Camping L'Amandier

83 reviews over Camping L'Amandier in het Nederlands

genoten

fam koenen
11-8-2018

Wij stonden helemaal alleen op het grote veld met een prachtig uitzicht.

Heel rustig. Wij vonden het erg gemoedelijk, David doet super zijn best, omgeving is prachtig, sanitair en kidsclub etc zien er wat rommelig uit (verschillende units die neer zijn gezet). Wij kwamen met een grote caravan en moesten een scherpe draai naar rechts maken toen we aankwamen (waar het bordje van de camping staat), we zijn rechtdoor gereden en hebben ergens kunnen draaien, toen lukte de bocht beter en daarna gaat de weg steil naar beneden en kom je bij de receptie/auberge.

later bleek dat er 1 weg eerder is die veel handiger is om aan te komen rijden, dit is fijn als je dit weet voordat je aankomt.

Mooie plek en zeer gastvrij

Renee en Sja
9-8-2018

David is de gastheer van deze camping. De wijze waarop hij zijn camping runt is uitzonderlijk . Hij doet er alles aan om het voor iedereen goed te doen. Je voelt je meteen thuis .

Heerlijke redelijk kleine camping met zwembad in prachtige omgeving. Zeer vriendelijke staff. Zeker een plekje om nog eens terug te komen.

gemütlich und familiär

Doris
16-7-2018

Herzliche Aufnahme, unkompliziert, schöne Anlage

etwas abseits gelegen, Bus fährt nur einmal am Tag

Ruime plek, gastvrije ontvangst, fijne camping

Ronald en Jeanne
22-9-2017

Niet alleen de plekken maar de hele camping is ruim van opzet. Perfect toegerust voor kinderen. Zeer vriendelijke, gastvrije en behulpzame eigenaren, prima en niet te duur restaurantje

Niet zo geschikt als je echt helemaal niets met (loslopende) honden hebt.

Heerlijk rustige plek in de natuur

Pieter
14-9-2017

Fijne kleine camping voor gezin met kinderen. Mooie bergen voor wandelingen en Lac de serre poncon is met 20 minuten goed bereikbaar. Eigenaar is behulpzaam.

Super sejour

Laeti21
29-8-2017

Camping tres agreable et conviviale, vraiment adapte a un sejour en famille avec des enfants de 6 et 8ans, on s y sent tres en securite, les enfants y trouve leur compte avec la piscine, les jeux de plein air, la console ps4, ils peuvent evoluer dans le camping en toute securite et les parents aussi calme ou activite tranquille (petanque, piscine..) selon son envie.Meme si le camping propose peu d activite, les environs en proposent a foison (randonnees, beaucoup de coins de baignades tres differents, montee en telesiege a monclar, balades en anes...). Le gerant du camping est tres sympathique, serviable, met rapidement a l aise

Heerlijke camping

Esther
20-8-2017

Wat een verrassing deze camping. In the middle of nowhere, kleine camping aan een beekje, ruime plaatsen en alle dagen mooi weer gehad. Eigenaar is zeer vriendelijk. Sanitair is sober maar prima te doen. Er is een klein zwembad om even een verkwikkende duik in te nemen. Een camping om nog eens terug te komen.

Lac du serre Ponçon ligt in de buurt ( 20 min.), een prachtig stuwmeer met allerhande watersport mogelijkheden en baaitjes om lekker te zonnen en te zwemmen. In de buurt van het meer zijn verschillende mooie wandelingen uitgezet. Kortom, voor buitensporters en rustzoekers genoeg te doen.

Heerlijk relaxte camping in prachtige omgeving

Hilda Douma
16-8-2017

We hebben hier twee heerlijke weken gehad! De camping ligt op een prachtig plekje in de bergen.

De eigenaar is heel relaxed; alles kan, zo hoef je bijv. tussendoor niets te betalen (zoals brood, ijsjes, pizza) en mag je je stoeltjes overal neerzetten en zijn er geen strenge regels voor het zwembad. Er liggen jeu-de-boules ballen die je mag gebruiken, wat speelmateriaal bij het zwembad, Fifa17 op groot scherm, trampoline etc... De kinderen vonden het geweldig. Je hebt snel contact met andere campinggasten vanwege de kleinschaligheid. Plekken zijn wisselend in grootte, hier kan de eigenaar je in adviseren.

We hebben genoten van de prachtige omgeving en bij vertrek hadden we het gevoel dat we nog steeds niet genoeg gezien hadden. Bootje gehuurd bij het Lac de Serre Poncon, stoeltjeslift bij Monclar genomen en gewandeld op grote hoogte, gekanood in de Durance, klimpark bij Gap, geshopt in Gap, gezwommen bij prachtige waterval op afgelegen plekje. Etc. etc.

Prima camping, mooie omgeving. Leuke eigenaar!

Leendert Stam
15-8-2017

Camping zelf is prima, een aantal ruime plekken om het speelveldje heen en wat krappere plekken langs het pad erachter. Geen animatie aanwezig, dat vonden wij wel lekker rustig. Wel wat leuke dingen voor de kinderen zoals een speeltoestel en trampoline, tafelvoetbal, pingpong tafel en ook mochten de kinderen op de playstation.

Ook het zwembad was goed met voldoende ligbedden. Eigenaar David is echt een super aardige man, spreekt alleen frans. Hij is niet moeilijk en rent letterlijk voor je om alles voor je te doen.

Omgeving is ook heel mooi. Je kan er mooi wandelen en het watervalletje bij Reynier is echt een aanrader.

Huur ook eens een ezeltje, 10 minuten bij de camping vandaan. Dat is erg leuk en je kan dan een wandeling met een ezeltje maken in de omgeving van de camping.

Sanitair is niet heel geweldig, maar niet heel slecht. Toen het wat rustiger werd op de camping werd het wel wat beter schoongemaakt, maar bv. geen toiletbril. 's avond niet altijd warm water te krijgen. Wel genoeg douches en toiletten aanwezig.

Er hangt een leuke franse sfeer verder op de camping. Het eten in het restaurant is erg lekker en niet duur. Je mag er niet op kolen bbq-en

Over het algemeen een erg leuke en gezellige camping waar je zeker eens heen kan gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Amandier in Gigors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Amandier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Amandier scoort een 8.92 uit 10 op basis van 83 reviews.