Camping Internationalsterstersterster

Gereisd in augustus 2018

• 2017
    8Cor en Tike uit Holland14-11-2017

Fijne vakantieplek!

Voor ons is dit een fijne vakantieplek met veel goede vrienden, waar we ieder jaar weer graag naar terug komen!

Gereisd in november 2017

• 8van L12-06-2017

Prima en efficient geleide camping

• heerlijk zwembad Goede wifi op de plek, betaald 20 euro pw Lange smalle grote kampeerplekken Nieuw luxe sanitair Smal zanderig strand op 400 meter Winkeltje op de camping, relatief duur Alles werkt prima Relatief rustig gelegen
    • flinke prijzen, ook in voorseizoen Door smalle plekken moeizaam manouvreren met de auto Voor grote winkels naar drukke Hyeres, 5 km
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

4Een vakantieganger15-07-2015

Onvriendelijke receptie

De receptie is erg onvriendelijk. En eisen dat je altijd een bandje moet dragen. De aanbetaling voor reservering moet cash per post betaald worden ( mag niet via de bank ) . Het lijkt de 19e eeuw wel. De €200 borg voor de stacaravan moet ook cash betaald worden. Helaas geen airco in de caravan en het douchen moet met open deur omdat het anders te benauwd is. Zwemshorts met korte pijpen wordt een probleem van gemaakt. . Bij Fransen wordt hier minder streng naar gekeken. Personeel winkel is heel vriendelijk. Er zijn geen andere Nederlanders met oudere kinderen en de Franae jeugd spreekt geen Engels.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7bart11-11-2014

Aardig

Aardige camping. Nadeel is de harde ondergrond voor de haringen in te slaan. Zwembad is klein maar prima zoals ook het restaurant en de winkel waar elke dag vers brood te krijgen is. Het strand dichtbij het zwembad is voor te zonnen niet aan te raden echter een paar kilometer verder zijn ook prima stranden te vinden. Een beetje sportief vallen er veel afstanden te voet af te leggen zoals voor een boottocht naar 1 van de eilanden wat druk is maar wel een aanrader.

Er is niet enorm veel te doen in de buurt maar voor een keer vakantie is het prima te doen hier! Op de camping vriendelijk en behulpzaam personeel! Grotere supermarkten zijn op redelijk kleine afstanden te vinden.

Sanitair is in normaal en wordt redelijk bijgehouden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 8joran03-09-2014

mooie plek

de camping is lekker rustig. Voor een tent is de camping wat minder omdat er erg veel stenen in de grond zitten op sommige plekken waardoor je de haringen er niet in krijgt. de plekken zelf zijn lekker ruim.

op de camping zit een restaurantje waar je voor een redelijke prijs goed kan eten. Het dorpje giens is ook erg rustig, paar restaurantjes en shops. een aanrader is om naar hyeres zelf gaan, hier zijn veel meer restaurants ed. ook kan je hier een mooie wandeltocht maken langs verschillende uitzichtpunten. wij zijn ook nog met de boot naar een van de eilanden geweest! super mooi! aanrader!

voor de windsurfers en kitesurfers (zelf kitesurfer) onder ons is het ook een top plek, windsurfen kan je direct opstappen aan de overkant van de camping en kitesurf spot is 5 minuten rijden met de auto!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4ilse04-08-2014

voor ons niet meer

erg rustige camping, zeker voor de wat oudere jeugd is er niks te beleven...ook Giens zelf erg rustig, èèn cafe dat om 23.00u sluit..de rest al om 22.00u dicht. Ook de staanplaatsen van de camping erg klein...wij komen niet meer terug..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6Annie van Dooremalen-Klaverkamp11-01-2014

Klant onvriendelijk

Positieve aspecten: mooie omgeving, heerlijk weer en veel mogelijkheden om te watersporten, te wandelen of naar stadjes te gaan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Carla18-06-2013

fijne kleine camping.

camping is niet super groot, waardoor het dus ook wat rustiger is, zeker in het voorseizoen. ontvangst bij de receptie in het nederlands, niet noodzakelijk maar wel erg fijn. Caravan was super schoon en fijn ingericht, met een ruime douche en een apart toilet. In het restaurant zowel op de camping als aan de overkant (onderdeel van camping) heerlijk gegeten. geen standaard friet en pizza, maar ook verse vis etc.

enige minpunt: er is een opstap plaats voor surfers aan de overkant inderdaad op 50m. maar dit is zeker geen strand om aan te gaan liggen, er zijn prachtige stranden op 20 minuten rijden, dichterbij zijn er ook prima maar kleinere stranden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jos en Annet Buskens08-01-2013

Fantastiswche camping

Personeel receptie winkel en resaurant heel vriendelijk. Sanitair schoon en netjes. Mooi Zwembad.Mogelijkheid tot surf en kitesurf les. Prachtrige ligging. Leuk dorpje met grote markt leuke resaurants.Fijne vakantie gehad met ons gezin 2 volwassenen en tweeling van 17. Gaan beslist weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

2 tips over Camping International

• Mike, 09-09-2012

Wij gingen naar het privé strand van Hôpital Renee Sabran. Dit is eigenlijk niet toegestaan maar we kwamen 2 van de 3 keer ongezien langs de receptie. Daar heb je een prachtig, rustig strand in een baai waar je echt heerlijk uit de wind kunt zitten en kunt snorkelen. Een aantal (franse) mensen komen hiernaartoe met een bootje vanaf een naastgelegen ministrandje om zo de receptie te omzeilen en lekker op het strandje te zitten. Dit is ca. 20 minuten lopen vanaf de camping.

• joran, 03-09-2014

hyeres centrum met de boot naar een van de eilanden. Tip huur een fiets

2 vragen over Camping International

• Anna , 02-04-2019

Reviews verwijderd???

Als tiener ging ik hier heen dus ik wilde mijn tieners ook meenemen, maar als ik hier naar de reviews kijk van de laatste jaren, ben ik verbijsterd. Hoe kan het nou dat er voor 2018 welgeteld 1 review is? Waren ze zo slecht (op google blijft het wel staan) dat ze zijn weggehaald??

• Fannie, 05-01-2013

supermarkt

Wij willen graag naar deze camping. Hoe staat het met supermarkten en restaurants in de omgeving?

Jos en Annet Buskens, 08-01-2013

Er zijn zeker 10 restaurants in het dorpje Giens. En supermarkten liggen op ongeveer 5 km afstand van de camping

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig