Camping L'Amandier

Camping L'Amandier
8,7

9 tips over Camping L'Amandier

Henk, 9-8-2014
De eigenaar helpt je graag en goed op weg!
bertine broekman, 7-8-2014
Wandelboekje is in het frans en dat was bij 1 wandeling toch verwarrend. Juist omdat er veel Hollanders komen (eigenaresse spreekt goed engels trouwens) zou een Engelse of Nederlandse vertaling welkom zijn.
Rienke, 4-8-2014
Stel je open voor de eigenaren/Fransen en ze komen met tips over de omgeving wat je niet kunt vinden in de diverse brochures.

Marije van der Wilt-Karreman, 30-7-2014

Fijne rustige en vrolijke familiecamping. Prachtige omgeving, geweldige eigenaren. Beekje waarde kinderen kunnen spelen. Vers brood elke morgen. Ik zeg gaan!

toornvliet, 24-9-2013
lac de serreponcon ligt op een half uur rijden. Dit meer is erg mooi en in de zomer een prima zwemplek.
femke, 19-9-2013
Marche paysan op de weg naar Gap: heerlijke (biologische) verse groenten en fruit uit de buurt!

jwmeints, 2-8-2012
Groot stuwmeer, veel wandeltochten, naar bergtop klimmen of met kabelbaan, prachtige vergezichten, supermarkt dichtbij
Sandra, 1-8-2012
Prachtige ligging waar rust overheerst!
Fam. Bonne , 24-7-2012
Er ligt een via Ferata (als je durft) vlakbij, het stuwmeer, de citadel van Sisteron, Embrun, diverse klimparken in de buurt.