Camping International

20-8-2018

Fijne vakantieplek!

Cor en Tike uit Holland,
14-11-2017

Voor ons is dit een fijne vakantieplek met veel goede vrienden, waar we ieder jaar weer graag naar terug komen!

Prima en efficient geleide camping

van L,
12-6-2017

+ heerlijk zwembad

Goede wifi op de plek, betaald 20 euro pw

Lange smalle grote kampeerplekken

Nieuw luxe sanitair

Smal zanderig strand op 400 meter

Winkeltje op de camping, relatief duur

Alles werkt prima

Relatief rustig gelegen

- flinke prijzen, ook in voorseizoen

Door smalle plekken moeizaam manouvreren met de auto

Voor grote winkels naar drukke Hyeres, 5 km

Onvriendelijke receptie

Een vakantieganger
15-7-2015

De receptie is erg onvriendelijk. En eisen dat je altijd een bandje moet dragen. De aanbetaling voor reservering moet cash per post betaald worden ( mag niet via de bank ) . Het lijkt de 19e eeuw wel. De €200 borg voor de stacaravan moet ook cash betaald worden. Helaas geen airco in de caravan en het douchen moet met open deur omdat het anders te benauwd is. Zwemshorts met korte pijpen wordt een probleem van gemaakt. . Bij Fransen wordt hier minder streng naar gekeken. Personeel winkel is heel vriendelijk. Er zijn geen andere Nederlanders met oudere kinderen en de Franae jeugd spreekt geen Engels.

Aardig

bart
11-11-2014

Aardige camping. Nadeel is de harde ondergrond voor de haringen in te slaan. Zwembad is klein maar prima zoals ook het restaurant en de winkel waar elke dag vers brood te krijgen is. Het strand dichtbij het zwembad is voor te zonnen niet aan te raden echter een paar kilometer verder zijn ook prima stranden te vinden. Een beetje sportief vallen er veel afstanden te voet af te leggen zoals voor een boottocht naar 1 van de eilanden wat druk is maar wel een aanrader.

Er is niet enorm veel te doen in de buurt maar voor een keer vakantie is het prima te doen hier! Op de camping vriendelijk en behulpzaam personeel! Grotere supermarkten zijn op redelijk kleine afstanden te vinden.

Sanitair is in normaal en wordt redelijk bijgehouden.

mooie plek

joran
3-9-2014

de camping is lekker rustig.

Voor een tent is de camping wat minder omdat er erg veel stenen in de grond zitten op sommige plekken waardoor je de haringen er niet in krijgt.

de plekken zelf zijn lekker ruim.

op de camping zit een restaurantje waar je voor een redelijke prijs goed kan eten.

Het dorpje giens is ook erg rustig, paar restaurantjes en shops.

een aanrader is om naar hyeres zelf gaan, hier zijn veel meer restaurants ed. ook kan je hier een mooie wandeltocht maken langs verschillende uitzichtpunten.

wij zijn ook nog met de boot naar een van de eilanden geweest! super mooi! aanrader!

voor de windsurfers en kitesurfers (zelf kitesurfer) onder ons is het ook een top plek, windsurfen kan je direct opstappen aan de overkant van de camping en kitesurf spot is 5 minuten rijden met de auto!

voor ons niet meer

ilse
4-8-2014

erg rustige camping, zeker voor de wat oudere jeugd is er niks te beleven...ook Giens zelf erg rustig, èèn cafe dat om 23.00u sluit..de rest al om 22.00u dicht.

Ook de staanplaatsen van de camping erg klein...wij komen niet meer terug..

Klant onvriendelijk

Annie van Dooremalen-Klaverkamp
11-1-2014

Positieve aspecten: mooie omgeving, heerlijk weer en veel mogelijkheden om te watersporten, te wandelen of naar stadjes te gaan.

fijne kleine camping.

Carla
18-6-2013

camping is niet super groot, waardoor het dus ook wat rustiger is, zeker in het voorseizoen. ontvangst bij de receptie in het nederlands, niet noodzakelijk maar wel erg fijn. Caravan was super schoon en fijn ingericht, met een ruime douche en een apart toilet. In het restaurant zowel op de camping als aan de overkant (onderdeel van camping) heerlijk gegeten. geen standaard friet en pizza, maar ook verse vis etc.

enige minpunt: er is een opstap plaats voor surfers aan de overkant inderdaad op 50m. maar dit is zeker geen strand om aan te gaan liggen, er zijn prachtige stranden op 20 minuten rijden, dichterbij zijn er ook prima maar kleinere stranden.

Fantastiswche camping

Jos en Annet Buskens
8-1-2013

Personeel receptie winkel en resaurant heel vriendelijk. Sanitair schoon en netjes. Mooi Zwembad.Mogelijkheid tot surf en kitesurf les. Prachtrige ligging. Leuk dorpje met grote markt leuke resaurants.Fijne vakantie gehad met ons gezin 2 volwassenen en tweeling van 17. Gaan beslist weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Giens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.