Hotel Villa Belrose

Luxe hotel, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Belrose voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Belrose in het Nederlands

2008

Te duur voor te weinig kwaliteit!

Jeroen
8-9-2008

Hotel behoort tot de relaix en Chateau keten, maar vraag me af waarom nog? Kamers zijn niet meer van deze tijd en is echt vergane glorie. Laat staan de geur die er in de kamers is en de oude dekens die tussen de lakens zitten waaronder je moet slapenj.. Het lijkt meer op een duur bejaardentehuis. Positief zijn de ligging en het ontbijt en een Nl manager die er probeert wat van te maken. Hoop dat ze spoedig deze locatie gaan renoveren zodat het echt weer een top hotel wordt. En je terecht min. 600 euro per nacht voor een kamer mag vragen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Belrose in Gassin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Belrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.