Camping L'Amandier

Met jonge kinderen

3 weken lang genoten!

Ria
5-9-2018

Rustige, kleine camping. Alles is wat verouderd maar ondanks dat is alles wel aanwezig. Genoten met onze 2 kinderen (3 en 8) er was genoeg voor hen te doen. Het zwembad is niet al te groot maar wel erg fijn dat het er is. Huisjes zijn niet erg schoon. Op het campingterrein is alles oké. Eigenaar van de camping is fantastisch!! Heel behulpzaam en aardig. Hij maakt dat het een geweldige camping is. Je kunt er lekker eten en er is van alles te doen in de omgeving. Écht een aanrader als je van kleine campings en Franse gezelligheid houdt!!

Wij gaan niet meer terug.

Cindy
27-8-2018

Op zich een aardige camping, maar het viel ons - juist vanwege de positieve recensies op deze site - tegen. De eigenaar doet erg zijn best, maar sanitair is smoezelig. Een keer een koude douche gehad. De speelkamer staat bomvol met speelgoed, maar is erg smerig. De jongedame van de animatie nam geen initiatief. De veldjes zijn wel sfeervol, maar het zicht op de stacaravans maken het troosteloos.

genoten

fam koenen
11-8-2018

Wij stonden helemaal alleen op het grote veld met een prachtig uitzicht.

Heel rustig. Wij vonden het erg gemoedelijk, David doet super zijn best, omgeving is prachtig, sanitair en kidsclub etc zien er wat rommelig uit (verschillende units die neer zijn gezet). Wij kwamen met een grote caravan en moesten een scherpe draai naar rechts maken toen we aankwamen (waar het bordje van de camping staat), we zijn rechtdoor gereden en hebben ergens kunnen draaien, toen lukte de bocht beter en daarna gaat de weg steil naar beneden en kom je bij de receptie/auberge.

later bleek dat er 1 weg eerder is die veel handiger is om aan te komen rijden, dit is fijn als je dit weet voordat je aankomt.

Mooie plek en zeer gastvrij

Renee en Sja
9-8-2018

David is de gastheer van deze camping. De wijze waarop hij zijn camping runt is uitzonderlijk . Hij doet er alles aan om het voor iedereen goed te doen. Je voelt je meteen thuis .

Heerlijke redelijk kleine camping met zwembad in prachtige omgeving. Zeer vriendelijke staff. Zeker een plekje om nog eens terug te komen.

Ruime plek, gastvrije ontvangst, fijne camping

Ronald en Jeanne
22-9-2017

Niet alleen de plekken maar de hele camping is ruim van opzet. Perfect toegerust voor kinderen. Zeer vriendelijke, gastvrije en behulpzame eigenaren, prima en niet te duur restaurantje

Niet zo geschikt als je echt helemaal niets met (loslopende) honden hebt.

Heerlijk rustige plek in de natuur

Pieter
14-9-2017

Fijne kleine camping voor gezin met kinderen. Mooie bergen voor wandelingen en Lac de serre poncon is met 20 minuten goed bereikbaar. Eigenaar is behulpzaam.

Heerlijke camping

Esther
20-8-2017

Wat een verrassing deze camping. In the middle of nowhere, kleine camping aan een beekje, ruime plaatsen en alle dagen mooi weer gehad. Eigenaar is zeer vriendelijk. Sanitair is sober maar prima te doen. Er is een klein zwembad om even een verkwikkende duik in te nemen. Een camping om nog eens terug te komen.

Lac du serre Ponçon ligt in de buurt ( 20 min.), een prachtig stuwmeer met allerhande watersport mogelijkheden en baaitjes om lekker te zonnen en te zwemmen. In de buurt van het meer zijn verschillende mooie wandelingen uitgezet. Kortom, voor buitensporters en rustzoekers genoeg te doen.

Heerlijk relaxte camping in prachtige omgeving

Hilda Douma
16-8-2017

We hebben hier twee heerlijke weken gehad! De camping ligt op een prachtig plekje in de bergen.

De eigenaar is heel relaxed; alles kan, zo hoef je bijv. tussendoor niets te betalen (zoals brood, ijsjes, pizza) en mag je je stoeltjes overal neerzetten en zijn er geen strenge regels voor het zwembad. Er liggen jeu-de-boules ballen die je mag gebruiken, wat speelmateriaal bij het zwembad, Fifa17 op groot scherm, trampoline etc... De kinderen vonden het geweldig. Je hebt snel contact met andere campinggasten vanwege de kleinschaligheid. Plekken zijn wisselend in grootte, hier kan de eigenaar je in adviseren.

We hebben genoten van de prachtige omgeving en bij vertrek hadden we het gevoel dat we nog steeds niet genoeg gezien hadden. Bootje gehuurd bij het Lac de Serre Poncon, stoeltjeslift bij Monclar genomen en gewandeld op grote hoogte, gekanood in de Durance, klimpark bij Gap, geshopt in Gap, gezwommen bij prachtige waterval op afgelegen plekje. Etc. etc.

Prima camping, mooie omgeving. Leuke eigenaar!

Leendert Stam
15-8-2017

Camping zelf is prima, een aantal ruime plekken om het speelveldje heen en wat krappere plekken langs het pad erachter. Geen animatie aanwezig, dat vonden wij wel lekker rustig. Wel wat leuke dingen voor de kinderen zoals een speeltoestel en trampoline, tafelvoetbal, pingpong tafel en ook mochten de kinderen op de playstation.

Ook het zwembad was goed met voldoende ligbedden. Eigenaar David is echt een super aardige man, spreekt alleen frans. Hij is niet moeilijk en rent letterlijk voor je om alles voor je te doen.

Omgeving is ook heel mooi. Je kan er mooi wandelen en het watervalletje bij Reynier is echt een aanrader.

Huur ook eens een ezeltje, 10 minuten bij de camping vandaan. Dat is erg leuk en je kan dan een wandeling met een ezeltje maken in de omgeving van de camping.

Sanitair is niet heel geweldig, maar niet heel slecht. Toen het wat rustiger werd op de camping werd het wel wat beter schoongemaakt, maar bv. geen toiletbril. 's avond niet altijd warm water te krijgen. Wel genoeg douches en toiletten aanwezig.

Er hangt een leuke franse sfeer verder op de camping. Het eten in het restaurant is erg lekker en niet duur. Je mag er niet op kolen bbq-en

Over het algemeen een erg leuke en gezellige camping waar je zeker eens heen kan gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Amandier in Gigors, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Amandier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.