilen tegen betaling. Terwijl het douchen in deze piepkleine badkamer er wel voor zorgde dat alles nat was. Verder was er een speelplaats voor kinderen waarin kapotte toestellen staan. Ik zou het geen kind aanraden om daar te gaan spelen. Ik zou deze accomodatie dan ook echt aan een ieder afraden.

• 5Myryel12-03-2008

Ik heb niet veel ervaring met dit soort appartementen, maar ik vond de kwaliteit van het appartement bedroevend: het appartement was toe aan een grondige opknapbeurt, de inrichting van de keuken was heel sober, het bestek was een selektie uit tien andere bestekken en de magnetron was gewoon smerig. De bedden van de slaapkamer waren geleend van een kazerne, de inrichting was minimaal en uiterst ongezellig. Ik kan deze gelegenheid niet aanbevelen.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7huuz07-01-2008

Zijn hier in 2005 geweest via particulier. Niet echt geweldig. Strand stelt niets voor. Wel douches op het strand. Appartement was niets bijzonders maar ook niet slecht. Ligbedden bij zwembad €14,-- per dag. is wel erg duur. En als je geen ligbed nam, mocht niet overal gaan zitten.

Gereisd met familie in januari 2008

Aparthotel Residence Open info