Reviews over Gigors

prima

jeroen koornhof,
    25-9-2015

Qua cultuur en mooie dorpjes is er niet zo veel te doen en te zien, eetgelegenheden vind je ook niet om de hoek. Op de camping serveren ze eenvoudige maaltijden en van tijd tot tijd iets speciaals zoals moules frites. De omgeving is mooi en dunbevolkt. Voor wandelaars is er genoeg te beleven. Ik heb mij er prima vermaakt en de kinderen ook. Als je bereid bent een half tot een heel uur te rijden is er ook veel te zien en doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig

Jos en Elly Hagenaars,
    1-5-2015

Gigors zelf is een piepklein dorp waar niets te doen is. Je bent voor boodschappen aangewezen op de omgeving. Wel broodservice. Jammer dat er in directe omgeving geen terrasje is na wandeling bijv. Prachtige dagtrips om te rijden, mooi lac van serre-poncon, en vriendelijke mensen vooral uit de buurt die je meteen 'omarmen' in het campingrestaurant alsof je geen vreemde bent.

Gereisd met partner in augustus 2014

sportief genieten

femke,
    19-9-2013

De omgeving van Gigors is bergachtig en groen. Heerlijk om te wielrennen of wandelen, maar gelukkig ook om gewoon van te genieten aan het zwembad :-) Fijne stad is Gap, alles is er en je kunt er heerlijk winkelen, eten en slenteren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische plen

henk houthuijzen,
    31-5-2013

Prachtige plek, vriendelijke mensen die vorig jaar vanuit Parijs deze camping hebben overgenomen. Vlak bij de route Napoleon, de besneeuwde Alpen, meren. Je komt er voor je rust maar ook diverse activiteiten in de buurt.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Gigors scoort een 8,2 uit 10, op basis van 23 reviews